اگر خطایی در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما رخ بدهد ممکن است اروری روی صفحه‌نمایش دستگاه ظاهر شود که نیاز به تعمیر داشته باشد ازاین‌رو آشنایی با این کدها یک امر ضروری است. در این مقاله به بررسی این کدهای خطا و ارورها می‌پردازیم تا شما اندکی با ارور لباسشویی جنرال الکتریک آشنا شوید و برای تعمیر و یا تعویض قطعات سریع اقدام کنید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک و سایر برندها از جمله؛ آاگ، زانوسی، توشیبا و… با کادری از بهترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران و کارشناسان آمادهٔ ارائهٔ خدمت به شما می‌باشد. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

انواع ارور لباسشویی جنرال الکتریک

آشنایی با کد های خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای برطرف کردن عیب دستگاه و جلوگیری از خرابی بیشتر ماشین لباسشویی بسیار ضروری می‌باشد. ازاین‌رو ما در ادامه تمامی ارور ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را با دلیل آن برای شما شرح داده‌ایم.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . کد خطای E

هنگامی‌که کد E ارور لباسشویی جنرال الکتریک بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی نمایان شد باید بدانید که دستگاه شما در قسمت پمپ تخلیه دچار مشکل شده است و نمی‌تواند به‌درستی کار کند.

  • برای رفع این کد خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ابتدا موتور پمپ دستگاه و سپس مدار ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا از نبود ایراد در این قسمت‌ها مطمئن شوید. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است از متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  • اگر مشکل شما همچنان ادامه دار بود، توصیه می شود مطلب عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۲ . ارور DE

یکی از علت‌هایی که باعث می‌شود کد DE ارور لباسشویی جنرال الکتریک بر روی ماشین لباسشویی ظاهر شود باز بودن درب ماشین لباسشویی و چانه در طول شستشو می‌باشد.

  • برای حل این مشکل درب دستگاه را محکم ببندید و مطمئن شوید که در این قسمت ماشین لباسشویی مشکلی ندارد. همچنین سوئیچ سنسور فشار ماشین لباسشویی را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید. اگر برای رفع این مشکل تخصص کافی ندارید بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.
  • اگر مشکل شما همچنان ادامه دار بود، توصیه می شود مقاله؛ چرا درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود؟ را مطالعه فرمایید.

۳ . کد خطای OE

اگر صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی شما کد ارور لباسشویی جنرال الکتریک OE را نشان داد، به این معنی می‌باشد که آب موجود در ماشین لباسشویی سرریز می‌شود و با مشکلی مواجه شده است. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است بیشتر مصرف‌کنندگان با آن روبه‌رو شوند مشکل سرریز شدن آب و ارور OE می‌باشد.

  • برای رفع این مشکل باید دریچه ورودی آب دستگاه موردبررسی قرار گیرد. با توجه به ساختار حساس ماشین لباسشویی جنرال الکتریک پیشنهاد می‌شود که از یک کارشناس کمک بگیرید.

۴ . ارور UE

زمانی که در هنگام شستشو و چرخش ماشین لباسشویی میزان بار موجود توازن خود را از دست بدهند سبب می‌شود که این کد بر روی صفحه‌نمایش دستگاه پدید آید.

  • برای برطرف کردن این مشکل ابتدا سیم‌کشی ماشین لباسشویی را بررسی کنید. سپس برای چک کردن مدار دستگاه جهت اطمینان از درست کار کردن آن حتماً از یک تعمیرکار و تکنسین مجرب و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

۵ . ارور E22

یکی از مشکلاتی که ممکن است باگذشت زمان با آن روبه‌رو شوید پر شدن آب در ماشین لباسشویی با تاخیر می‌باشد. هنگامی‌که دستگاه شما این مشکل را داشته باشد کد خطای E22 ارور لباسشویی جنرال الکتریک روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود

  • این مشکل به یک عیب‌یابی حرفه‌ای نیاز دارد. بنابراین برای برطرف این مشکل بهتر است از یک متخصص درزمینهٔ تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با بهترین تعمیرکاران آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۶ . ارور E23

یکی از کدهای خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک E23 ارور لباسشویی جنرال الکتریک میباشد که به علت پر شدن بیش‌ازحد آب در ماشین لباسشویی ظاهر میشود. این مشکل ممکن است در بیشتر ماشین لباسشویی ها به وجود آید.

  • برای برطرف کردن این مشکل حتماً شیرهای ورودی آب دستگاه و سنسور سطح آب به‌کاررفته در ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

۷ . ارور E30

اگر این ارور را مشاهده کردید باید متوجه شوید که ماشین لباسشویی شما در تخلیه کردن آب دچار مشکل شده است و نمی‌تواند آب را به‌درستی خارج کند.

  • چک کردن پمپ تخلیه جهت مطمئن شدن از درست کار کردن آن و نداشتن خرابی بهترین کار برای برطرف کردن این مشکل دستگاه می‌باشد.

۸ . ارور E31

هنگامی‌که زمان تخلیه ماشین لباسشویی تمام می‌شود کد خطای E31 ارور لباسشویی جنرال الکتریک بر روی صفحه‌نمایش دستگاه نشان داده می‌شود.

  • برای رفع این ارور باید پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک موردبررسی قرار بگیرد. پیشنهاد می‌شود برای انجام این کار حتماً از یک فرد کاربلد و ماهر کمک بگیرید.

۹ . کد خطای E47

این ارور در صورت گرم شدن بیش‌ازحد بورد کنترل اینورتر بر روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی ظاهر می‌شود.

  • در بیشتر مواقع این کد خطای به دلیل خرابی موتور و یا معیوب شدن بورد کنترل اینورتر پدیدار می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از کمک گرفتن از تعمیرکار این قطعات دستگاه را بررسی کنید تا از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنید.

۱۰ . ارور های E66 یا E67

زمانی که سنسور دمای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما دچار مشکل شده باشد و نتواند دمای دستگاه را به‌درستی تشخیص بدهد ارور E66 یا E67 بر روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی نمایان می‌شود.

  • پیشنهاد می‌شود که برای بررسی این قطعه از ماشین لباسشویی از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.

در این مطلب که توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی پین ورک گردآوری‌شده است انواع کد های خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را توضیح دادیم. بامطالعه این مقاله آگاهی شما درباره ارور لباسشویی جنرال الکتریک بسیار بالا می‌رود و شما می‌توانید در بعضی مواقع خرابی دستگاه خود را بدون نیاز به یک تعمیرکار برطرف کنید.

این نکته را در نظر بگیرید که ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو اگر هیچ دانش و تخصصی در تعمیر ماشین لباسشویی حتماً از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید تا ایراد دستگاه شمارا به‌طور کامل برطرف کند. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی با حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران آمادهٔ ارائه با کیفیت ترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.