در این مطلب به نقل از ایران محتوا در مورد بهترین روش برای نصب قاب عکس روی دیوار با هم صحبت می کنیم. یکی از جذاب‌ترین دکوراسیون داخلی برای دیوار ها، نصب قاب‌های عکس روی کل دیوار است.

با انتخاب صحیح عکس ها و قاب ها و با رعایت اصول نصب قاب عکس روی دیوار که در این جلسه بهش می پردازیم شما می توانید این دیوار که قبلا خالی بود را به کانون توجه خانه تبدیل کنید. از شیوه‌های خلاقانه، نصب قاب‌ عکس روی دیوار به شیوه «مجموعه‌ای» است که در آن قاب‌های عکس را با تلفیقی از المان‌های دکوراسیون دیگر نظیر ساعت و… روی دیوار نصب می‌کنیم. اگر تعدادی قاب را می‌خواهید در کنار هم روی دیوار نصب کنید بهترین راه این است که آن‌ها را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید تا هم کلیت آن‌ها در فضا به چشم بیاید و هم تک‌تک آن‌ها به خوبی دیده شوند. یک شبکه متقارن نیاز به زمان و محاسبات ریاضی بیش‌تری دارد.

برای افزایش بهره وری ما در این کار، بهتر است پیش از نصب تابلوها، آن‌ها را بر روی زمین بچینید تا با تغییر دادن آن‌ها بتوانید به بهترین چیدمان ممکن برسید. هم‌چنین می‌توانید کاغذهایی را به اندازه‌ تابلوها ببُرید و ابتدا آن‌ها را روی دیوار نصب کنید. پس از این‌که به چیدمان مورد نظر رسیدید سپس تابلوها را سر جای خود آویزان کنید. در ادامه نظر شما را به چیدمان‌های مختلف و راه صحیح نصب قاب عکس روی دیوار ، جلب می‌کنیم.

۱- اولین قدم جمع آوری تابلو ها هست. بهتره عکس ها از یک تم باشند که در کنار هم زیبا جلوه کنند. قاب های سایز مختلف هم خوبه چون باعث میشه انتخاب بیشتری داشته باشیم. یه جورایی شبیه یک پازل هست. شما باید برای انتخاب عکس هاتون دقت زیادی به خرج بدین چون در نهایت این عکس ها خواهند بود که توجه مخاطب را جلب خواهند کرد.

۲- من برای حل کردن این پازل از کاغذ نازک مقوایی استفاده میکنم. قاب هارو روی کاغذ بزارین. دورشو علامت بزنین و ببرینش. من سعی میکنم از بزرگ ها شروع کنم و با توجه به اونها، کوچیکتر هارو جاگذاری کنم. من از این متد کاغذی خوشم میاد. چون با اون میتونین تست های زیادی بکنین  و اون جانمایی رو که دوست دارین، انتخاب کنین.

نصب قاب روی دیوار

۳- حالا روی هر کاغذ، جای میخ رو مشخص کنین. بعد از اون میخ ها رو با چکش به دیوار بزنین.

نصب قاب روی دیوار

۴- و در نهایت کاغذ ها رو در بیارید و قاب عکس ها رو جاگذاری کنید.

ببینید چقدر راحت و با برنامه ریزی قبلی میتونیم یک دیوار پر از عکس بوجود بیاریم که وقتی هر کسی وارد خانه شد اولین چیزی که توجهش را کامل جلب کند این گالری بسیار زیبا و منظم می باشد.

طراحی دیوار با قاب عکس

و حالا میتونین این متد رو برای خودتون امتحان کنین.

برای این که دیوار شما خوب جلوه کنه باید در انتخاب عکس ها، سایز قاب ها دقت کنید. دقت در بریدن و نصب کردن کاغذ ها روی دیوار را فراموش نکنید.

امیدوارم از متد نصب  کردن گالری عکس روی دیوار به شیوه مجموعه ای استفاده کرده باشید. برای مطالب بیشتر به صفحه مهارت های زندگی ما سر بزنید

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.