در عصر تکنولوژی هنوز هم خودکار ها و خودنویس ها قربانی می گیرند. لکه جوهر روی لباس یک مشکل جدی است که سن و سال هم نمی شناسد. از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان و حتی کارمندان همگی با معضل لباس های جوهری مواجه هستند. کسانی که عادت دارند خودکار یا خودنویس را در جیب پیراهن و یا شلوار خود قرار دهند، احتمال لک شدن لباس را بیشتر می کنند. برای از بین بردن لکه جوهر از روی لباس باید سریع باشید. تنها راه حل ساده و بی دردسر رهایی از لکه جوهر از روی لباس ، شستن سریع لکه جوهر است ولی گاهی ناچارید تا رسیدن به منزل صبر کنید. با پین ورک همراه باشید تا طریقه پاک کردن لکه جوهر از روی لباس را با راه های ساده معرفی کنیم.

معجزه شیر سفید برای تمیز کردن لکه جوهر

معجزه شیر سفید برای تمیز کردن لکه جوهراز بین بردن لکه جوهر از روی لباس

تکه ای پارچه را به مقداری شیر آغشته کنید و روی لکه جوهر لباس بکشید. این کار را تا پاک شدن کامل لکه جوهر از روی لباس ادامه دهید. خیساندن لباس در تشت شیرهم پیشنهاد خوبی است. لکه های جوهری که بر پایه آب باشد، با این روش به سادگی پاک خواهد شد . از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با جوهرهای دائمی کمی سخت تر تمیز می شوند. اگر لکه جوهر روی دیوار پاشیده باشد مشکل چند برابر می شود و به سادگی با شیر پاک نمی شود.

برای نظافت و تمیزکاری میتوانید از ” خدمات نظافت پین‌ورک” کمک بگیرین!

پاک کردن لکه جوهر از روی لباس با الکل

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با الکلاز بین بردن لکه جوهر از روی لباس

لکه جوهر دائمی را می توانید با الکل صنعتی پاک کنید. محو کردن لک جوهر از روی لباس محبوب تان کار ساده ای نیست ولی الکل معجزه می کند. قسمت لک شده لباس را روی یک حوله سفید گذاشته و روی محل لکه کمی الکل بریزید. لکه جوهر به همراه الکل از لباس به حوله سفید زیرین منتقل می شود. برای پاک کردن لکه جوهر از لباس این کار را چند بار تکرار کنید تا دیکر لکه های دیده نشود.

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با لاک پاک کن

پاک کردن لکه جوهر از روی لباس با لاک پاک کن

روش پاک کردن لکه جوهر با لاک پاک کن شبیه استفاده از الکل است تنها یک نکته ظریف وجود دارد. به دلیل قوی بودن لاک پاک کن، بهتر است ابتدا کمی از این محلول را روی قسمت پشت لباس و جاییکه در معرض دید نیست، امتحان کنید. برای از بین بردن لکه جوهر از روی لباس همه قسمت جوهری شده را با لاک پاک کن خیس کنید تا جوهر به حوله زیرین نفوذ کرده و از لباس جدا شود.

به صورت کاملا رایگان از طریق “اپلیکیشن خدمات منزل پین ورک” برای خدمات منزل قیمت بگیرید!

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با اسپری مو

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با اسپری مواز بین بردن لکه جوهر از روی لباس

اسپری های موی ارزان قیمت حاوی مقدار زیادی الکل هستند که برای مو ضرر دارد ولی برای از بین بردن لکه های جوهر از لباس یک انتخاب عالی است. پهن کردن حوله سفید، قرار دادن قسمت لک شده روی حوله و اسپری کردن روی لکه جوهر، در ۳ مرحله از شر لکه جوهر خلاص می شوید. فراموش نکنید حتما لباس را بعد از لک گیری آبکشی کنید.

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با نمک

از بین بردن لکه جوهر از روی لباس با نمک

حتی اگر در محل کار باشید هم می توانید یک نمکدان پیدا کنید. لکه های تازه جوهر به راحتی با نمک پاک می شوند. روی محل لکه جوهر را با نمک بپوشانید، خواهید دید که همه جوهرها جذب نمک می شود. نمک جوهری شده را از روی لباس به آرامی و با کمک یک حوله خیس بردارید. برای از بین بردن لکه جوهر از روی لباس این کار را یک بار دیگر تکرار کنید. در صورتی که جوهر خشک شود پاک کردنش بسیار دشوارتر می شود.

آیا راه حل دیگری برای پاک کردن لکه جوهر می شناسید؟

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

5 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    علی جان 17-03-2020

    عالی

      افسانه رجب پور 09-04-2020

      سپاس ?

    معین 12-04-2020

    اره لاک پاک کن سریع ازبین میبره

      افسانه رجب پور 13-04-2020

      ممنون از اشتراک تجربتون دوست عزیز?