توالت فرنگی شکسته یا قدیمی به اندازه کافی رنج و زحمت دارد برای برداشتن آن نیازی به دردسر برای استخدام کسی را ندارید. شما می‌توانید این کار را با اطمینان با رعایت این دستورالعمل‌ها، مرحله به مرحله انجام دهید. در این مطلب از مجله پین‌ورک به موضوع تعویض توالت فرنگی می‌پردازیم.

روش اول | تعویض توالت فرنگی

تعویض توالت فرنگی

۱ . خالی کردن آب

در تعویض توالت فرنگی با بستن شیر در خط آب‌رسانی شروع کنید. سپس توالت را بشویید تا تمام آب از فلاش تانک و کاسه تخلیه شود. هر دو انتهای لوله آب‌رسانی را در شیر و مخزن توالت جدا کنید. شما باید قبل از جدا کردن توالت و فلاش تانک را تا حد ممکن خشک‌کنید بنابراین یک‌قدم جلوتر بروید و از اسفنجی برای خشک‌کردن هر آبی که بعدازآن باقی‌مانده است استفاده کنید.

تعویض توالت فرنگی

۲ . فلاش تانک را خالی کنید.

برای تعویض توالت فرنگی از یک آچار ضامن‌دار یا آچار کاسه‌ توالت برای درآوردن مهره‌ها از پیچ‌های نصب‌شده‌ای که فلاش تانک را روی کاسه نگه می‌دارد استفاده کنید. در هر طرف فلاش تانک یک مورد وجود خواهد داشت سپس فلاش تانک را به‌آرامی از کاسه بلند کنید. هنگامی‌که فلاش تانک خالی است آن را از دستشویی جدا کنید یا آن را درجایی قرار دهید که در آن راه نباشد.

تعویض توالت فرنگی

۳ . درپوش‌های کف را بردارید.

پیچ‌های کف  را درآورید. از آچار قابل تنظیم برای جدا کردن مهره‌ها از پیچ‌های کف استفاده کنید. اگر نمی‌توانید مهره‌ها را جدا کنید سعی کنید آن‌ها را با روغن جدا کنید اگر هنوز موفق نشدید ممکن است مجبور شوید از یک شکاف استفاده کنید یا پیچ‌ها را با یک قلاب برش دهید.

تعویض توالت فرنگی

۴ . بوگیر ژله‌ای را بشکنید.

برای تعویض توالت فرنگی یک حلقه مومی در زیر توالت وجود دارد که کف کاسه را تا انتهای لوله تخلیه (که به آن فلنج توالت گفته می‌شود) مهر می‌اندازد. برای شکستن بوگیر ژله‌ای توالت را بازکرده و به‌آرامی آن را ازیک‌طرف به سمت دیگر صاف کنید. پس از انجام کار کاسه را بلند کرده و در کنار آن قرار دهید.

تعویض توالت فرنگی

۵ . تمیز کردن لازم است.

با استفاده از کاردک بوگیر ژله‌ای قدیمی را از روی فلنج توالت و قسمت پایین توالت بچسبانید بوگیر ژله‌ای را در یک کیسه پلاستیکی داخل یک سطل بندازید و فلنج را با یک برس سفت و محکم تمیز کنید.

تعویض توالت فرنگی

۶ . سوراخ را پرکنید.

در تعویض توالت فرنگی یک پارچه را درون فلنج توالت قرار دهید تا از ورود گازهای فاضلاب به داخل حمام جلوگیری شود و یک سطل وارونه را روی پارچه خود قرار دهید.


مقالات مرتبط :


روش دوم | انتخاب یک توالت جدید

تعویض توالت فرنگی

۱ . عملکرد فلاش تانک را بررسی کنید.

تولیدکنندگان ممکن است تصمیم بگیرند که مدل‌های توالت خود را با استفاده از Maximum Performance (MaP) آزمایش کنند و یک گروه که از طرفدارهای عملکرد بهتر شستشوی توالت در آمریکای شمالی هستند. این گروه دارای یک پایگاه داده عمومی در حدود ۲۵۰۰ توالت است که تحت آزمایش داوطلبانه هستند. برای دیدن عملکرد چشمگیر مدل‌های توالت موردنظر به سایت دسترسی پیدا کنید.

