کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ جز آن دسته از مشکلاتی است که بینگر وجود یک مشکل در عملکرد یخچال است و باید سریعا رفع شود. اما این نکته را در نظر بگیرید که یخچال با توجه به ساختار پیچیده‌ای که دارد به یک تخصص و دانش خاصی نیاز دارد بنابراین بهتر است برای رفع ارور یخچال سامسونگ خود از یک متخصص کمک بگیرید.

پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال‌ های سامسونگ، اسنوا، ویرپول و… با تیمی از تکنسین‌ها و کارشناسان حرفه‌ای آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کنید یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

انواع ارور یخچال سامسونگ

کد خطا و ارورعیب یابی
R1 ارور R1 مربوط به معیوب بودن سنسور یخچال سامسونگ شما می‌باشد. همچنین اگر صفحه‌نمایش یخچال‌فریزر شما ارور F1 را نشان داد می‌توانید متوجه خرابی سنسور فریزر دستگاه خود شوید.

این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به حساس بودن این قطعه از دستگاه بهتر است برای تعمیر و برطرف کردن مشکل از یک متخصص کمک بگیرید.

SE یا ۱Eهنگامی‌که برق یخچال‌فریزر سامسونگ شما قطع شود صفحه‌نمایش کد خطای SE یا ۱E را نمایش می‌دهد. ممکن است برای شستن یخچال و تمیز کردن آن برق یخچال را قطع کرده و با این کد مواجه شوید.

برای پاک کردن این ارور می‌توانید دکمهٔ power save را چند ثانیه فشار دهید تا خطای مربوط به قطعی برق پاک شود.

OFارور چشمک زدن of یخچال سامسونگ به علت کاهش سرمای یخچال‌فریزر نمایش داده می‌شود. اگر درب یخچال یا فریزر شما برای مدتی باز بوده است و یا لاستیک دور درب یخچال آسیب‌دیده است، می‌تواند سبب خارج شدن هوای سرد و درنتیجه بروز این کد بر روی صفحه‌نمایش شود.

اگر یخچال سامسونگ شما خوب سرد نمی کند، توصیه می شود مطلب سرد نکردن یخچال فریزر را مطالعه کنید.

۴Eکد خطای ۴e در یخچال ‌های سامسونگ نشان‌دهندهٔ معیوب بودن و ازکارافتادن سنسور دیفراست دستگاه می‌باشد. این قطعه با توجه به وظیفه‌ای که در عملکرد کلی یخچال دارد بسیار حساس می‌باشد. ازاین‌رو بهتر است برای تعویض آن از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

اگر با برفک زدن یخچال خود روبرو هستید، حتما مطلب علت برفک زدن یخچال را مطالعه نمایید.

۸eهنگامی‌که یخچال با کارافتادگی سنسور یخ‌ساز روبه‌رو شود کد خطای ۸e را روی صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد. برای رفع این ارور یخچال سامسونگ ابتدا سیم‌کشی را بررسی کنید. یا از یک متخصص در این زمینه برای عیب‌یابی یخچال‌فریزر سامسونگ خود کمک بگیرید.

اگر شما نیز می‌خواهید از بالاترین کیفیت تعمیر یخچال بهره‌مند شوید می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۲۴eارور ۲۴e به این معنی است که فریزر در قسمت یخ‌زدایی دچار مشکل شده است و نمی‌تواند کار خود را به‌درستی انجام دهد.

شما می‌توانید بعد از خالی کردن فریزر یخ‌های موجود را با سشوار آب کنید و یخ‌زدایی را کامل کنید. سپس با نگه‌داشتن دکمه‌های به‌کاررفته شده در قسمت بالای یخچال‌فریزر، فریزر را ریست کنید.

۳۳Eارور ۳۳e یخچال سامسونگ مختص به خرابی گرم‌کن لوله پرکن آب دستگاه می‌باشد. این امکان وجود که این مشکل هنگام انتقال و جابجایی یخچال به وجود بیاید.

همچنین ممکن است براثر ضربه یا تکانی شدید یخچال‌فریزر دچار این عیب شود و این ارور های یخچال سامسونگ را روی صفحه‌نمایش نشان دهد.

۴۰Eارور ۴۰E یعنی اینکه فن به‌کاررفته در یخچال‌فریزر شما به دلایل مختلفی اعم از قطع شدن اتصال، آسیب دیدن قطعه و.. کار نمی‌کند و به تعمیر نیاز دارد.

برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا سیم‌کشی دستگاه و مدار اصلی را بررسی کنید تا از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنید.

E71ارور E71 یخچال سامسونگ نشانگر خرابی سنسور دمای فریزر می‌باشد که ممکن است براثر این مشکل دمای فریزر بیش‌ازاندازه افزایش یابد و کاربر را مشکل جدی روبه‌رو کند.

ازاین‌رو بهتر است برای برطرف کردن این کد خطای یخچال سامسونگ از یک تکنسین مجرب برای تعویض سنسور دمای فریزر کمک بگیرید.

E71اگر روی صفحه‌نمایش کد خطای RD را مشاهده می‌کنید به این معنی می‌باشد که دمپر هوا دچار یخ‌زدگی شده است و با مشکل جدی روبه‌رو شده است. دمپر قطعه‌ای به‌کاررفته بین دریچه یخچال و فریزر می‌باشد که وظیفه اصلی آن انتقال دادن هوای سرد از فریزر به یخچال می‌باشد.

ازاین‌رو اگر این قطعه دچار یخ‌زدگی شود و از کار بیفتد می‌تواند در عملکرد یخچال خلل ایجاد کند.

با پین ورک از بهترین خدمات بهره‌مند شوید.

همان‌طور که میدانید ارور یخچال سامسونگ تنوع زیادی دارند و هر کدام مختص به یک مشکل و خرابی می‌باشد. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که افراد غیرحرفه‌ای نمی‌توانند کدهای خطای یخچال‌سامسونگ شمارا بدون هیچ دانش و مهارتی برطرف کنند. حتی ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شما شوند.

پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال با در اختیار داشتن کادری از بهترین تکنسین‌های یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.