یکی از مشکلات شایع یخچال های ساید بلومبرگ، نمایش کد خطا یا ارور بر روی صفحه نمایشگر است که این کد ها بیانگر مشکل درون یخچال می باشد. اگر یخچال بلومبرگ شما خوب کار نمی‌کند و دچار مشکل شده است و کد خطاهایی را روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و شما نمی‌دانید مشکل از چیست پس منتظر چه چیزی هستید؟ از پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال بلومبرگ و سایر برندها اعم از؛ زیپل، ایندزیت، بوش و… برای رفع ارور یخچال بلومبرگ کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. در ادامه این مقاله به بررسی انواع کد خطای بلومبرگ و راهکارهای رفع این خطاها می‌پردازیم:

کدهای خطا و ارور یخچال بلومبرگ

۱ . کد E0

زمانی ظاهر می‌شود که فن یخچال فریزر و کمپرسور یکسره کارکرده است تا دمای یخچال و فریزر را به حالت نرمال برساند، در حالت عادی این عمل هر ۴۰ دقیقه یکبار انجام می‌شود. برای حل این مشکل باید از تعمیرکار کمک بگیرید. البته شما عزیزان برای بررسی بهتر این موضوع می توانید مقاله علت مداوم کار کردن یخچال را مطالعه نمایید.

تعمیر یخچال بلومبرگ در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۲ . کد E01

در زمان شروع دیفراست یا یخ‌زدایی هیتر به مدت ۲۵ دقیقه کار می‌کند. اگر کد E01 مشاهده شود به این معنی است که سنسور اواپراتور فریزر دچار اختلال شده است.

۳ . کد E02

به دلیل خرابی سنسور اواپراتوریخچال می‌باشد. درصورتی‌که این قسمت یخچال کار نکند فن یخچال و کمپرسور به طور مکرر برای مدت‌زمان ۴۰ دقیقه کارکرده و پس از آن ۴۰ دقیقه خاموش می‌شود و این عمل بارها و بارها تکرار می‌شود. برای مطالعه بیشتر این مشکل، پیشنهاد می شود مقاله علت یخ زدایی نکردن یخچال ساید چیست؟ را دنبال کنید.

۴ . کد E03

مربوط به خرابی سنسور هوای یخچال می‌باشد، دراین حالت کمپرسور حداقل ۴۰ دقیقه کار می‌کند و تا زمانی که هوای داخلی یخچال به هوای طبیعی برسد پشت‌سرهم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

۵ . کد E04

به دلیلی مشکل در هیتر (گرم‌کن) دیفراست در صفحه نمایش ظاهر می‌شود. اگر زمان فعالیت دیفراست ۳ بار پیاپی و ۶۰ دقیقه طول بکشد، یخچال بلومبرگ این ارور را نشان خواهد داد و برد کنترل، هیتر دیفراست را روشن می‌کند و اگر زمان عمل دیفراست کمتر از ۶۰ دقیقه باشد، این مشکل برطرف می‌شود.

۶ . کد E08

زمانی ظاهر می‌شود که سنسور یخ‌ساز دچار اختلال شده است و از کار افتاده است بهتر است که با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید، شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

۷ . کد E09

به دلیل اختلال موتور یخ‌ساز است. می‌توانید یخ‌ساز را در ابتدا ریست کنید (به دفترچه راهنمای یخچال بلومبرگ مراجعه کنید) سپس موتور یخ‌ساز را باز کنید و تعمیر کنید و در صورت نیاز باید تعویض شود. بهتر است این کار را به افراد حرفه ای بسپارید.

شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۸ . کد E10

مشکل جدی را در یخچال شما به وجود نمی‌آورد این ارور زمانی ظاهر می‌شود که سنسور هوای فلکسی زون (flexi zone) دچار اختلال شود. درصورتی‌که این سنسور در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فلکسی برای مدت ۴۰ دقیقه به طور مکرر کار می‌کند و پس از آن متوقف می‌شود، این عمل بارها تکرار می‌شود تا یخچال دچار آسیب جدی نشود، این ارور نیاز به رفع اشکال ندارد.

۹ . کد E11

زمانی ظاهر می‌شود که سنسور اواپراتور فلکسی زون دچار مشکل شده باشد. هنگامی که یخ‌زدایی فلکسی زون شروع می‌شود، هیتر ۲۵ دقیقه فعالیت می‌کند و سپس متوقف می‌شود. اگر این خطا به‌صورت مکرر روی صفحه نمایشگر یخچال شما ظاهر می‌شود باید با تعمیرکار ماهر تماس بگیرید.

۱۰ . کد E12

نیاز به رفع عیب ندارد، این کد زمانی ظاهر می‌شود که هیتر ضد برفک دچار خطا شده است و پایان کار هیتر فلکسی را نشان می‌دهد. برای تشخیص دقیق‌تر بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال بهرمند شوید.

این مطلب توسط تعمیرکاران یخچال پین ورک گردآوری شده است و در آن به طور دقیق کد های خطا و ارور یخچال بلومبرگ را مورد بررسی قرار دادیم، با خواندن این مطلب می‌توانید کد های خطای یخچال بلومبرگ خود را بشناسید و بدانید مشکل از کدام قسمت یخچالتان است.

اما به یاد داشته باشید شما برای تعمیر یخچال خود نیازمند افراد حرفه‌ای هستید، می‌توانید از پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.