گرم نشدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلات دردسرساز در هنگام استفاده از لباسشویی است. این مطلب که توسط تعمیرکاران ماهر پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لباسشویی جمع‌آوری‌شده است به رفع مشکل داغ نشدن آب لباسشویی می پردازد. پین ورک به شما پیشنهاد می‌کند که برای جلوگیری از خسارت و آسیب بیشتر لباسشویی‌تان توسط افراد غیرحرفه‌ای از تعمیرکاران حرفه‌ای مانند تعمیرکاران ماهر پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لباسشویی اعم از؛ بوش، سامسونگ، پاکشوما و… کمک بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

دلایل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

شاید زمانی که لباسشویی در حین کار است به شیشه درب آن دست بزنید و گرمایی احساس نکنید و با خود تصور کنید که ممکن است اختلالی پیش‌آمده باشد که سبب گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شده است. اما این تفکر همیشه درست نیست زیرا ممکن است درب لباسشویی شما دارای عایق حرارتی باشد یا آب لباسشویی در حین کار برای جلوگیری از عدم آسیب بافت‌های های لباس در دمای مناسب قرار دارد. درنتیجه نمی‌توان گفت که داغ نبودن شیشه درب لباسشویی دلیل بر داغ نبودن آب لباسشویی نمی‌باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . از عدم خرابی المنت (گرم‌کننده) لباسشویی مطمئن شوید

یکی از نکات شگفت‌انگیز در مورد ماشین لباسشویی‌های مدرن این است که آنها انواع سیستم‌ها را برای تشخیص خطاها از هر نوع از جمله مشکلات مربوط به گرم نشدن آب لباسشویی در اختیار دارند. آنها دمای آب ماشین لباسشویی را اندازه‌گیری می‌کنند و اگر در مدت‌زمان مشخصی به دمای مشخصی نرسد، سیستم شستشو را متوقف می‌کند و کد خطای مناسب را نشان می‌دهد. اما ماشین لباسشویی‌های قدیمی نمایشگری برای نشان‌دادن خطای گرم نشدن آب لباسشویی ندارند، آنها همچنین سیستم‌های پیشرفته‌ای ندارند که سیستم شستشو را متوقف کند.

  • اگر از مدل‌های قدیمی‌تر ماشین لباسشویی دارید و احساس می‌کنید که ماشین لباسشویی شما آب را گرم نمی‌کند، ممکن است المنت معیوب شده باشد. همچنین این مورد برای ماشین لباسشویی‌های مدرن که کدهای خطا را روی صفحه نمایشگر نشان می‌دهد هم صدق می‌کند. شما باید المنت را مورد آزمایش قرار دهید تا مطمئن شوید علت داغ نشدن آب در لباسشویی خرابی المنت است. برای بررسی المنت دستگاه‌های قدیمی می‌توانید لباسشویی را روشن و روی cotton یا شماره یک قرار دهید. در این حالت دمای آب باید بیشتر از ۷۰ درجه سانتی‌گراد باشد و با لمس درب دستگاه‌های قدیمی می‌توان این گرما را متوجه شد، اگر پس از لمس درب دستگاه گرمایی احساس نکردید می‌توان گفت شما با مشکل گرم نبودن آب لباسشویی به علت خرابی المنت مواجه شده‌اید و باید المنت را جایگزین کنید.

خرابی المنت (گرم‌کننده) لباسشویی

۲ . محافظ حرارتی المنت (ترموستات) را بررسی کنید

پس از اطمینان از سالم بودن المنت، احتمالا قطعی محافظ حرارتی از دیگر دلایل گرم نشدن آب لباسشویی باشد. محافظ حرارتی یک دستگاه کوچک است که اغلب در نزدیکی المنت یافت می‌شود. اگر محافظ خاموش شود، باید بروز مشکلاتی می شود. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که دما افزایش یابد و به سطوح خطرناک برسد.