تعویض توالت فرنگی

۲ . تصمیم بگیرید که آیا یک مدل با راندمان بالا می‌خواهید یا خیر.

توالت با کارایی بالا (HET) دارای ظرفیت ۱٫۲۸ گالن (۴٫۸ لیتر) آب است. ازآنجاکه یک توالت یک‌سوم از مصرف آب منزل شمارا تشکیل می‌دهد این می‌تواند یک‌راه عالی برای پس‌انداز پول در قبض آب شما باشد. اما معایبی نیز دارد و آن هم لعاب بی کیفیت و گرفتگی های پی در پی است که باید بیشتر برای خرید توالت فرنگی دقت کرد. توالت‌های با راندمان بالا برچسب WaterSense EPA را به دست می‌آورند. یک نام‌گذاری که به معنای دیگر مواردی است که عملکرد خوبی دارند و یا بهتر از همتایان کم کارآمد خود هستند و ۲۰ درصد کارایی بهتری نسبت به محصولات متوسط در آن دسته‌دارند.

تعویض توالت فرنگی

۳ . توالت‌های پر‌فشار را بررسی کنید.

برای تعویض توالت فرنگی این توالت‌ها برای نگه‌داشتن آب تحت‌فشار از یک مخزن جداگانه استفاده می‌کنند. هنگام شستشو این آب با سرعت بالایی آزاد می‌شود و زباله‌ها را با دقت بیشتری می‌شوید. این توالت‌ها نسبت به مدل‌های سنتی گران‌تر و پرسروصدا هستند و در صورت نیاز به قطعات یا تعمیر می‌توانند مشکل ایجاد کنند.

تعویض توالت فرنگی

۴ . راحتی خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع کاسه توالت استاندارد ۱۵ است اما شما می‌توانید یک توالت با ارتفاع بین ۱۷ تا ۱۹ خریداری کنید. این توالت‌ها برای راحتی معلول‌های حرکتی آمریکایی ساخته‌شده است که برای پشت و زانوی آن‌ها و همچنین برای بزرگ‌سالان و افراد قدبلند بسیار راحت‌تر است. قد اضافه آن‌ها باقیمت کمی بیشتر (۵۰ تا ۱۰۰ دلار) همراه است و ممکن است استفاده آن برای کودکان کوچک و بزرگ‌سالان کوتاه‌قد دشوار شود.

تعویض توالت فرنگی

۵ . یک توالت دوگانه را انتخاب کنید.

توالت‌های دوگانه در فشار کم کارآیی مناسبتری هم دارند و ۲۰ درصد آب کمتری مصرف می‌کنند. قیمت آن‌ها چند صد دلار بیشتر از سایر مدل‌ها است اما شما می‌توانید در طولانی‌مدت صرفه‌جویی کنید. آن‌ها فقط در تعداد محدودی رنگ و ظاهر در دسترس هستند.

روش سوم | تعمیر توالت

تعویض توالت فرنگی

۱ . رفع مشکل دیر تخلیه شدن.

تنها به دلیل اینکه توالت شما دیر تخلیه می‌شود به معنای آن نیست که شما مجبورید آن را تعویض کنید. کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای درست کردن آن انجام دهید.

تعویض توالت فرنگی

۲ . فلاش تانک توالت فرنگی را تعمیر کنید.

در تعویض توالت فرنگی فلاش تانک توالت می‌تواند به دلایل مختلف نشت کند. کمی تحقیق کنید تا پی ببرید این چیزی است که خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید یا خیر.

تعویض توالت فرنگی

۳ . توالت را در حال کار تعمیر کنید.

در تعویض توالت فرنگی اگر قصد تعویض توالت خود را دارید زیرا آب در آن به‌راحتی متوقف نمی‌شود چند کار وجود دارد که می‌توانید برای حل مشکل استفاده کنید.

تعویض توالت فرنگی

۴ . بوگیر ژله‌ای را تعمیر کنید.

در تعویض توالت فرنگی اگر مقدار زیادی آب در اطراف توالت خود می‌بینید و هیچ نشتی در مخزن مجود ندارد این نشان‌دهنده این است که توالت شما سالم است و این بوگیر ژله‌ای است که نیاز به تعویض دارد.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.