شناخت کد های خطای ماشین لباسشویی ویرپول موجب می‌شود که برای تعمیر و برطرف کردن مشکل ماشین لباسشویی هر چه سریع‌تر اقدام کنید و از آسیب‌های جدی پیشرو جلوگیری کنید. ما در ادامه این مطلب بعضی از ارور لباسشویی ویرپول را موردبررسی قراردادیم و نحوه عیب‌یابی آن‌ها را به‌صورت مختصر برای شما توضیح داده‌ایم. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود برای تعمیر و تعویض قطعات از فرد متخصص و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین انواع لباسشویی اعم از؛ شارپ، آریستون، کندی و … با بهترین تعمیرکاران آمادهٔ خدمت رسانی به شما می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد های خطا و ارور لباسشویی ویرپول

۱ . کد خطای LF

یکی از رایج‌ترین ارور لباسشویی ویرپول که ممکن است بیشتر کاربران با آن مواجه شوند ارور LF می‌باشد. این کد خطا زمانی که مدت پر شدن آب در ماشین لباسشویی بیشتر از حالت عادی طول بکشد بر روی صفحه‌نمایش دستگاه ظاهر می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این مشکل باید شلنگ‌ها و شیرهای ماشین لباسشویی به‌طور جدی موردبررسی قرار گیرد تا دلیل بروز این مشکل پیدا شود.
  • اگر مشکل شما همچنان ادامه دار بود، توصیه می شود مطلب علت آبگیری بیش از حد و مداوم ماشین لباسشویی  را مطالعه فرمایید.

۲ . ارور LD یا F32

هنگامی‌که مدت‌زمان تخلیه شدن آب موجود در لباسشویی بسیار طول بکشد این کد خطای لباسشویی ویرپول بر روی صفحه‌نمایشگر مشاهده می‌شود.

  • برای برطرف این ارور باید پمپ تخلیه موردبررسی قرار گیرد. بهتر است برای تعمیر این مشکل از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۳ . کد خطای OL

نمایان شدن این ارور لباسشویی ویرپول بر روی صفحه‌نمایش به این معنی می‌باشد که مقدار لباسی که درون ماشین لباسشویی قرار داده‌اید بیشتر از ظرفیت دستگاه است.

  • بنابراین بعد از مشاهده کردن این ارور بلافاصله حجم لباس‌های کثیف را کم کنید تا لباسشویی بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.
  • اگر همچنان با مشکل کار نکردن ماشین لباسشویی روبرو هستید، توصیه می شود مقاله علت روشن نشدن ماشین لباسشویی  را مطالعه نمایید.

۴ . کد خطای LID یا همان F81

اگر شما درب لباسشویی ویرپول خود را به درستی نبسته باشید و یا بستن آن را فراموش کرده باشید و درب به‌طور کامل باز باشد بدون شک این ارور بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده خواهید کرد.

  • برای رفع این مشکل ابتدا عملیات شستشو را لغو کنید. سپس مطمئن شوید که درب لباسشویی بسته می‌باشد.

۵ . ارور F11

این ارور بدان معنی است که اتصالات بردهای الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده است.

  • برای رفع این ارور لباسشویی ویرپول و چک کردن بردهای لباسشویی بهتر است از فرد متخصص درزمینهٔ تعمیر لباسشویی ویرپول کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها بهترین گزینه برای تعمیر دستگاه شما می‌باشد. برای مشاوره با کارشناسان و دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۶ . کد خطای F13

این ارور لباسشویی ویرپول بیانگر، چیزی باعث گرفتگی و انسداد در قسمت خروجی جاپودری می‌شود.

  • برای رفع این مشکل جاپودری را به‌طور دقیق تمیز کنید.

۷ . ارور F61

اگر در قسمت خشک‌کن لباسشویی شما مشکلی ایجاد شود و این قطعه نتواند وظیفه خود را که خشک‌کردن لباس‌های شسته شده است را به درستی انجام دهد، این کد خطا بر روی نمایشگر نمایان می‌شود.

  • برای رفع این مشکل باید قسمتی در برد لباسشویی ویرپول که مختص به خشک‌کن می‌باشد موردبررسی قرار گیرد.

۸ . کد خطا F70

میان برد اصلی ماشین لباسشویی و یوزر برد آن مشکلی به وجود آمده است و هماهنگی موجود بین این دو قطعه از بین رفته است. همچنین این نکته را باید بدانید که در بعضی مواقع این مشکل در لباسشویی با صدا همراه است و ممکن است برای شما بسیار آزار دهنده باشد.

  • ازاین‌رو بهتر است برای رفع این مشکل حتماً از یک فرد متخصص درزمینهٔ تعمیرات لباسشویی ویرپول کمک بگیرید و تعمیر دستگاه خود را به او بسپارید.

با پین ورک از بهترین خدمات بهره‌مند شوید

در این مطلب که توسط کارشناسان و تعمیرکاران پین ورک گردآوری‌شده است، بیشتر کد های خطای لباسشویی ویرپول را توضیح دادیم. اما این نکته را باید در نظر بگیرید که لباسشویی ویرپول از ساختار پیچیده‌ای برخوردار است و تعمیر یا تعویض قطعات به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد. بنابراین اگر هیچ تسلط و دانشی در این زمینه ندارید به هیچ عنوان برای تعمیر لباسشویی و رفع ارور لباسشویی ویرپول خود اقدام نکنید. زیرا ممکن است خرابی آن بیشتر شود و خسارت جبران‌ناپذیری را وارد کند.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی؛ با در اختیار داشتن کادری از ماهرترین نیروهای تعمیر لباسشویی ویرپول آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و ارسال نزدیک‌ترین تکنسین به محل موردنظر شما می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر می‌توانید از سایت پین ورک کمک بگیرید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.