شما هم نگران پیدا کردن یک نظافتچی مطمئن و قابل اطمینان هستید؟ شما هم نسبت به حرفه ای بودن، کیفیت انجام کار و آداب و معاشرت نیروهای خدماتی و نظافتی نگران هستید؟ شما هم نسبت به نیروهای نظافتی یا خدماتی که تاکنون گرفته اید، تجربه ی ناخوشایندی داشته اید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از اینکه از شرکت نظافتی درخواست نیروی نظافتی کنید، حتما نکات طرح شده در این متن را مطالعه کنید.

شرکت نظافتی معتبر

حتما از یک شرکت نظافتی معتبر و مطمئن تقاضای نظافتچی کنید. از آنجایی که هیچ ارگان و صنفی در ایران وجود ندارد که روی این دست از کسب و کارها نظارت داشته باشد، پس به هیچ عنوان به تراکت ها و افراد مختلف اعتماد نکنید. همیشه از طریق یک شرکت نظافتی معتبر تقاضای نیرو کنید.

شماره ثبت شرکت

شماره ثبت شرکت نظافتی را بپرسید و به این آدرس مراجعه کرده و شماره ثبت شرکت را وارد نمائید تا از صحت اطلاعات آن، اطمینان حاصل کنید.

مجوز شرکت

اگر به صورت اینترنتی و از طریق سایت سفارش می دهید، حتما نمادهای ” اینماد” و ” ساماندهی ” را بررسی کرده و از وجود این دو مجوز در سایت، اطمینان حاصل کنید. (لازم به توضیح، اخیرا این نهادها تغییراتی را در سیستم خود ایجاد کرده اند که گاهی ممکن است به طور موقت یک سایت معتبر از لیست حذف گردد.)

لوگوی ساماندهی و نماد اعتماد

نیروهای ایمن و قابل اطمینان

مطمئن شوید که شرکت موارد زیر را از نیرو دریافت می کند:

۱- گواهی عدم اعتیاد

۲- گواهی عدم سوء پییشینه

۳- مدارک احراز هویت شامل شناسنامه و کارت ملی ( بالخصوص شناسنامه ) نزد شرکت باشد.

۴- چک یا سفته به مبلغ حداقل ۵۰۰۰۰۰۰ تومان

پشتیبانی دائمی

شرکت باید دارای یک مکانیزیم نظرسنجی باشد. شرکتی که مستمرا نظرسنجی می کند، به طور کامل از وضعیت نیروها آگاه است و می تواند بهترین نیروهای خود را شناسائی و نیروهای نامناسب را از سیستم خود حذف کند. در صورتی که از نیروی یک شرکت رضایت نداشتید، تمامی موارد نارضایتی را انتقال دهید تا به بهبود خدمت رسانی کمک کنید.

دوره های آموزشی

مطمئن شوید که شرکت نظافتی، برای نیروها کلاس های آموزشی برگزار می کند و کیفیت عملکرد نیروها را تضمین می کند و ساکن همان شهری باشند که شما نیز از آنجا سفارش می دهید.

سفارش دهی از طریق سیستم

هیچ گاه خارج از سیستم شرکت، با نیروی خدماتی و نظافتی هماهنگی نکنید. زیرا شرکت های معتبر توانائی اقدام و پیگیری قانونی سفارش شما را از دست می دهند.

پیدا کردن نیروی نظافتی مناسب شما

نظافت، امری کاملا سلیقه ای است. تا زمانیکه بهترین نیروی متناسب با خود را پیدا نکرده اید، نیروهای مختلفی از یک سیستم تقاضا کنید. در صورت رضایت از یک نیرو از شرکت بخواهید، این نیرو را برای شما ثابت در نظر بگیرد.

رعایت موارد بالا، از وقوع بسیاری از مشکلات و مسائل احتمالی جلوگیری می کند و تجربه ی شیرینی برای شما رقم خواهد زد. می توانید از طریق لینک زیر اولین سفارش خود را از طریق شرکت خدمات نظافت پین ورک ثبت کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

6 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.