یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال های ساید نمایش کد خطا و ارور بر روی صفحه نمایشگر است. گاها این کد های خطا و ارور یخچال هیتاچی به صورت حروف یا اعداد مشخصی میشود که بیانگر بروز مشکل در یخچال فریزر و ساید شماست. دراین مطلب شما می‌توانید همه کد های خطای یخچال هیتاچی و راه‌های رفع این ارور ها را بشناسید. به یاد داشته باشید که برای رفع خطاهای یخچال هیتاچی خود حتماً باید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. شما می تواند برای تعمیر یخچال خود از پین ورک، مرکز تخصصی تعمیر یخچال هیتاچی و همچنین سایر برندها اعم از؛ شارپ، جنرال الکتریک، زیپل و…کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

بررسی کد های خطا و ارور یخچال هیتاچی

کد های خطای یخچال هیتاچیمعنی و عیب یابی
F002ارور یخچال هیتاچی زمانی که این کد روی صفحه نمایشگر یخچال شما ظاهر می‌شود یعنی ارتباط بین برد اصلی و برد پنل نمایشگر دچار اختلال شده است، همان‌طور که می‌دانید تعمیر برد اصلی یخچال کار تخصصی است پس بهتر است ابتدا یخچال را از برق بکشید سپس با تعمیرکار تماس بگیرید.
F003خطای یخچال هیتاچی در این ارور واحد IM دچار اختلال شده است. ابتدا یخچال را ریست کنید درصورتی‌که مشکل برطرف نشد با تعمیرکار تماس بگیرید.
F004ارور یخچال هیتاچی این کد زمانی دیده می‌شود که محفظه دیفراست فریزر دچار خرابی شده است. ابتدا با اهم متر سنسور دیفراست فریزر را چک کنید ممکن است برد اصلی دچار اختلال شده باشد، یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.
F005ارور یخچال فریزر هیتاچی هنگامی ظاهر می‌شود که سنسور IM به‌صورت غیرعادی عمل کند. ابتدا با اهم متر مقدار اهم سنسور را چک کنید و در صورت خرابی سنسور آن را تعویض کنید، درصورتی‌که مشکل حل نشد برد اصلی یخچال هم باید بررسی شود. بهتر است برای تشخیص دقیق با تعمیرکار تماس بگیرید.
F007خطای یخچال ساید هیتاچی به دلیل اختلال در رله اور کارنت (OVERCURRENT) در صفحه‌نمایش یخچال ظاهر می‌شود که تنها راه برطرف‌کردن این اختلال کمک‌گرفتن از افراد حرفه‌ای است.
F008ارور یخچال هیتاچی ممکن است به علت خرابی موتور یا نشتی گاز باشد، همزمان با این خطا کمپرسور هم دچار خطا می‌شود. یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید.
F009ارور یخچال هیتاچی این ارور به طور مستقیم به دلیل خرابی کمپرسور یخچال است. برای رفع این ارور بهتر است با تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید.
F011خطای یخچال هیتاچی به دلیل اشکال در سرعت کمپرسور است، بهتر است درواقع عملکرد کمپرسور دچار اختلال شده است. یخچال را از برق بکشید و از تعمیرکار یخچال کمک بگیرید.
F012یخچال فریزر هیتاچی زمانی روی صفحه نمایشگر شما ظاهر می‌شود که موتور فریزر دچار مشکل شده باشد، چون تعمیر فریزر بسیار کار پیچیده‌ای است، بهتر است که از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.
F013ارور یخچال هیتاچی نشانگر خرابی موتور فن K است که برای رفع این ارور نیز باید از تکنسین‌های حرفه‌ای کمک بگیرید.
F014کد خطای یخچال فریزر هیتاچی بیانگر خرابی ولتاژ منبع تغذیه است، افت ولتاژ می‌توان آسیب جدی به یخچال هیتاچی شما وارد کند پس بهتر است از تعمیرکار کمک بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
F015ارور یخچال ساید هیتاچی بیانگر اختلال در موتور F2 است که برای تعمیر آن حتماً باید از تکنسین کمک بگیرید.
F016زمانی روی نمایشگر ظاهر می‌شود که بیانگر خرابی موتور فن RR یخچال می‌باشد. یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار تماس بگیرید.
F018خطای یخچال فریزر هیتاچی مربوط به اختلال در سنسور دیفراست است. برای بررسی دقیق‌تر با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید.
F101ارور یخچال هیتاچی زمانی ظاهر می‌شود که سنسور انجماد دچار اختلال شده باشد. ابتدا با اهم متر میزان اهم سنسور انجماد را بررسی کنید، در صورتی خرابی سنسور باید تعویض شود. اگر سنسور دچار خرابی نشده باشد ممکن است اشکال از برد اصلی یخچال باشد و برای تشخیص دقیق‌تر باید از تکنسین حرفه‌ای کمک بگیرید.
F102بیانگر معیوب شدن سنسور محیطی یخچال است. ابتدا با اهم متر میزان اهم سنسور را چک کنید، در صورت خرابی باید جایگزین شود. سیم‌های سنسور را بررسی کنید در صورت عدم اشکال در این موارد، ممکن است اشکال از برد اصلی یخچال باشد، یخچال را از برق بکشید وبا تعمیرکار تماس بگیرید.
F103بیانگر خرابی سنسور TC می‌باشد برای تشخیص خرابی، سنسور را با اهم متر بررسی کنید، ممکن است مشکل از برد اصلی یخچال باشد. یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید.
F104هنگامی‌که روی صفحه‌نمایش یخچال ظاهر می‌شود بیانگر خرابی سنسور دیفراست است. با اهم متر می‌توانید خرابی سنسور را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را جایگزین کنید.
F106ارور یخچال هیتاچی مربوط به سنسور دمای داخلی یخچال است. می‌توانید با اهم متر خرابی سنسور را چک کنید و در صورت خرابی آن را جایگزین کنید. درصورتی‌که سنسور خراب نبود ممکن است اشکال از برد یخچال باشد. یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید.
F110ارور یخچال فریزر هیتاچی یعنی سنسور دیفراست عملکرد غیرعادی دارد و باید و تعویض شود.
F301خطای یخچال هیتاچی زمانی ظاهر می‌شود که دمای فریزر بالاست و محفظه فریزر سرد نیست. با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
F302ارور یخچال هیتاچی به معنی بالا بودن دمای یخچال و فریزر است و محفظه داخلی یخچال و فریزر سرد نیست. برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال بهرمند شوید.

این مطلب توسط تعمیرکاران یخچال پین ورک گردآوری شده است و در آن به طور دقیق کدهای خطای یخچال هیتاچی را مورد بررسی قرار دادیم، با خواندن این مطلب می‌توانید کد های خطا و ارور یخچال هیتاچی خود را بشناسید و برای رفع خرابی یخچالتان اقدام کنید.

تعمیر یخچال هیتاچی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

اما حتماً توجه داشته باشید شما نمی‌توانید بدون تخصص به تعمیر یخچال خود بپردازید و باید حتماً از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید، شما می‌توانید از پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر یخچال کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.