کارتریج ها در ۲ نوع کلی هستند که شامل کارتریج های جوهری و کارتریج های لیزری می‌ باشد که نیاز به شارژ دارند. به همین دلیل است که قبل از انجام آن، خیلی از افراد به دنبال قیمت شارژ کارتریج هستند. کارتیج جوهری را نیز می‌توان شارژ کرد اما متخصصین این کار را پیشنهاد نمی‌کنند.

جهت اطلاع از قیمت شارژ کارتریج، در ادامه می‌توانید از هزینه‌های در نظر گرفته توسط تکنسین‌های مجرب پین ورک مطلع شوید. برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر پرینتر و تعمیر دستگاه کپی توسط متخصصین پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

شارژ کارتریج در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

قیمت شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر و دسنگاه کپی

کارتریج طرح، مشابه کارتیج اورجینال است که در بازار به فروش می‌رسد اما به عنوان کارتریج غیر اصل از آن نام برده می‌شود. از مزایای این نوع کارتیج، کیفیت نسبتاً خوب آن و قیمتی کم‌تر از قیمت کارتریج اصل است.

اگر قیمت شارژ کارتریج برایتان اهمیت بیشتری نسبت به کیفیت آن دارد و میزان استفاده پرینترتان بالاست، پیشنهاد می‌شود که کارتیج خود را به طور استاندارد شارژ کنید. متخصصین پین ورک همواره آماده خدمت رسانی و شارژ کارتریج شما در محل هستند.

جدول تعرفه خدمات تعمیر دستگاه کپی و پرینتر

شرح خدمتتعرفه اجرت خدمات ( هزارتومان)
پرینتر روشن نمی‌شودبین ۲۰۰/۰۰۰ الی ۱۵۰/۰۰۰
پرینتر کاغذ را داخل نمی‌کشد۵۰/۰۰۰
پرینتر کم رنگ پرینت می‌گیرد۷۰/۰۰۰
پرینتر به کامپیوتر وصل نمی‌شود۱۷۰/۰۰۰
پرینتر کاغذ را جمع می‌کند۲۰۰/۰۰۰
شارژ کارتریجبین ۳۰/۰۰۰ الی ۱۱۰/۰۰۰

اگر مدت زیادی است که از پرینتر خود استفاده می‌کنید و عمران بالاست، شاید کارتریج آن به مرور فرسوده و معیوب شده باشد. در بعضی مواقع نیز کارتریج پرینتر به دلایل دیگری معیوب شده و کار پرینتر را مختل می‌کند.

در این صورت نیز شما می‌توانید با تماس با متخصصین پین ورک، از خدمات تعویض کارتریج در محل برخوردار شوید. جهت سفارش خدمات شارژ کارتریج  با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

بهترین تعرفه خدمات پرینتر و دستگاه کپی در پین ورک

کارتریج از ضروری‌ترین قسمت‌های هر برند پرینتر به حساب میاید و اگر این قسمت نباشد یا معیوب باشد، پرینتر نمی‌تواند عمل چاپ و پرینت را انجام دهد. این قسمت از پرینتر، جوهر لازم جهت چاپ کاغذ را تأمین کرده و به کاغذ میزند.

اگر کارتریج پرینت شما شارژ نباشد یا معیوب باشد، ممکن است کار شما را مختل کند و یا وقت بیشتری از شما بگیرد. در این صورت لازم است نسبت به شارژ کارتریج پرینتر یا دستگله کپی خود اقدام نمایید.

همانطور که گفته شد، هزینه‌های مربوطه و قیمت شارژ کارتریج توسط متخصصین پین ورک در این مقاله جمع بندی شد. شما می‌توانید در صورت نیاز به خدمات شارژ کارتریج یا تعمیر پرینتر و دستگاه کپی با متخصصین پین ورک در تماس باشید.

پین ورک با به کار گیری به روز ترین متد تعمیرات پرینتر و گرد همکاری با بهترین تعمیرکاران، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان و بهینه‌ترین قیمت شارژ کارتریج، پرینتر یا دستگاه کپی شما را در محل تعمیر می‌کند. جهت سفارش خدمات شارژ کارتریج، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.