فرآیند جذب و گزینش متخصصین پین‌ورک

متخصصین قابل اطمینان و حرفه‌ای پین‌ورک با قیمت مناسب

در پین‌ورک، اصل بر حفظ کیفیت خدمات همراه با بالاترین سطح اطمینان است و این ارزش با شناخت کامل دغدغه های مشتریان پین ورک حاصل شده است. سیستم ارائه خدمات از سوی خدمت دهنده ها از سه بخش اصلی تشکیل شده است و در هر مرحله با شناخت کامل از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور، بهترین روش ها انتخاب شده اند تا مناسب ترین نیروها آماده ارائه خدمت شوند.

۱. جذب متخصصین پین‌ورک

ما از روش هایی در جذب متخصص بهره می بریم تا متخصصین معرفی شده به سیستم، از یک فیلتر اولیه اخلاقی عبور کرده باشند. روش های جذب متخصص عبارتند از:

۱. یکی از اصلی ترین روش های جذب متخصصدر پین ورک از طریق معرفی توسط انجمن ها و موسساتی است که یک تائید اولیه درباره ی متخصص را ضمانت می کنند. در این روش نیروهایی که جذب سیستم شده اند از سمت موسسات و انجمن هایی که کاملا شناخته شده و معتبر هستند، همراه با تائید اولیه اخلاقی معرفی می شوند و شناخت خوب و مناسبی نسبت به آنها دارد.

۲. روش دوم از طریق معرفی متخصص بوسیله نیروهای شناخته شده و معتمد در داخل خود سیستم پین ورک است. زمانی که متخصصین امتیازهای مناسب را کسب کنند و عملکرد مناسبی از خود در سفارشات نشان دهند، پین ورک با ارائه ی یک تسهیلات ویژه از متخصصصین خوب خود می خواهد تا نیروهایی مانند خودشان را به سیستم معرفی کنند. این روش سبب می شود نیروهای مجموعه از معرفی هر شخصی خودداری کنند و با اعتبار خودشان کسانی را که می شناسند معرفی کنند.

۳. جهت جذب متخصصین فنی و تکنسین ها از سازمان هایی همچون سازمان فنی حرفه ای و موسسات آموزش فنی حرفه ای کمک گرفته شده است. تمامی نیروها باید علاوه بر داشتن مدارک مرتبط با حرفه خود، تجربه حداقل یک سال کار را داشته باشند و یا با تائید از سمت یک موسسه معتبر کارآموزی خود را در آنجا گذرانده باشند.

۴. روش دیگری که در پین ورک برای جذب متخصص به کار گرفته می شود استفاده از آگهی در سایت های کاریابی و کمک گرفتن از پتانسیل و اعتبار سایت های کاریابی اینترنتی است.

۲. گزینش نیروهای پین‌ورک

پس از آنکه متخصصین به سیستم پین ورک معرفی شوند، در شرکت حضور فیزیکی پیدا کرده و مدارک کامل احراز هویتی را با خودشان به همراه دارند و تعدادی از مدارک آنها در شرکت باقی می ماند:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • گواهی عدم سوء پیشینه (که پس از مشغولیت در سیستم طی زمان معینی از آنها دریافت می شود.)
  • قبض آب و قبض برق محل سکونت
  • سفته ( برای حرفه های گوناگون متفاوت است و از پنج میلیون تومان آغاز می شود)

پس از مطابقت کامل مدارک و ثبت در سیستم، مدارکی همچون شناسنامه، گواهی های عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه، قبض آب و برق و سفته نیروها بایگانی شده و کارت ملی به آنها عودت داده می شود.
فیلترهای ۶ گانه ی پین ورک سبب می شود نیرویی جذب سیستم شود که از نیروهای محلی باشد نه مهاجر و فصلی، سابقه های سوء و رفتارهای ناهنجار در گذشته نداشته اند و دارای وجه ضمانت نزد شرکت هستند که بالاترین سطوح امنیتی و آرامش خاطر را برای شما فراهم می آورد.
پس از طی فیلترها، کلاس های آموزش اخلاق و اداب معاشرت، کلاس آموزش ابتدائی اصول کار و در انتها کار با اپلیکیشن، برای نیروها برگزار می شود.

۳. رصد و پایش متخصصین پین‌ورک

پس از جذب متخصصین در سیستم، شرط اصلی ماندن آنها در خانواده پین ورک، رضایت مشتریان و عملکرد حرفه ای و عمل طبق استانداردهای اخلاقی پین ورک است. تمامی سفارشات همراه با نظرسنجی هستند و تمامی متخصصین طی یک نظرسجی و رصد دائمی، پایش می شوند و نظرات صادقانه و صریح شما پین ورک را در اجرای این مهم، یاری می کند.

در انتها لازم به تذکر است که از دلسوزی های بی مورد برای متخصصین خودداری کنید. اعضای خانواده پین ورک با عملکرد خوب و حرفه ای خود سبب گسترش و اعتماد شما به ما شده اند و سفره ی پر برکت و پر رزق و روزی حلال را گسترش داده اند تا پین ورک رشد کند و به نیروها و افراد شریف و قابل اطمینان دیگری نیاز پیدا کند. دلسوزی های نابجا و عدم صراحت و صداقت شما در نظرسنجی ها سبب می شود یک نیروی با عملکرد نامناسب در سیتسم باقی مانده و فرصت اصلاح وی از بین برود و علاوه بر نارضایتی شما، مشتریان دیگری را نیز از خود ناراضی کند و از اشتغال و کسب روزی حلال توسط سایر نیروها جلوگیری کند.

همین حالا می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی سبز رنگ وارد پنل ثبت سفارش خدمات منزل پین ورک شوید:

ثبت سفارش خدمات منزل

از همراهی شما با پین‌ورک سپاسگزاریم.

 

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

6 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.