ماشین ظرفشویی هوور نیز مانند سایر ماشین ظرفشویی های دیگر دارای یک صفحه‌نمایش می‌باشند که در صورت مواجه‌شدن با مشکل، ارور مخصوصی را نشان می‌دهد تا مصرف‌کنندگان را از وجود مشکل در دستگاه آگاه کند. شناخت این کد های خطای و ارور ماشین ظرفشویی هوور موجب می‌شود که برای تعمیر و برطرف کردن مشکل ظرفشویی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنید و از آسیب‌های جدی جلوگیری کنید. به این نکته توجه کنید که یک بی‌دقتی کوچک در تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی می‌تواند موجب آسیب دیدن سایر قطعات و درنتیجه ازکارافتادن کلی دستگاه شود بنابراین بهتر است در صورت نداشتن دانش و مهارت کافی از متخصصین و تکنسین‌های پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛ کنوود، ایندزیت، بیم و… کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۱۰ کد خطا و ارور ظرفشویی هوور

۱ . کد خطای E1 ارور ظرفشویی هوور

نمایان شدن این ارور بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی هوور به این معنی می‌باشد که دستگاه نمی‌تواند در زمان تعیین‌شده به مقدار کافی آبگیری انجام دهد و در انجام آن دچار مشکل شده است. این امکان وجود دارد که شلنگ ورودی که آب در آن جریان پیدا می‌کند دچار عیب شده باشد و نتواند آب را به مسیر درست هدایت کند. همچنین پایین بودن فشار آب نیز می‌تواند در بروز این ارور تأثیر داشته باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی هوور در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این مشکل حتماً شلنگ ورودی را بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید. اگر باز مشکل دستگاه حل نشد پیشنهاد میشود مطلب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را در سایت مطالعه کنید.

۲ . ارور E2 ارور ظرفشویی هوور

زمانی که دستگاه دچار اتصال کوتاه شود این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش ماشین ظرفشویی هوور شما ظاهر می‌شود.

  • برای برطرف کردن این مشکل باید اتصالات مدار NTC دستگاه و سنسور دمایی آن را نیز موردبررسی قرار دهید.

۳ . ارور E3 ارور ظرفشویی هوور

اگر ارور E3 بر روی نمایشگر ظرفشویی هوور خود مشاهده کرده‌اید باید بدانید که دستگاه شما در گرم کردن آب موردنظر دچار مشکل شده است و به تعمیر نیاز دارد.

  • حل این مشکل به یک عیب‌یابی حرفه‌ای نیاز دارد ازاین‌رو بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۴ . کد خطای E4 ارور ظرفشویی هوور

هنگامی‌که ماشین ظرفشویی نتواند آب موجود در دستگاه را به‌طور کامل تخلیه کند این ارور بلافاصله بر روی صفحه‌نمایش ماشین ظرفشویی شما نمایان می‌شود.

  • این امکان وجود دارد که پمپ تخلیه دچار انسداد شده باشد و همین امر سبب شود آب به‌طور کامل خارج نشود. جهت حل کردن این مشکل بهتر است شلنگ تخلیه به‌طورجدی بررسی کنید.

۵ . کد خطای E5 ارور ظرفشویی هوور

زمانی که فلومتر دستگاه وارد مدار نشود و ماشین ظرفشویی نتواند فلومتر را تشخیص بدهد این کد خطا بر روی نمایشگر ظرفشویی هوور ظاهر می‌شود و شمارا از وجود مشکل باخبر می‌کند.

  • برای حل این مشکل باید فلومتر و محفظه آن موردبررسی قرار گیرد. پیشنهاد می‌شود برای حل این مشکل از تعمیرکاران و متخصصین پین ورک کمک بگیرید و تعمیر قطعات دستگاه خود را به افراد کاربلد و ماهر ما بسپارید. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

یکی از مدل‌های پرطرفدار ماشین ظرفشویی‌های هوور مدل NEXTRA می‌باشد که در ادامه به بررسی ارور های این مدل ظرفشویی هوور می‌پردازیم. این نکته را در نظر بگیرید که کد های خطایی که در قسمت زیرین ذکرشده‌اند تنها مختص به مدل NEXTRA می‌باشند.

۱٫ ارور E2 در مدل NEXTRA

این کد خطا مانند مدل‌های دیگر به معنی وجود مشکل در آبگیری کردن دستگاه می‌باشد.این احتمال وجود دارد که فشار آب به‌قدری پایین آمده باشد که نتواند وارد شلنگ ورودی آب شود. همچنین ممکن است شلنگ موجود در دستگاه دچار انسداد و پارگی شده باشد.

  • برای رفع این مشکل بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۲ . کد خطا E3 مدل NEXTRA

اگر ماشین ظرفشویی شما این کد خطا را بر روی صفحه‌نمایش خود نشان دهد باید بدانید که دستگاه در تخلیه کردن دچار خلل شده است و نمی‌تواند آب دستگاه را به‌طور کامل تخلیه کند.

  • برای رفع این مشکل حتماً شلنگ‌های تخلیه و برد الکترونیکی را چک کنید.

۳ . کد خطا E7 مدل NEXTRA

یکی از رایج‌ترین کد های خطای ماشین ظرفشویی هوور که ممکن است بر روی صفحه‌نمایشگر شما مشاهده شود ارور E7 میباشد.

  • جهت برطرف کردن این ارور حتماً اتصالات موتور دستگاه را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید.

۴ . کد خطا E9 مدل NEXTRA

هنگامی‌که این ارور بر روی صفحه‌نمایش دستگاه شما ظاهر می‌شود به این معنی می‌باشد که در قسمت سنسور اینفرارد ایرادی به وجود آمده است و ازاین‌رو نمی‌تواند وظیفه خود را که تشخیص مقدار مواد شوینده ظرفشویی می‌باشد را به‌درستی انجام دهد.

  • برای عیب‌یابی و تعمیر این قطعه بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۵ . کد خطا Ee مدل NEXTRA

زمانی که در ماشین ظرفشویی هوور مدار میکرو سویچ ایمنی المنت حرارتی آب‌باز باشد بلافاصله این ارور ظاهر می‌شود تا کاربر را از این موضوع باخبر کند.

  • برای رفع این مشکل ابتدا هیتر المنت و همچنین اتصالات ماژول کنترل اصلی را موردبررسی قرار دهید تا در صورت خرابی، تعمیر آن‌ها را به یک تکنسین مجرب و حرفه‌ای بسپارید تا ایراد ماشین ظرفشویی به‌طور کامل از بین برود.

تعمیرات ماشین ظرفشویی خود را به پین ورک بسپارید

ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم برقی از ساختار پیچیده ای تشکیل شده است که تعمیر قطعات آن به مهارت و تخصص خاصی نیاز دارد. از این رو پیشنهاد میشود اگر هیچ مهارت و دانشی در این زمینه ندارید هیچ اقدامی برای تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه نکنید. اگر ماشین ظرفشویی هوور شما نیز دچار مشکل شده است و با کد های خطای و ارور ماشین ظرفشویی هوور مواجه شدید و به عیب یابی نیاز دارید پین ورک میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. تعمیرکاران پین ورک مدتی طولانی برای کسب دانش و مهارت در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تلاش کردند بنابراین بدون هیچ شک و تردیدی میتوانید دستگاه خود را ما بسپارید. برای دریافت خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.