لازم است بدانید که تعمیر هر نوع تلویزیون نیاز به افراد مجرب مخصوص با خود دارد زیرا هر برند دارای سازوکار و اجزای مخصوص با خود دارد و تعمیر آن توسط افراد ناشی، ممکن است باعث آسیب دیدن قسمت های دیگر تلویزیون شود. پین ورک با گرد هم آوردن بهترین متخصصین در زمینه تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن، آماده خدمت رسانی به شما بوده و با اطلاع کامل از تمام اجزا و کار این برند، خرابی تلویزیون ایکس ویژن شما را در کم ترین زمان ممکن برطرف کرده و از آسیب های دیگر آن پیشگیری می کنند. برای دریافت خدمات با شماره ی ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

علل خرابی تلویزیون ایکس ویژن چه می تواند باشد؟

یکی از مواردی که باید ابتدا در تعمیرات انواع تلویزیون بررسی شود، قطعات مختلف به کار رفته در تلویزیون است. در عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن، احتمالاً با یک پنل رو به رو خواهید بود که شامل پارت های تیکان و لایت برد هستند. این پنل ها و قسمت های تلویزیون ایکس ویژن، از طراحی شبیه به مدل پنل های داخلی بهره میبرد و با اطلاع از سازوکار این سیستم و قطعات می توان به عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن پرداخت.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

بهترین متخصص با کمترین قیمت

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

شاید برایتان پیش بیاید که تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نشود. این مشکل یکی از رایج ترین ایرادات تلویزیون است که بسیاری از اوقات منشأ آن پارت پاور تلویزیون است.

  • احتمالاً با عوض کردن پاور سوپلای، این ایراد برطرف می شود اما در صورت برطرف نشدن آن، تلویزیون ایکس ویژن نیاز به عوض کردن کامل پاور دارد تا به عملکرد اولیه برگردد.
  • برای بررسی و عیب یابی این مشکل توصیه می شود مطلب “روشن نشدن و یا دیر روشن شدن تلویزیون” را مطالعه نمایید.

روشن نشدن تلویزیون

بیرون نیامدن از حالت استند بای تلویزیون ایکس ویژن

از دیگر مشکلات تلویزیون ایکس ویژن، بیرون نیامدن از حالت استند بای است. شاید در مواردی نیز تلویزیون شما از این حال بیرون آمده باشد ولی صدا و تصویر نباشد یا کنترل تلویزیون نتواند کاری کند.

  • در این موارد، ایراد تلویزیون شما از مین برد دستگاه است و تعمیر آن باید به یک تعمیرکار مجرب سپرده شود.

روشن خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

بعضی مواقع پیش میاید که تلویزیون روشن می‌شود و لوگوی آن نیز نشان داده می شود اما دوباره خاموش می شود

  • این مشکل روشن خاموش شدن تلویزیون نیز از مین برد دستگاه است. این خرابی تلویزیون ایکس ویژن اکثراً در مدل های LED و LB پیش میاید.

تلویزیون تصویر ندارد ولی صدا دارد

بدون صدا بودت تصویر تلویزیون ایکس ویژن

این ایراد تلویزیون های ایکس ویژن نیز یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون های ایکس ویژن است که اکثراً در مدل تلویزیون هایی که فاقد گارانتی هشتند بروز می دهد. در این موارد با وجود بودن صدا، تصویر تلویزیون نمایش داده نمیشود.

  • یک قسمت از این تلویزیون ها به نام LN است که در این نوع تلویزیون ها قوی ساخته نشده اند و شاید منجر به بروز این ایرادهای تلویزیون شما شوند.

قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

در زمان بروز این مشکل، تلویزیون در حال کار کردن عادی است اما صدای آن دچار مشکل است یا قطعی دارد.

  • در صورت قطع شدن صدا و خرابی تلویزیون ایکس ویژن، باید پاور تلویزیون را مورد بررسی قرار داد. معیوبی خرابی پاور تلویزیون می‌تواند به قسمت های مختلفی همانند صدا و یا کنترل دستگاه شما آسیب بزند و کار آن را مختل کند.

نشان داده شدن خط صورتی در بالای صفحه تلویزیون ایکس ویژن

یکی از مشکلات خرابی تلویزیون ایکس ویژن که در تصویر نشان داده می‌شود، نشان داده شدن خطی صورتی در بالای صفحه است که باید حتماً عیب یابی و تعمیر شود زیرا با گذشت زمان این مشکل بیشتر شده و تصویر را خراب تر میکند.

  • اگر نور تصویر را کم کنید می بینید که این خطوط هم محو تر میشوند. این گونه مشکلات تصویر، مربوط به لامپ تلویزیون است و احتمالاً نیاز به تعویض دارد. در نظر داشته باشید که این تعمیران باید توسط متخصصین این نوع تلویزیون که با قطعات آن آشنایی دارد باید انجام شود.وجود نقاط سیاه ‌رنگ در تصویر تلویزیون

وجود لک های رنگی در صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن

در اکثر مواقع این مشکلات و وجود لک ها در صفحه نمایش تلویزیون به دلیل بزرگ بودن سایز ایجاد می شود.

  • این نوع معیوبی صفحه نمایش تلویزیون به دلیل استفاده طولانی از آن بروز می کند.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

یکی دیگر از مشکلاتی که دارندگان این برند تلویزیون با آن مواجه هستند، دیر روشن شدن دستگاه است. این مشکل نیز در رابطه با پاور دستگاه است.

  • چه با دکمه تلویزیون و چه به وسیله کنترل بخواهید تلویزیون را روشن کنید شاید زمان زیادی برای روشن شدن ببرد. لازم است که جهت عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن، پاور آن چک و بررسی شود.

رفع خرابی و مشکلات تلویزیون ایکس ویژن با پین ورک

ممکن است مانند دیگر برند های تلویزیون، تلویزیون های ایکس ویژن هم معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. توضیحات آورده شده توسط گروه پین ورک، جهت اطلاع رسانی و راهنمایی بیشتر شما بوده و در موارد تخصصی تر، تلویزیون شما نیاز به یک فرد مجرب جهت عیب یابی دقیق و یا تعمیر و جایگزین قطعات خواهد داشت. در صورت عدم حل مشکل تلویزیون خود، می توانید با خیالی راحت، تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن خود را به متخصصین پین ورک بسپارید. پین ورک با گرد هم آوردن بهترین گروه متخصص، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت راهنمایی بیشتر، شما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.