روبه‌رو شدن با کد های خطا ماشین ظرفشویی زانوسی نمایانگر بروز مشکل و یا ایراد در دستگاه شما می‌باشد. سنسورهای قرار داده‌شده در دستگاه مشکل و یا ایراد را تشخیص داده و سپس این کدهای خطا در صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی شما آشکار می‌شوند. در دنباله مطالب این مقاله عیب‌یابی و راه‌های برطرف کردن این کد های خطای ماشین ظرفشویی زانوسی را برای شما شرح می‌دهیم. برای این مشکل ماشین ظرفشویی زانوسی، شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛ موریس، کندی، ال جی و… در تماس باشید. جهت ارتباط با تعمیرکاران ما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ماشین ظرفشویی زانوسی

کدهای خطای ماشین ظرفشویی زانوسی مدل DE

۱ . کد خطا ارور AL5

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چشمک زدن فاز شستشوی دستگاه و پر نشدن آب می‌باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی زانوسی شیلنگ دستگاه ازلحاظ خم نبودن و له نشدن بررسی کنید و اگر خراب بود آن را عوض کنید. این شیلنگ همچنین مسدود نیز نباید باشد.
  • برای حل این مشکل آب را بسته و نسبت به تمیز کردن فیلتر اقدام کنید. توجه داشته باشید که شیر آب حتماً باز باشد.
  • همچنین شما عزیزان برای عیب یابی و بررسی بیشتر این مشکل می توانید مطلب”چرا ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند؟” را مطالعه نمایید.

۲ . کد خطا ارور AL6

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چشمک زدن فاز خشک کردن و تخلیه نکردن می‌باشد.

  • برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی زانوسی شیلنگ دستگاه ازلحاظ خم نبودن و له نشدن بررسی کنید و اگر خراب بود آن را عوض کنید. این شیلنگ، سینک و یا چاهک مسدود نیز نباید باشند.
  • اگر با این کد خطا در ماشین ظرفشویی خود مواجه شدید، بهتر است از یک متخصص برای تعمیر کمک بگیرید.

۳ . کد خطا ارور AL4

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چشمک زدن فاز خشک کردن، شستشو و محافظت در مواجهه با روان شدن آب زیاد می‌باشد.

  • برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی زانوسی سریعاً شیر آب را بسته و از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

۴ . کد های خطا و ارور AL1, AL2, AL3, AL7, AL8

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چشمک زدن چراغ یا چراغ‌های نشانگر فاز می‌باشد.

  • برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی زانوسی ابتدا دستگاه را خاموش سپس مجدداً روشن و ری استارت کنید.

کدهای خطا ماشین ظرفشویی زانوسی مدل‌های ZDTS، DX و ZDI

ارور ۱ ماشین ظرفشویی زانوسی : پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چند دلیل است. برنامه‌ای که در حال کارکرد می‌باشد چراغ آن چشمک پیوسته می‌زند و یا یک عدد چراغ تمام شدن کار برنامه چشمک می‌زند. دلیل دیگر می‌تواند سیگنال شنیداری پیوسته باشد. از دلایل بروز این مشکلات می‌تواند بسته شدن یا به وسیله آهک پر شدن شیر آب، بسته شدن فیلتر و یا بسته شدن شیر ظرفشویی باشد. برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی زانوسی شیر آب را بازکرده و فیلتر را تمیز کنید.

ارور ۲ ماشین ظرفشویی زانوسی : پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر چند دلیل است. سیگنال شنیداری پیوسته، دو عدد چراغ چشمک‌زن تمام شدن کار برنامه و چشمک دائم چراغ بخشی که در حال کارکرد است. از دلایل بروز این مشکلات می‌تواند بسته شدن شیر سینک یا سوراخ گیر باشد که باید آنها را حتماً تمیز کنید و از درست وصل شدن، له نشدن و پیچیده نشدن شیلنگ تخلیه نیز باید اطمینان حاصل نمایید.

تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی توسط پین ورک

در مقاله‌ای که در بالا مشاهده کردید سعی کردیم شما عزیزان را با عیب‌یابی و راه‌های رفع ارور ماشین ظرفشویی زانوسی آشنا کنیم. اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود دانش و اطلاعات کافی ندارید بهتر است تعمیر و یا حتی تعویض قطعات آن را هرگز خودتان انجام نداده و آن را به یک فرد متبحر و مجرب محول کنید. زیرا گاهی امکان این‌که آسیب‌های جدی به دستگاه شما وارد شود وجود دارد.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی می‌باشد که از جدیدترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.