اگر یخچال فریجیدر شما کد خطایی را نشان می‌دهد، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند این کدهای خطا و ارور یخچال فریجیدر را بشناسید و برای تعمیر یخچال خود سریع‌تر اقدام کنید. به یاد داشته باشید که اگر شما در تعمیر یخچال خود ناتوان هستید باید برای تعمیر یخچال فریجیدر خود از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. شما می‌توانید از پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال اعم از؛ جنرال استیل، جنرال الکتریک، هیمالیا و… کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. در ادامه به بررسی کدهای خطای یخچال فریجیدر و راه‌های رفع ارور یخچال فریجیدر می‌پردازیم:

کدهای خطا و ارور یخچال فریجیدر

۱ . ارور SY CE

ارور یخچال فریجیدر به دلیل خطای ارتباطی هنگام روشن شدن نمایان می‌شود.

تعمیر یخچال فریجیدر در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این خطا ابتدا سیم‌کشی بین برد کنترل و رابط کاربری را بررسی کنید، ممکن است مجبور شوید برد را تعویض کنید.

۲ . ارور ۴

این کد خطا زمانی که یخچال و صفحه کنترل چرخه‌هایی را طی می‌کند اما اتصال دمپر را تشخیص نمی‌دهد این کد روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود.

  • باید دمپر هوا را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

۳ . ارور ۵Y EF

کد ۵Y EF بیانگر اختلال در اواپراتور یخچال است و زمانی که فن از کارافتاده باشد یا به طور صحیح کار نکند این کد ظاهر می‌شود که باعث به‌وجودآمدن مشکل در بخش سرمایشی می‌شود.

  • برای برطرف‌کردن این خطا بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این کد خطا، مطلب علت سرد نشدن یخچال را مطالعه نمایید.

۴ . ارور Df

کد Df زمانی که ظاهر می‌شود بیانگر اختلال در چرخه دیفراست یا یخ‌زدایی است، در این شرایط یخچال گرم‌تر از حالت عادی می‌شود.

۵ . ارور SH

کد SH ارور یخچال فریجیدر مربوط به اختلال در سنسور است. اگر در صفحه نمایشگر یخچال ظاهر شود بیانگر اشکال در سنسور یخچال است و اگر در نمایشگر فریزر ظاهر شود بیانگر اختلال سنسور فریزر است.

  • درهرصورت برای رفع این اشکال باید با تعمیرکار تماس بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

۶ . ارور SY CF یا ۵Y CF

کد خطای SY CF یا ۵Y CF بیانگر اختلال ارتباطی بین قطعات اصلی و برد الکترونیکی اصلی می‌باشد.

  • زمانی که این ارور روی نمایشگر یخچال شما ظاهر شد باید سریعاً با یک تعمیرکار تماس بگیرید زیرا اگر این خطا ادامه داشته باشد ممکن است برد اصلی بسوزد.

۷ . ارور OP

کد خطای OP زمانی ظاهر می‌شود که سنسور یخچال باز یا از سوکِت خارج شده باشد.

  • اتصال بین ترمیستور (سنسور دما) و برد را چک کنید. درصورتی‌که مشکل از اتصال نبود باید ترمیستور تعویض شود.

۸ . ارور ۵b یا Sb

کد خطای ۵b یا Sb ارور یخچال فریجیدر بیانگر فعال‌شدن حالت تعطیلات یخچال است که در این شرایط عملیات سردسازی یا خنک‌کنندگی در یخچال به طور صحیح انجام نمی‌شود. پس باید این حالت را غیرفعال کنید.

  • برای رفع این خطا دکمه‌های فلش پایین و بالا را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید، سپس می‌توانید تنظیمات غیرفعال‌سازی را انجام دهید.

۹ . ارور SY EF

کد خطای SY EF نشانگر اختلال در مدار فن تبخیرکننده است.

  • برای برطرف‌کردن این مشکل اتصالات بین مدار تبخیرکننده و برد را بررسی کنید. بهتر است با یک تعمیرکار تماس بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۱۰ . ارور SY CF

کد خطای SY CF ارور یخچال فریجیدر بیانگر اختلال در ارتباط بین برد الکترونیکی و رابط کاربری است.

  • اتصالات ارتباطی بین برد الکترونیکی و رابط کاربری را بررسی کنید و در صورت اشکال با تعمیرکار تماس بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال بهرمند شوید.

هنگام عیب‌یابی کدهای خطا، یخچال را از برق بکشید و احتیاط کنید. خواندن این مطلب که توسط تعمیرکاران یخچال پین ورک گردآوری شده است به شما کمک می‌کند تا کدهای خطا و ارور یخچال فریجیدر و راه‌های رفع این خطاها را سریعاً تشخیص دهید. درصورتی‌که خودتان نتوانستید مشکل یخچال خود را برطرف کنید، شما می‌توانید از پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.