  • برای رفع مشکل داغ نشدن آب لباسشویی به دلیل خرابی محافظ حرارتی باید از تعمیرکار حرفه‌ای برای بررسی دقیق‌تر کمک بگیرید. شما می‌توانید با پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لباسشویی تماس بگیرید.

۳ . وجود مشکل در سیم‌کشی بین المنت و ترموستات

مشکل احتمالی دیگر که باعث گرم و داغ نشدن آب لباسشویی شما می‌شود، نقص در سیم‌کشی است. تشخیص مشکلات سیم‌کشی نسبتاً آسان است. پوشش پلاستیکی سیم (عایق) اگر سوخته به نظر می‌رسد (یا حتی بوی سوخته می‌دهد) یا پوشش ضعیف شده، میتواند زمینه ساز بروز مشکلاتی برای شما شود.

  • برای رفع مشکلات مربوط به سیم کشی ماشین لباسشویی باید از تعمیرکار این حوزه کمک بگیرید. زیرا خطر برق‌گرفتگی وجود دارد.

۴ . از عدم وجود نقص در تایمر مطمئن شوید

تایمر که در لباسشویی‌ های مدرن وسیله‌ای برای بررسی همه برنامه‌ های لباسشویی است یک وسیله هوشمند است. اگر دچار نقص شده باشد نمی‌تواند تنظیمات دمای آب را به طور صحیح انجام دهد.

  • اگر مشکل گرم نشدن آب لباسشویی به خاطر تایمر است، تایمر دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید. اگر اطلاعات کافی از تعمیر لباسشویی و تعویض قطعات لباسشویی ندارید شما می‌توانید با پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لباسشویی تماس بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

معیوب بودن شیر های آب ماشین لباسشویی

۵ . از اتصال شیر آب گرم اطمینان حاصل کنید

دیگر از دلایل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی عدم اتصال شیر آب گرم است. ماشین لباسشویی‌ها که به شیر آب متصل می‌شوند اغلب آب را خودشان را گرم می‌کنند و این یک امر عادی است.

  • بااین‌وجود باید بررسی کنید که واشر شما به شیر آب متصل باشد. همچنین جلوی راه ورودی شیرهای آب گرم و سرد لباسشویی تورهایی برای جلوگیری از ورود رسوبات قرار دارد، پس برای رفع مشکل داغ نبودن آب لباسشویی اطمینان حاصل کنید که راه ورودی آب گرم تمیز و باز باشد.

۶ . اشکالات نرم‌افزاری و معیوب بودن برد الکترونیکی

لباسشویی‌ های مدرن دارای نرم‌افزار پیشرفته‌ای هستند که برای کارکرد دستگاه و نظارت بر عملکرد برای شناسایی و گزارش خطاها طراحی شده‌اند. بااین‌حال، همان‌طور که می‌دانیم، نرم‌افزار و برد الکترونیکی بدون خطا نیست. ممکن است خطایی وجود داشته باشد که باعث گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شما در چرخه شستشو می‌شود که نرم‌افزار در تشخیص آن دچار اختلال شده است. شما باید با یک متخصص تماس بگیرید متخصص که با لباسشویی‌های مدرن و با مارک خاص شما آشنایی کامل دارد.
با پین ورک از متخصص‌ترین تعمیرکاران انواع لباسشویی بهره‌مند شوید.

رفع مشکلات ماشین لباسشویی توسط متخصصین پین ورک

صرف‌نظر از پیچیدگی مشکل، توصیه می‌شود تعمیر دستگاه خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. خطرات آسیب بیشتر توسط افراد غیرحرفه‌ای آن‌قدر زیاد است که ممکن است مجبورتان کند برای یک مشکل ساده مثل داغ نشدن آب لباسشویی، دستگاه خود را تعویض کنید. شما می‌توانید از پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لباسشویی‌ برای رفع مشکل گرم نشدن آب لباسشویی کمک بگیرید.

پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر لباسشویی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات بیشتر و ثبت سفارش می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.