سر و صدای ماشین لباسشویی در مقایسه با لوازم دیگری که ممکن است صداهای ناهنجار داشته باشند بسیار بیشتر است و این دستگاه در بیشتر مواقع در صدر می‌باشد. همان‌طور که میدانید صداهای غیر نرمالی که از دستگاه شما خارج می‌شود می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. درنتیجه بهتر است برای جلوگیری از خرابی بیشتر ماشین لباسشویی علت این سر و صدای آزاردهنده را پیدا کنیم. تشخیص نوع صدا دستگاه به یک مهارت و تخصص خاصی نیاز دارد که همهٔ افراد نمی‌توانند آن را انجام بدهند. ازاین‌رو بهتر است برای رفع مشکل از تعمیرکاران و تکنسین‌های مجرب پین ورک؛ نمایندگی معتیر تعمیرات ماشین لباسشویی اعم از؛ سامسونگ، اسنوا، الجی و … کمک بگیرید. شما می‌توانید برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انواع صدای ماشین لباسشویی

۱ . خرخر کردن

اگر صدای ماشین لباسشویی شما صدایی شبیه، خرخر کردن می‌باشد ممکن است لوله تخلیه دستگاه توسط چیزی مسدود شده باشد و تنها یک مقدار کوچکی از آن باز باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • اگر نوع سر و صدای ماشین لباسشویی شما بدین‌صورت است، بهتر است قبل از ترکیدن لوله‌ها مشکل را برطرف کنید.

انواع صدای ماشین لباسشویی

۲ . وزوز کردن

گیرکردن یک جسم خارجی در پمپ ماشین لباسشویی می‌تواند یکی از علت‌های وزوز کردن دستگاه هنگام شستن لباس‌ها باشد.

  • این موضوع می‌تواند آسیب جدی به پمپ و ماشین لباسشویی شما وارد کند و هزینه زیادی روی دست شما بگذارد.

۳ . جیرجیر کردن

یکی دیگر از صدای ماشین لباسشویی که ممکن است بیشتر کاربران با آن مواجه شوند جیرجیر کردن ماشین لباسشویی می‌باشد.

  • مهم‌ترین علتی که سبب بروز این مشکل می‌شود تراز نبودن دستگاه می‌باشد. اگر ماشین لباسشویی شما در هنگام شستن از جای خود تکان بخورد و تراز مناسب خود را از دست بدهد می‌تواند باعث جیرجیر کردن دستگاه شود. همچنین ممکن است وجود مشکل در تسمه، فنر، بلبرینگ، موتور و… سبب ایجاد این نوع صدا در دستگاه شما شود.

۴ . صدای شکستن

این نوع صدا ممکن است زمانی که موتور روشن می‌شود به گوش شما برسد. هنگامی‌که درام دستگاه بعد از روشن شدن موتور نتواند چرخش خود را کامل کند این نوع صدا ایجاد می‌شود.

  • این مشکل ممکن است به علت وجود مانعی بر سر راه چرخش درام به وجود آید ازاین‌رو بهتر است برای رفع آن از یک متخصص کمک بگیرید.

۵ . لرزش و ویبره

اگر خازن دستگاه دچار خرابی شود و براثر عوامل مختلفی باد کردن و متورم شود باعث لرزش ماشین لباسشویی و تولید صدای از ماشین لباسشویی می‌شود.

  • برای رفع این مشکل تنها کافی است باتری آن را تعویض کنید. همچنین ممکن است پمپ و یا گیربکس ماشین لباسشویی دچار آسیب شود و در لرزش دستگاه تأثیر بگذارد. برای بررسی این مشکل می توانید به مقاله دلایل لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی مراجعه نمایید.

تولید صدای از ماشین لباسشویی

۶ . صدای ضربه

مهم‌ترین علتی که باعث می‌شود ماشین لباسشویی صدای ضربه‌های کوچک را بدهد و سر و صدای آن شمارا کلافه کند ریختن لباس زیادی درون دستگاه می‌باشد.

  • اگر ماشین لباسشویی شما بالباس کم نیز این صدا را می‌دهد باید قطعات دیگر آن را بررسی کنید. همچنین این امکان وجود دارد که چیزی در ماشین لباسشویی به درام فشار وارد می‌کند و به آن ضربه میزند. درنتیجه علت دیگری که سبب بروز این مشکل می‌شود ضربه وارد شدن به درام می‌باشد. اگر ماشین لباسشویی شما نیز این نوع صدا را دارد و شمارا آزار می‌دهد می‌توانید از تعمیرکاران و تکنسین‌های ماهر پین ورک کمک بگیرید. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دلایل متنوع دیگری نیز می‌تواند باعث ایجاد سر و صدای در ماشین لباسشویی شود. در بعضی مدل‌های ماشین لباسشویی دیگ دستگاه دارای ۴ تسمه می‌باشد که ممکن است باگذشت زمان پاره شوند یا دچار ساییدگی شوند. همان‌طور که مشخص است هنگام شستن لباس، دیگ دستگاه موقع چرخش به بدنه ماشین لباسشویی برخورد می‌کند و همین امر سبب ایجاد صدای در ماشین لباسشویی می‌شود. علت دیگری که سبب این بروز این مشکل می‌شود، وجود ایراد در موتور محرک می‌باشد. موتور محرک قطعه‌ای است که موجب چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌شود و همچنین قدرت پمپ دستگاه را فراهم می‌کند. اگر شما نیز نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، شرکت پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر می‌توانند شمارا در این زمینه کمک کنند.

بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی را در پین ورک پیدا کنید

همان‌طور که در این مطلب مطالعه کردید سر و صدای آزاردهنده ماشین لباسشویی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که بیشتر مصرف‌کنندگان با آن روبه‌رو می‌شوند. توجه نکردن به آن ممکن است باعث ایجاد مشکلات دیگر در دستگاه شود. بدیهی است که عیب‌یابی و رفع این مشکل یک امر تخصصی است و یک فرد نابلد تنها خسارات بیشتری به ماشین لباسشویی وارد می‌کند. ازاین‌رو بهتر است برای تعمیر مشکل سر و صدای زیاد دستگاه از کارشناسان پین ورک کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.