اگر به دنبال کمکی در تعمیر یخچال میله خود هستید، دیگر به دنبال این موضوع نباشید! ما در این مطلب تمام کد های خطا و ارور یخچال ساید میله را شرح داده‌ایم. شما با شناخت این کدها می‌توانید سریع‌تر مشکل یخچال میله خود را شناسایی و برای تعمیر آن اقدام کنید. ازآنجاکه تعمیر یخچال کار بسیار تخصصی است بهتر است برای تعمیر آن از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. شما می‌توانید با پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال اعم از؛ آدمیرال، مابه، ارج و…  تماس بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد های خطا و ارور یخچال میله

۱ . کد F0

کد F0 ارور یخچال میله بیانگر اختلال در سنسور هوای تازه (BIOFERESH) است.

تعمیر یخچال میله در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این خطا باید سنسور هوای تازه را بررسی کنید و درصورت خرابی آن را تعویض کنید. در صورتی که سنسور هوای تازه مشکلی نداشت باید بردالکترونیکی دستگاه را چک کنید. ممکن است گاز یخچال نیز تمام شده باشد، برای بررسی بیشتر این موضوع، مطلب نشت گاز یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

۲ . کد F1

کد F1 ارور یخچال ساید میله نشان دهنده خرابی سنسور محفظه یخچال است.

  • برای رفع این ارور باید سنسورهای یخچال را بررسی کنید. اما به یاد داشته باشید که سنسورهای یخچال قابل تعمیر نیستند و فقط میتوان آن ها را تعویض کرد. در صورتی که اطمینان پیدا کردید که مشکل از سنسورهای یخچال نیست باید برد الکترونیکی یخچال را بررسی کنید.

۳ . کد F2

کد F2 ارور یخچال میله مربوط به خرابی سنسور اواپراتور است که عدم عملکرد دیفراست را به همراه داردکه سبب اختلال در سرماسازی یخچال می‌شود.

  • برای رفع این ارور بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

۴ . کد F3

کد F3 ارور یخچال میله بیانگر خرابی سنسور هوا در فریزر است.

  • برای رفع این خطا باید سنسور را بررسی و درصورت خرابی تعویض کنید.

۵ . کد F4

کد F4 زمانی ظاهر میشود که دستگاه یا برد الکترونیکی در دریافت سیگنال از سنسور اواپراتور دچار خطا میشود.

  • برای رفع این خطا باید سنسور اواپراتور بررسی شود و برد الکترونیکی نیز توسط تعمیرکار چک شود. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

۶ . کد F5

کد F5 ارور یخچال میله مربوط به اختلال در میکروپروسسور یخچال میباشد.

  • برای رفع این خطا لازم است از تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید.

۷ . کدهای ۰۱ ،F-و ۲۱

کدهای ۰۱ ،F-و ۲۱ ارور یخچال میله بیانگر وجود اشکال در سیستم یخسازی یخچال میباشند. برای رفع این خطا ها می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اگر یخ‌ساز یخچال میله یخ‌ها را برنگرداند احتمالاً مشکل از المنت دستگاه است و همچنین اگر یخ‌ها در داخل مخزن یخ‌ساز می‌چسبند، ممکن است تفلون کف مخزن از بین رفته باشد.
  • یخ‌ساز را بررسی کنید، اگر متوجه صداهایی شدید ممکن است چیزی در مارپیچ انتهایی یخ‌ساز گیرکرده باشد.

اگر تمام این مراحل را بررسی کردید و مشکل حل نشد ممکن است اشکال از برد الکترونیکی دستگاه باشد، برای بررسی دقیق‌تر باید با تعمیرکار تماس بگیرید. . شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۸ . کد nA

کد nA کد خطای یخچال فریزر میله به دلیل بالا رفتن دمای فریزر روی صفحه نمایشگر یخچال میله ظاهر میشود.

  • دمای مناسب فریزر ۱۸- میباشد و اگر دما به صفر نزدیک شود این کد روی یخچال دیده میشود.

۹ . کدهای F141 تا F146

کدهای F141 تا F146 به دلیل بازماندن طولانی درب یخچال روی صفحه‌نمایش یخچال شما ظاهر می‌شود.

۱۰ . کد F120

کد F120 ارور یخچال میله زمانی که ظاهر می‌شود بیانگر این است که ولتاژ برقی ورودی یخچال بسیار پایین است.

  • درواقع این مشکل به دلیل استفاده نکردن از محافظ و ورود مستقیم جریان برق به یخچال به وجود می‌آید. برای بررسی دقیق‌تر می‌توانید با تعمیرکار تماس بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال میله بهرمند شوید.

امیدواریم با خواندن این مطلب که توسط تعمیرکاران پین ورک گردآوری شده است بتوانید مشکل نمایش کد خطا و ارور یخچال فریزر و ساید میله خود را شناسایی و برای تعمیر آن سریع‌تر اقدام کنید. توجه داشته باشید که این مطلب برای آگاهی شما از کدهای خطای یخچال میله گردآوری شده است و برای تعمیر یخچال حتماً باید مهارت و دانش کافی داشته باشید. شما می‌توانید برای تعمیر یخچال میله خود از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.