یکی از مشکلات مهم و پیچیده، ظاهر شدن کد خطا و ارور یخچال یخساران بر روی صفحه نمایشگر است. همان‌طور که می‌دانید بیشتر یخچال‌ها هنگام خطا کدهایی رو صفحه ‌نمایشگرشان ظاهر می‌شود، اگر این کدها را بشناسید می‌توانید سریع‌تر مشکل یخچال خود را تشخیص دهید و نسبت به تعبیر آن اقدام کنید در این مطلب کدهای خطا و ارور یخچال یخساران را و رفع ارور این کدها را شرح داده‌ایم، اما به یاد داشته باشید که تعمیر یخچال از مسائلی است که نیاز به تخصص دارد و برای تعمیر آن حتماً باید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

پین ورک علاوه بر خدمات تخصصی تعمیر یخچال یخساران، ۰ تا ۱۰۰ خدمات تعمیر سایر برندها از جمله؛ برانت، دونار، بوش و… را هم ارائه می دهد. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تعمیر یخچال یخساران در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

کد های خطا و ارور یخچال یخساران

کد خط و ارورمعنی و مفهوم
E1نشان‌دهنده خرابی فن کنداسور است. برای رفع این اشکال ابتدا بهتر است یخچال را از برق بکشید سپس سیم‌های داخلی فن را بررسی کنید در صورت قطعی کابل فن مربوط به کابین باید آن را متصل کنی، در آخر برد اصلی را چک کنید، درصورتی‌که مشکل رفع نشد با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
E2بیانگر خرابی فن داخلی یخچال است. برای رفع این مشکل باید سیم‌های ارتباطی فن را بررسی کنید، ممکن است که موتور فن سوخته باشد، یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید. شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.
E3این ارور یخچال یخساران بیانگر این است که دمای داخلی یخچال به‌صورت غیرعادی کاهش پیدا کرده است. ممکن است باعث یخ‌زدگی موادغذایی داخل یخچال شود. علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال را می توانید در مقاله دلایل یخ زدن مواد غذایی جویا شوید.
E4بیانگر نقص یا عملکرد غیرعادی در دیفراست است. برای رفع این مشکل حتماً باید با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مشکل، مقاله دلایل یخ زدایی نکردن یخچال فریزر را مطالعه نمایید.
E5نقص در سنسور داخلی یخچال را بیان می‌کند. برای رفع این خطا ابتدا سیم‌های ارتباطی سنسور را بررسی کنید، در صورت خرابی سنسور، باید آن را تعویض کنید.
E6این ارور یخچال یخساران بیانگرخرابی دیفراست است. ابتدا سیم‌های ارتباطی سنسور را بررسی کنید و دیفراست را تعویض کنید، درصورتی‌که مشکل همچنان ادامه داشت مدار برد دچار مشکل شده است و باید با تعمیرکارتماس بگیرید، شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس حاصل فرمایید
E7نشان‌دهنده خرابی سنسور محیطی است که فن کنداسور با بیشترین دورکار می‌کند و کمپرسور روشن است، می‌توانید سنسور محیطی را با اهم متر چک کنید و با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال بهرمند شوید.

این مطلب صرفاً برای آشنایی شما با کدهای خطای و ارور یخچال یخساران یخچال یخساران تهیه شده است که بتوانید سریع‌تر مشکل یخچال خود را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. اما به یاد داشته باشید که افراد غیرحرفه‌ای نمی‌توانند یخچال را تعمیر کنند و شما برای تعمیر یخچال خود نیازمند افراد حرفه‌ای هستید. شما می‌توانید از پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع یخچال کمک بگیرید.

پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیکترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.