کارشناسان مجموعه پین‌ورک، pinwork، با ایجاد پلتفرم جذب نیروی خدماتی مطمئن و حرفه ای، افراد واجد شرایط و مناسب از نظر عملکردی، امنیتی و اخلاقی را گزینش می‌کنند.نیروها پس از طی مراحل آموزشی گوناگون وارد سیستم خواهند شد و ماندگاری آنها در سیستم با توجه به رضایت و نظرات مشتریان خواهد بود.

  • پین ورک به عنوان یک تسهیل گر و واسطه، از طریق نرم افزارهایی که ایجاد کرده است، در تلاش برای کمک به مشتریان است تا سریع تر، مطمئن تر و با هزینه ی کمتر یک نیروی خدماتی حرفه ای در اختیار بگیرند.
  • از لحاظ امنیتی، نیروها گواهی عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه به شرکت تحویل می دهند (برای خدماتی مانند نظافت مدارک احراز هویتی خود را نیز ارائه می دهند)  و آدرس محل سکونت نیروها، توسط شرکت بررسی و حسن اخلاق نیروها توسط شرکت از اهالی محل پرسیده می شود.
  • از لحاظ عملکردی و اخلاقی، نیروها آموزش های حرفه ای می بینند و عملکرد آنها توسط نظرسنجی هایی که صورت می گیرد، دائما پیگیری و رصد می شود. شرکت «کارآفرینان پیشگام رایان» با برند تجاری «پین ورک | PinWork» در سال ۱۳۹۵ پس از بررسی و تحقیقات بازار، از وجود نیاز بالقوه ی مشتریان برای تامین نیروی خدماتی مطمئن و حرفه ای، آگاه شد.

گزینش نیروهای پین ورک

مزایای استفاده از سرویس آنلاین پین ورک

۱- نیرو‌های حرفه‌ای و مطمئن :

تمامی نیروهای مجموعه از فیلترهای مختلفی عبور می کنند تا بتوانند در مجموعه فعالیت کنند. گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوءپیشینه، دریافت تمامی مدارک احراز هویتی و نگهداری نزد شرکت، تحقیقات محیطی از محل زندگی نیروها برای تک تک نیروها انجام می گیرد. به طور متوسط از هر ۱۵۰ نفری که تقاضای همکاری با سیستم را دارند، ۱۰ نفر وارد مراحل نهایی می شوند.

۲- نیروهای حرفه‌ای آموزش دیده:

نیروهای فعال در سیستم پین ورک دوره های آموزشی مختلفی گذرانده اند. آموزش نیروها در دوره های هتلداری و تشریفات و آداب معاشرت سبب شده تا کیفیت عملکرد نیروها، بالاترین سطح ممکن را داشته باشد. رضایت مشتریانی که از سیستم پین ورک بهره برده اند، تائید کننده ی عملکرد خوب شرکت است.

۳- قیمت مناسب:

پین ورک پائین تر قیمت ها را بابت هر سفارش دریافت می کند. قیمت های رقابتی، سبب می شود شما با خیال آسوده از سیستم ما درخواست نیرو کنید.

۴- پشتیبانی ۲۴ ساعته:

پین ورک با ارائه شماره های دفتر مرکزی شرکت و شماره تلفن های همراه متعلق به شرکت و شماره تلفن های همراه نیروها، از شما در تمامی ساعات شبانه روز پشتیبانی می کند و پاسخگوی هرگونه سوال و مسئله ای از جانب شماست. پس از پایان کار، نظرسنجی صورت گرفته و استمرار فعالیت نیروها در مجموعه مستقیما به رضایت مشتریان بستگی دارد. نیروها پیش از حضور در محل خدمت، با شما تماس می گیرند تا توصیه های لازم را به آنها انتقال دهید.

۵- سفارش راحت تر از همیشه:

از طریق سایت، نرم افزارها و شماره های تماس، به راحتی می توانید در کمتر از ۱ دقیقه درخواست نظافتچی حرفه ای کنید.

۶- شفافیت اطلاعاتی:

در سیستم پین ورک، تمامی فرآیندها دارای شفافیت اطلاعاتی است. قبل از ثبت سفارش مبلغ آن به طور کامل به شما نمایش داده می شود. پس از ثبت سفارش شماره تلفن نیروها در اختیار مشتریان و همچنین شماره تلفن مشتریان در اختیار نیروها قرار گرفته و به راحتی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و نکات و توصیه های مختلف را به یکدیگر انتقال دهند. میزان سود پین ورک از هر سفارش، ۱۰ درصد است. سیاست شرکت بر مبنای اعتماد است، به همین دلیل تمامی مبلغ سفارش توسط خود نیروها از شما دریافت می شود و در پایان هفته، نیروها با شرکت تسویه می کنند.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

6 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.