حتما متوجه شده‌اید زمانیکه وارد یک محیط جدید و تمیز و مرتب می‌شوید، ناخودآگاه حس بهتری نسبت به آن مکان پیدا می‌کنید، زیرا در ذهن خود آنجا را محیطی سالم و بهداشتی تصور می‌کنید. حالا فرقی ندارد که آن مکان یک محیط اداری باشد یا منزل دوست و آشنا.
در واقع توجه به نظافت و پاکی یک نیاز غریزی محسوب می‌شود و همه افراد دوست دارند در مکانی پاکیزه زندگی کند. از طرفی نظافت منزل یا محل کار زمان‌بر است و اکثر افراد با توجه به مشغله‌های زیادی که دارند، وقت کافی برای انجام امور نظافتی ندارند، اما استفاده از خدمات یک شرکت نظافتی معتبر، راه حلی مناسب برای این کار است.

ویژگی‌های شرکت‎ خدماتی نظافتی معتبر

  • افرادی را به عنوان نظافتچی منزل استخدام کند که دارای سلامت جسمی و اخلاقی باشند.
  • کارکنان خود را بیمه کند تا در صورت بروز حادثه در حین انجام وظیفه، نگرانی وجود نداشته باشد.
  • شرکت دارای مجوز کسب و کار باشد.
  • در صورت درخواست نیرو برای انجام نظافت منزل و محله کار و یا سایر خدمات، افراد ذی‌صلاح و ماهر را به محل اعزام کند.
  • امکان ارسال نظافتچی در تمام روزهای هفته و مراسم‌های خاص وجود داشته باشد.
  • به کارکنان خود آموزش‌های لازم را بدهد تا موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورند.
  • قبل از اعزام نظافتچی درباره نوع درخواست و قیمت کار به او اطلاعات کامل را بدهد.
  • به پیشنهاد و انتقادهای مشتریان احترام بگذارد و از آنها در جهت ارائه خدمات بهتر استفاده کند.
  • همه نوع امور خدماتی را برای رفاه حال افراد جامعه باارزانترین قیمت ارائه دهد.

امکان دریافت نظافت منزل در لینک https://pinwork.ir/services/home-cleaning/tehran  فراهم است.

مهمترین خدمات شرکت اعزام نظافتچی

  • نظافت کامل مشاعات ساختمان‌های مسکونی یا اداری شامل راه پله، پارکینگ و…
  • دیوارشویی
  • تمیز کردن حیاط و انجام کارهای باغبانی
  • نظافت کامل پنجره‌ها (حتی نمای بیرونی ساختمان)
  • نظافت دقیق بخش‌های داخلی ساختمان
  • تمیز کردن کلیه وسایل منزل یا محل کار مانند یخچال، لوستر، کابینت، کمد، قفسه، کتابخانه و…

نکته مهمی که لازم است تمام شرکت‌های نظافتی آن را رعایت کنند، بحث هزینه و دستمزد فرد نظافتچی می‌باشد. با توجه به کار نظافتی درخواست شده، شرکت در ابتدا باید قیمت خدمات را تعیین کند تا بعد از اتمام کار، این قیمت تغییر نکند و کارگر نظافتچی درخواست افزایش مبلغ نداشته باشد.

افراد زیادی خواهان استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی هستند، اما به دقیقا از تعهدات و خدمات شرکتها آگاه نیستند و نمی‌توانند به درستی تصمیم بگیرند. ما در این مقاله با بررسی‌ها و مقایسه بسیاری از این شرکت‌ها به شما استفاده از خدمات شرکت نظافت منزل پین ورک (pinwork) را پیشنهاد می‌دهیم.

پین‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات در محل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می‌کنید را در بهترین کیفیت موجود و با ارزان‌ترین قیمت به صورت شفاف ارائه می‌کند.
خدمات پین‌ورک شامل نظافت منزل، نظافت پارکینگ و راه‌پله، نظافت محل کار، کارواش سیار، خدمات باغبانی، سمپاشی منازل و تعمیر لوازم خانگی و… است که تمامی نیروهای متخصص آن از فیلتر‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌ای عبور کرده اند و ۱۰۰٪ مطمئن و متعهد هستند.

خدمات نظافت pinwork

نظافت منزل

اگر برای نظافت منزل خود وقت کافی ندارید و می‌خواهید کارها هرچه سریع‌تر ولی با کیفیت و دقت بالا انجام شود و هیچ کاری از قلم نیفتد از نظافتچی‌های حرفه‌ای پین‌ورک کمک بگیرید. متخصصین پین‌ورک آموزش دیده هستند و دوره‌های ویژه نظافت و آداب معاشرت دیده‌اند.

نظافت محل کار

در صورتیکه برای نظافت محل کار و نظافت ساختمان شرکت خود به دنبال نظافتچی حرفه‌ای هستید تا از عهده تمام کارهای نظافتی محیط اداری بربیاید، شرکت خدماتی نظافتی پین‌ورک، آماده‌ی اعزام نیروهای نظافتچی خود به تمام نقاط تهران می‌باشد.

نظافت پارکینگ و راه پله

اگر برای نظافت راه پله و ساختمان منزل یا محل کار خود به دنبال نظافتچی ماهر و باتجربه هستید. خدمات نظافت راه پله و مشاعات Pinwork در تمام محله‌های تهران در دسترس شما هستند و با ارزان‌ترین قیمت کار نظافت پارکینگ، راه پله، حیاط، لابی و پاگرد ساختمان شما را در تمام مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری انجام می‌دهند.

پرده شویی و خشکشویی پرده

پین‌ورک خدمت پرده شویی و خشکشویی را با بالاترین کیفیت با باز کردن و نصب مجدد پس از شستشو انجام می‌دهد. این خدمت در پین‌ورک با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد شوینده و قیمت مناسب انجام می‌شود.

مهمانداری و پذیرایی

اگر برای برگزاری مهمانی و مراسمات خود به یک یا چند نیروی کمکی نیاز دارید تا شما بیشتر با مهمانان خود به معاشرت و گپ و گفت بپردازید و انجام امور پذیرایی از مهمانان توسط افراد حرفه‌ای، باتجربه و کاربلد انجام شود، پین‌ورک از صفر تا صد پذیرایی و مهمانداری، همراه شما خواهد بود.
کافیست برای اعزام مهماندار خانم و مهماندار آقا سفارش خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن پین‌ورک ثبت کنید.

نماشویی

خدمات نماشویی ساختمان به منظور لایه‌برداری نمای ساختمان انجام می‌شود و باعث افزایش طول عمر سنگ‌نمای ساختمان می‌شود.
نماشویی یک کار تخصصی است و باید توسط متخصص آن انجام شود. متخصصین پین‌ورک برای انجام کار نماشویی ساختمان، از دستگاه‌های پیشرفته و مواد نانو و ضد آب استفاده می‌کنند.

در این مقاله از دشواری‌های پیدا کردن یک شرکت معتبر اعزام نظافتچی که کاری با کیفیت و با ارزانترین قیمت، ارائه دهد، صحبت کردیم و pinwork را به عنوان بهترین شرکت‌ خدمات نظافتی برای نظافت محل کار Pinwork و منزل شما معرفی کردیم.

حالا با خیالی آسوده کار خود را به تیم حرفه‌ای پین‌ورک بسپارید و با پرداخت کمترین هزینه، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید. کافیست وارد وبسایت پین ورک به آدرس pinwork.ir شوید و یا اپلیکیشن پین ورک را برروی تلفن خود نصب کنید تا در اولین سفارش خود از تخفیفات ویژه این شرکت بهره‌مند شوید.

 

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش محمد رسول بهاری

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.