بعضی ها قبل از خوابیدن جدول حل می کنند یا خاطراتشان را می نویسند این خیلی هم خوب است ولی اگر خودکار و خودنویس به دست به خواب بروید یک مشکل بزرگ پیش می آید. یک لکه بزرگ جوهر را با بیدار شدن روی تشک می بینید که پاک کردنش هم چندان ساده نیست. تمیز بودن تشک و بالش خیلی مهم است و باید خیلی سریع لکه های روی تشک را پاک کنید. در این مطلب پین ورک راه های ساده تری را برای از بین بردن از بین بردن لکه جوهر از روی تشک پیشنهاد می کند. امتحان کنید و نتیجه را در کامنت ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته ما در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد نحوه‌ی شستشوی تشک صحبت کرده‌ایم. حتما زمان بگذارید و مطالعه آن را از دست ندهید!

 از بین بردن لکه جوهر از روی تشک با نمک

از بین بردن لکه جوهر از روی تشک با آب لیمو

حتما می دانید که نمک علاوه بر طعم دهنده غذا و یک ضد عفونی کننده بسیار قوی هم هست، اما شاید درباره خاصیت لکه بری نمک چیزی نشنیده باشید. برای از بین بردن لکه جوهر از روی تشک با نمک باید لکه را با یک آب پاش کمی مرطوب کنید و سپس روی آن نمک بریزید. در ادامه از یک حوله تمیز برای پاک کردن لکه جوهر تشک استفاده کنید و دانه های نمک را روی لکه بمالید. پس از پاک شدن لکه، با مقداری آب و یک حوله تشک را تمیز کنید. پس از خشک شدن تشک، روی آن جارو برقی بکشید تا احتمالا نمک باقی نمانده باشد.

استفاده از شیر برای از بین بردن لکه جوهر از روی تشک

شیر برای از بین بردن لکه جوهر از روی تشک

اگر روی تشک خود لکه ای از جوهر خودکار پیدا کردید، برای تمیز کردن آن از شیر استفاده کنید. تنها لازم است هنگام از بین بردن لکه جوهر از روی تشک یک تکه پنبه را با شیر خیس کنید و چند دقیقه روی لکه قرار دهید تا لکه خود به خود پاک شود. حتی می توانید از شیر برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس هم استفاده کنید. با این تفاوت که باید برای چند دقیقه قسمت لک دار شده را در ظرف شیر قرار دهید.

از بین بردن لکه جوهر از روی تشک با آب لیمو

از بین بردن لکه جوهر از روی تشک با نمک

آب لیمو یک سفید کننده طبیعی و غیر شیمیایی است که می توانید از آن برای پاک کردن لکه جوهر از روی تشک نیز استفاده کنید. روش کار بسیار آسان است. یک تکه پنبه یا حوله تمیز را به آب لیمو آغشته کنید و چند ثانیه روی لکه قرار دهید. در صورتی که لکه قدیمی یا بسیار پررنگ باشد، لازم است برای برای از بین بردن لکه جوهر از روی تشک به طور کامل، این کار را چندین مرتبه تکرار کنید.

توصیه پین ورکی

برای پاک کردن لکه جوهر از روی تشک ، به جای کشیدن پارچه روی لکه از حرکات ضربه ای استفاده کنید. زیرا با مالیدن مواد تمیز کننده و پارچه روی لکه، علاوه بر اینکه آن را در سطح تشک گسترش می دهید، باعث نفوذ بیشتر جوهر به لایه های زیرین تشک و ماندگاری بیشتر آن خواهید شد.

برای از بین بردن لکه جوهر از روی تشک چه ماده خوراکی دیگری می شناسید؟

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

5 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.