استفاده از لاک ناخن یکی از علاقمندی های بانوان است. اما مشکل اینجا است که این ماده بسیار چسبنده بوده و اگر پیش از خشک شدن به جایی بچسبد، تمیز کردن آن بسیار سخت خواهد بود. از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک کار بسیار دشواری است. اگر اتفاقی شیشه لاک روی تخت افتاد و تشک را لک کرد سریع برای پاک کردن لکه اقدام کنید. پیشنهاد های پین ورک را هم برای پاک کردن لکه لاک ناخن روی تشک از دست ندهید. البته ما در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد نحوه‌ی شستشوی تشک صحبت کرده‌ایم. حتما زمان بگذارید و مطالعه آن را از دست ندهید!

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک با آب اکسیژنه

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک با آب اکسیژنه

تشک شویی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

آب اکسیژنه یا همان هیدروژن پراکسید، برای پاک کردن بسیاری از انواع لکه ها مفید است. از این ماده می توان برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک نیز استفاده کرد. اما به خاطر داشته باشید که ممکن است آب اکسیژنه رنگ پارچه تشک را کم رنگ کرده یا حتی پاک کند. برای پاک کردن لاک ناخن از روی تشک با هیدروژن پراکسید، این محلول را توسط یک قاشق کوچک یا قطره چکان، با دقت روی لکه لاک ناخن ریخته و سپس با تکه ای اسفنج و آب سرد لکه و آب اکسیژنه را کاملا از روی تشک پاک کنید.

اسپری مو برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک

اسپری مو برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک

شاید تصور استفاده از اسپری مو برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک برایتان مشکل باشد. اما در ترکیبات سازنده اسپری مو موادی مانند اتانول وجود دارد که می تواند در تمیز کردن لکه لاک ناخن از روی تشک موثر باشد. بهترین روش آن است که اسپری مو را با دقت روی لکه بپاشید و سپس با کمک یک گوش پاک کن یا تکه کوچکی اسفنج، روی آن ضربه بزنید. این کار را چند مرتبه تکرار کنید تا لکه کاملا پاک شود. به هیچ عنوان اسفنج را روی لکه نکشید، چون لاک را به قسمت های دیگر منتقل کرده و لکه را بزرگتر خواهید کرد. همانطور که در مطلب از بین بردن لکه چربی از روی تشک اشاره شد، با تهیه محافظ دیگر نگران لکه ها نیستید.

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک بدون استون

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک بدون استون

همه خانم ها به خوبی می دانند که استون بهترین پاک کننده لاک ناخن است. اما ممکن است رنگ تشک را هم پاک کند. یکی از روش های بسیار عالی و سریع برای پاک کردن لکه لاک ناخن از روی تشک استفاده از پدهای لاک پاک کن است. این پدها به محلول لاک پاک کن فاقد استون آغشته هستند و از لوازم آرایش فروشی ها گرفته تا کوچکترین خواربار فروشی ها پدهای لاک پاک کن غیر استونی را به فروش می رسانند.

برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک با پد لاک پاک کن، یکی از پدها را از بسته خارج کنید و آن را چند بار تا کنید تا کوچکتر شود. سپس با حرکات ضربه ای پد را روی لکه لاک ناخن بزنید تا تمام لکه را کاملا به خود جذب کند. از کشیدن پد روی لکه خود داری کنید و فقط با حرکت ضربه ای لکه لاک را از روی تشک تمیز کنید.

اگر ترفندهای ساده تری برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی تشک می شناسید در کامنت ها بنویسید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.