همان‌طور که میدانید اگر خطایی در لباسشویی حایر رخ بدهد ممکن است کد های خطایی را روی صفحه‌نمایش لباسشویی حایر ظاهر شود تا مصرف‌کنندگان را از وجود ایراد در دستگاه با خبر کند. ازاین‌رو آشنا بودن و فهمیدن معانی ارور لباسشویی حایر برای همه کاربران یک امر ضروری می‌باشد. کارشناسان پین ورک بعضی از ارور های ماشین لباسشویی حایر را در این مطلب موردبررسی قراردادند، تا شما بتوانید مشکل لباسشویی حایر خود را بفهمید و برای تعمیر آن اقدام کنید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر و سایر برندها اعم از؛ تکنوگاز، مرسی، زاروتی و… با داشتن ماهرترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران و تکنسین‌ها آمادهٔ ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انواع کد خطا و ارور لباسشویی حایر

۱ . کد خطای ERR1

یکی از رایج‌ترین ارور لباسشویی حایر که ممکن است در صفحه‌نمایش لباسشویی حایر شما مشاهده شود ارور ERR1 می‌باشد. علت بروز این کد خطا بر روی نمایشگر دلایل مختلفی دارد که مهم‌ترین آن بسته نبودن درب دستگاه و یا از بین رفتن خاصیت مغناطیسی موجود در درب لباسشویی می‌باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی حایر در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای برطرف کردن این مشکل ابتدا مطمئن شوید که چیزی مانع بسته شدن درب نشده است. همچنین اتصالات دستگاه را بررسی کنید تا از عملکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنید.
  • اگر همچنان این مشکل برای شما ادامه دار بود، توصیه می شود مقاله دلایل بسته نشدن درب ماشین لباسشیویی را مطالعه فرمایید.

۲ . کد خطای ERR2

هنگامی‌که لوله تخلیه ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد و نتواند آب موجود در داخل دیگ را به‌صورت درست تخلیه کند این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش دستگاه شما مشاهده می‌شود.

  • معیوب بودن قطعات زیادی سبب ایجاد این مشکل می‌شوند. اما مهم‌ترین قطعه‌ای که باید چک کنید پمپ تخلیه می‌باشد. زیرا این امکان وجود دارد که براثر گذر زمان، سوراخ شود و یا چیزی درون آن گیرکرده باشد.
  • اگر همچنان مشکل شما ادامه دار بود، توصیه می شود مطلب علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۳ . ارور ERR3

اگر صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی شما این ارور را نشان می‌دهد، به این معنی می‌باشد که سنسور حرارتی دستگاه دچار مشکل شده است و یا ازکارافتاده است.

  • برای برطرف کردن این ارور لباسشویی حایر ابتدا سنسور دما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعه سالم می‌باشد. سپس سیم‌های دستگاه را با رعایت نکات ایمنی چک کنید تا از قطع نبودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

۴ . کد خطای ERR4

زمانی که المنت دستگاه معیوب شود و نتواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد، این کد ارور را بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی حایر مشاهده خواهید کرد. همچنین ایجاد اتصال کوتاه در المنت باعث بروز این ارور لباسشویی حایر می‌شود.

  • یک‌راه‌حل ساده‌ای که می‌تواند این ارور را برطرف کردن این خطا، کم کردن حجم لباس‌های کثیف می‌باشد. اگر با این راه‌حل همچنان صفحه‌نمایشگر کد خطا را نشان می‌داد بهتر است برای بررسی المنت و سایر قطعات از یک تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۵ . کد خطای ERR5

در بعضی شرایط ممکن است عواملی مانند فشار کم، گرفتگی لوله ماشین لباسشویی، پیچ‌خوردگی لوله ورودی و …مانع ورود آب به داخل لباسشویی شما شوند. همین امر موجب نمایش ارور ERR5 بر روی نمایشگر دستگاه می‌شود.

  • در صورت مواجه‌شدن با این کد خطا حتماً دستگاه را ازنظر وجود نشتی بررسی کنید. با توجه به پیچیده بودن قطعات لباسشویی حایر پیشنهاد می‌شود که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک با حرفه‌ای‌ترین و مجرب ترین تکنسین‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی شما باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۶ . ارور ERR6

یکی از جدی‌ترین ارور ماشین لباسشویی حایر که می‌تواند سبب مشکلات دیگری شود، ارور ERR6 می‌باشد که علت آن ازکارافتادگی قطعه برد در دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع این مشکل بهتر است عیب‌یابی لباسشویی حایر خود را به یک فرد کاربلد بسپارید تا مشکل به‌طور کامل رفع شود.

۷ . کد خطای ERR7

هنگامی‌که ماشین لباسشویی شما بیش از ظرفیت خود کار کند سبب می‌شود که موتور لباسشویی بسیار داغ شود و نتواند به‌خوبی کار کند.

  • در صورت داغ شدن موتور دستگاه این ارور بر روی نمایشگر نمایان می‌شود و شما را از وجود این مشکل باخبر می‌کند. برای رفع این مشکل باید موتور لباسشویی حایر را ازنظر عملکرد صحیح موردبررسی قرار دهید.

۸ . ارور ERR8

نمایان شدن این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی به این معنی می‌باشد که هدیروستات دستگاه نمی‌تواند به‌درستی کار کند و در عملکرد آن خلل ایجاد شده است.

  • برای رفع این مشکل باید تمامی سیم‌ها و اتصالات آن موردبررسی قرار بگیرد.

۹ . کد خطای PFE

اگر در هنگام شستن لباس‌های کثیف خود از مواد شوینده بسیار استفاده کنید باعث بروز این مشکل و نمایان شدن این کد بر روی نمایشگر می‌شود.

  • این ارور ماشین لباسشویی حایر به خرابی فیلتر تخلیه نیز می‌تواند اشاره داشته باشد. بهتر است برای عیب‌یابی تخصصی لباسشویی حایر خود از تکنسین‌های مجرب کمک بگیرید.

۱۰ . ارور UE

زمانی که ماشین لباسشویی شما در هنگام شستشو تکان های شدید می‌خورد و از جای خود جابه‌جا می‌شود این کد خطا بلافاصله بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود.

  • برای رفع این ارور لباسشویی حایر حتما بالانس بودن دستگاه خود را چک کنید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران بهره‌مند شوید.

همان‌طور که میدانید کدهای خطای لباسشویی حایر بسیار تنوع دارد و هر کدام بیانگر یک مشکل می باشند. ما در این مطلب انواع ارور لباسشویی حایر را برای شما توضیح دادیم تا آگاهی شمارا در این زمینه افزایش دهیم. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که افراد غیرحرفه‌ای نمی‌توانند ارورهای لباسشویی حایر شمارا بدون هیچ دانش و مهارتی برطرف کنند و حتی ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شما شوند.

ازاین‌رو بهتر است برای برطرف کردن مشکل دستگاه از یک تعمیرکار مجرب و ماهر کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی رسمی با گروهی از بهترین تعمیرکاران می‌تواند همه مشکلات ایجادشده در ماشین لباسشویی حایر شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کند و آن را مثل روز اول تحویل دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.