تمیز نگهداشتن توالت در سلامت افراد خانه نقش زیادی دارد زیرا باکتری و ویروس هایی که در این محیط ها جمع می شوند میتوانند باعث بروز عفونت و مشکلات گوارشی مانند اسهال و حالت تهوع شوند. توصیه می شود که برای جرم گیری توالت فرنگی خیلی از سفیدکننده های شیمیایی مانند وایتکس استفاده نکنید. پین ورک راه های بهتری برای شستن توالت فرنگی سراغ دارد که که ممکن است به دردتان بخورد:

الف) جرم گیری توالت فرنگی و درون کاسه توالت

استفاده از مایع سفیدکننده

نظافت منزل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱) مقداری مایع تمیزکننده به درون کاسه توالت بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند. سپس کاسه توالت را به خوبی اسکاچ بکشید.

تمیزکردن توالت فرنگی با جوش شیرین

۲) باز هم جوش شیرین، قهرمان شوینده های طبیعی به میدان می آید. این بار جوش شیرین را درون کاسه توالت بریزید و اجازه دهید حدود ۵ دقیقه بماند. سپس اسکاچ بکشید و کاسه توالت را به خوبی بسابید. این کار به از بین بردن زردی کاسه توالت نیز کمک می کند.

ب) تمیزکردن بیرون کاسه توالت

شستن بیرون کاسه توالت

۱)مقداری مایع تمیزکننده روی لبه ها و قسمت های خارجی کاسه توالت بریزید و بعد از چند دقیقه با یک دستمال خشک کنید. بار دیگر با مایع ضدعفونی کننده لبه های کاسه توالت را به خوبی بشویید. سپس درب آن را گذاشته و روی آن را نیز تمیز کنید.

 

شستن روی توالت فرنگی

۲) یکی دیگر از روش های موثر در تمیزکردن توالت فرنگی این است که مقدار مساوی سرکه و آب را با هم مخلوط کنید. مایع را به همه جای توالت فرنگی اسپری کرده و با یک دستمال خشک کنید. سرکه خاصیت اسیدی دارد و درصد زیادی از ویروس ها را از بین میبرد. همچنین گزینه ی امنی ست برای زمانی که کودکان توالت را لمس می کنند و یا از سگ نگهداری می کنید.

ج) دورنگهداشتن توالت فرنگی از آلودگی و میکروب

 استفاده از دستمال ضدعفونی کننده

۱) هر روز محلول آب و سرکه را به توالت اسپری کنید تا میکروب ها اجازه ی رشد نداشته باشند. بعد از هر بار استفاده، می توانید از دستمال های ضدعفونی کننده برای ضدعفونی کردن لبه های کاسه توالت و ناحیه نشستن استفاده کنید.

استفاده از قرص ضدعفونی کننده در تانک توالت

۲) می توانید از قرض های ضدعفونی کننده و بهداشتی در تانک توالت فرنگی استفاده کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ریحانه یزدانی

درباره نویسنده

كولي هاي اسپانيايي وقتي از سفرشون به اقيانوس آرام جنوبي برمي گشتن، بهت سلام رسوندن و گفتن: "ما كل دنيارو گشتيم و ديديم كه آدماي كمي حاضرن به هر قيمتي شده به روياشون برسن" حالا شايد من كه براي پين ورك مطلب مينويسم در راه رسيدن به افسانه ي شخصي خودمم.. شايد تويي كه ميخوني يه افسانه ي شخصي داري... ازش نگذر، مال خودته

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    مجید نیکوحرف 17-08-2019

    باسلام
    جهت اطلاع محلول ” تمیزکننده و جرمگیر بدون بو و ضدعفونی کننده چند منظوره ” تمیزکننده آلودگی ، جرم ها و املاح آب تثبیت شده و پایدار سطح کفپوش های اپوکسی و سطح و درز سرامیک های حمام و توالت ها .
    ویژگی ” بدون بو ” بودن این محلول جرمگیر مزیتی است حافظ سلامت مصرف کنندگان به خصوص افرادی که به بوی مواد شیمیائی حساسیت تنفسی دارند .
    برای از بین بردن آلودگی و جرم های متفاوت ، کافیست این محلول را روی سطح آلوده خشک بریزید و پس از ۵ دقیقه آنرا با آب و جارو بشوئید . جهت اطلاعات بیشتر شماره تماس ۰۹۱۲۳۲۰۶۴۳۵

    27-03-2020

    دمت گرم

      ریحانه یزدانی 03-04-2020

      ممنون از انرژی خوبتون?

    فافا 23-07-2020

    سپاس فراوان بابت مطالب خوب و کارامد شما