امروزه ماشین لباسشویی‌های جدید از هر برندی دارای سنسور مخصوص هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی و یا خراب شدن قطعه‌ای در ماشین لباسشویی‌ها، این مشکل به صورت کد خطای ماشین لباسشویی مدیا بر روی صفحه نمایشگر آن نمایش داده شود. شما عزیزان با دانستن معنای هر کد خطا و ارور لباسشویی مدیا علاوه بر دانستن معنای کد در صورت جزئی بودن مشکل می‌توانید به رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا خود نیز بپردازید. اما اگر مشکل پیچیده و تخصصی‌تر باشد نیاز است برای رعایت مسائل ایمنی و جلوگیری از آسیب به دیگر قطعات حتماً از تعمیرکاران ماهر پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اعم از؛ زیرووات، دوو، حایر و… کمک بخواهید. برای ثبت سفارش در نمایندگی رسمی پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

انواع کد خطا و ارور لباسشویی میدیا

کد خطای E10 ارور لباسشویی مدیا

این کد خطای لباسشویی مدیا هنگامی نمایش داده خواهد شد که ماشین لباسشویی میدیا شما برای آبگیری با مشکل مواجه شده است. به این معنا که زمان زیادی را صرف آبگیری می‌کند و یا آبگیری را به صورت مداوم انجام می‌دهد. در صورت جدی نگرفتن و تداوم این مشکل کم کم به قطعات مهم دیگر ماشین لباسشویی شما نیز آسیب خواهد زد.

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • جهت رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا خود و عیب یابی آن، در اولین مرحله فیلتر ورودی آب را بررسی کنید و اگر توسط چیزی مسدود شده بود آن را تمیز کنید. در ادامه لوله‌های ورودی آب را چک کنید که پیچ نخورده باشند، مسدود نشده باشند و نشتی نیز نداشته باشند. در آخرین مرحله باید به بررسی سالم بودن پمپ آب منزل خود بپردازید.
  • اگر به اطلاعات بیشتری برای تعمیر و رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا خود احتیاج دارید می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کنید و مقاله آبگیری مداوم ماشین لباسشویی را مطالعه بفرمایید.

کد خطای E35 ارور لباسشویی میدیا

اگر با این کد خطای ماشین لباسشویی مدیا رو به رو شدید و از کیفیت شست و شو ماشین لباسشویی مدیا خود نیز رضایت کافی را ندارید، باید بدانید که ترموستات و یا المنت‌های حرارتی ماشین لباسشویی مدیا شما دچار مشکل شده است و درست عمل نمی‌کند. همین مناسب نبودن دما باعث خوب شسته نشدن لباس‌های شما خواهد شد.

  • جهت رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا خود و عیب یابی آن ابتدا عملکرد درست ترموستات و یا سنسور دما را مورد سنجش قرار دهید. پس از آن به بررسی المنت‌های حرارتی بپردازید. اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت در اسرع وقت از تعمیرکاران با سابقه در نمایندگی رسمی پین ورک کمک بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش هر چه سریعتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خطای E3D ارور لباسشویی میدیا

هنگامی کد خطای E3D بر روی ماشین لباسشویی مدیا خود مشاهده کردید باید بدانید که این کد خطای ماشین لباسشویی مدیا بسیار خطرناک است. در صورت تعمیر نشدن در اسرع وقت موجب سوختن کامل ماشین لباسشویی شما خواهد شد. این کد خطای ماشین لباسشویی مدیا به علت نوسانات جریان برق و تهیه نشدن ولتاژ مورد نیاز ماشین لباسشویی ندیا نمایش داده می‌شود. در ابتدا موجب دیر روشن شدن ماشین لباسشویی مدیا و به مرور زمان موجب روشن نشدن آن خواهد شد.

  • عیب یابی و رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا در این مشکل کمی دشوار است. در اولین مرحله مطمئن شوید جریان برق منزل شما دچار مشکل نشده است و دارای یک جریان ثابت با ولتاژ مناسب است. پس از آن به بررسی برد الکتریکی بپردازید و مطمئن شوید مشکلی در آن وجود ندارد، در آخر ممکن است موتور ماشین لباسشویی مدیا شما دچار خرابی شده باشد که توصیه می‌شود برای بررسی دقیق‌تر تعمیر آن را به تعمیرکاران ماهر پین ورک بسپارید.
  • با این حال اگر مشتاق به دریافت اطلاعات بیشتری برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی مدیا خود هستید می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کنید و مقاله روشن نشدن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

کد خطای E21 ارور لباسشویی میدیا

شما عزیزان زمانی با این کد خطای ماشین لباسشویی مدیا رو به رو می‌شوید که ماشین لباسشویی مدیا شما در عمل تخلیه با مشکل مواجه شده است. یا پس از تمام شدن عمل شست و شو و باز کردن درب ماشین لباسشویی مدیا خود ناگهان با سرازیر شدن آب آن مواجه شده‌اید.

  • اولین قدم بررسی سلامت کامل پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مدیا است. این قطعه نقش مهمی در عمل تخلیه آب دارد و همچنین دقت کنید که پمپ تخلیه توسط چیزی مسدود نشده باشد. در صورت مسدود شدن آن را تمیز کنید. در قدم بعدی به سالم بورن و بررسی شلنگ تخلیه آب بپردازید. در صورت پیچ و خم در آن و یا مسدود شدن توسط چیزی سریعاً آن را برطرف و تمیز کنید. اگر شلنگ نشتی دارد نیز آن را تعویض کنید. در صورت تداوم مشکل می‌توانید با تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ از تعمیرکاران ماهر پین ورک نیز کمک بخواهید.

رفع کد خطای ماشین لباسشویی میدیا با پین ورک؛

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی؛ تمام مطالب مفید مقاله بالا را جهت افزایش اطلاعات و آگاهی شما عزیزان درباره کد خطای ماشین لباسشویی مدیا تان و نحوه رفع ارور خطای ماشین لباسشویی میدیا تهیه و گرد آوری کرده است. پیشنهاد می‌شود جهت تعمیر اساسی از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک کمک بخواهید تا با استفاده از بروزترین تجهیزات، با کمترین هزینه، در اسرع وقت ماشین لباسشویی مدیا شما را در منزل خودتان تعمیر کنند. همین حالا با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس حاصل نمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.