امروزه اگر هر قطعه از ماشین لباسشویی زانوسی شما به هر دلیلی دچار خرابی شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد، این مشکل به صورت کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی بر روی نمایشگر آن قابل مشاهده خواهد بود. شما عزیزان برای رفع کد خطا و ارور لباسشویی زانوسی و عیب یابی آن و پی بردن به مفهوم هر کد می‌توانید مقاله زیر را بخوانید. اگر باز هم مشکل شما پا بر جا بود می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی خود را به پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اعم از؛ اسنوا، وستیگنهاوس، الکترولوکس و… بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیرات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد های خطا و ارور لباسشویی زانوسی

کد خطا E36

وقتی که با این کد خطا مواجه شدید باید بدانید که سوئیچ فشار ماشین لباسشویی زانوسی شما دچار مشکل شده است. همانطور که اشاره کردیم این کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی مربوط به خرابی سوئیچ فشار ماشین لباسشویی است که باعث آبگیری بیش از اندازه و یا آبگیری نکردن کلی ماشین لباسشویی زانوسی خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • در ابتدا از سالم بودن و درست عمل کردن سوئیچ فشار ماشین لباسشویی زانوسی خود اطمینان حاصل کنید. پس از آن احتمال دارد برد الکتریکی شما دچار مشکل شده باشد پس به بررسی آن نیز بپردازید. اگر باز هم مشکل شما پا بر جا بود می‌توانید از تعمیرکاران ماهر در نمایندگی رسمی پین ورک کمک بخواهید.

کد خطای E51

هنگامی که این کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی بر روی نمایشگر پدیدار شد می‌توان نتیجه گرفت که قسمت ترایاک کنترل برد شما دچار خرابی شده است. همین خراب شدن موجب نچرخیدن و یا مشکلاتی در چرخیدن و شست و شو ماشین لباسشویی زانوسی شما خواهد شد. گاهی نیز ممکن است در ابتدا فقط بر روی سرعت چرخش ماشین لباسشویی شما اثر بگذارد و رفته رفته به طور کل از کار میافتد.

  • برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی خود باید موتور ماشین لباسشویی خود را به طور کلی بازرسی کنید. در صورت مشکل نداشتن به بررسی اتصالات آن بپردازید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر همچنان به دنبال آگاهی بیشتر برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی خود هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی پین ورک مراجعه و مقاله نچرخیدن ماشین لباسشویی را مطالعه کنید و به افزایش آگاهی خود برای عیب یابی بپردازید.

کد خطا E66

اگر با این کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی رو به رو شدید، باید بدانید که المنت‌های حرارتی ماشین لباسشویی شما و یا ترموستات آن دچار مشکل شده است. همین امر باعث می‌شود آب دمای مورد نیاز برای شست و شو مؤثر را نداشته باشد و موجب دیگر مشکلات نیز بشود.

  • در اولین مرحله المنت حرارتی را بررسی کرده و آن را امتحان کنید. سپس به چک کردن سنسور دما و ترموستات ماشین لباسشویی زانوسی خود بپردازید. در آخر تمامی اتصالات آن‌ها را نیز مورد بازدید قرار دهید. اگر همچنان مشکل شما پا بر جا بود می‌توانید از تعمیرکاران با مهارت پین ورک کمک بخواهید برای ثبت سفارش تعمیر و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید.

کد خطا E43

این هشدار خطا زمانی پدیدار خواهد شد که قفل درب مشکل پیدا کرده باشد. به عبارت دیگر این کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی بیانگر وجود مشکل در بسته نشدن کامل درب و خراب شدن قفل و یا سنسور آن است. علاوه بر بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، به علت وجود سنسورهای پیشرفته باعث می‌شود ماشین لباسشویی روشن نشود و شروع به کار نکند.

  • جهت رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی ابتدا قفل‌ها را دقیق بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. سپس به بررسی کنترل برد بپردازید. در صورت نیاز به آگاهی و اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله بسته نشدن درب ماشین لباسشویی را نیز مطالعه کنید.

کد خطا EB2

مفهوم این کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی بیانگر وجود مشکل در اتصالات برقی و منبع تغذیه است که باعث پیش آمدن مشکلات متفاوت و آسیب جدی به موتور و دیگر قطعات ماشین لباسشویی شما می‌شود. در نتیجه توصیه می‌شود در صورت مشاهده خاموش و روشن شدن ماشین لباسشویی، دیر روشن شدن آن و…

  • برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی خود، خودتان به تعمیر آن نپردازید. زیرا تمامی سیم‌ها و اتصالات و برد های ماشین لباسشویی حاوی جریان برق هستند. شما عزیزان می‌توانید برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی خود از تعمیرکاران با تجربه پین ورک کمک بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رفع کد خطای ماشین لباسشویی زانوسی با پین ورک؛

اطلاعات ارزشمندی که در بالا خواندید توسط تعمیرکاران و همکاران با تجربه در نمایندگی رسمی پین ورک جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان برای مشکل کد خطا و ارور لباسشویی زانوسی جمع آوری شده است. پس توصیه می‌شود برای رعایت ایمنی بیشتر و تعمیر با کیفیت‌تر، تمامی مراحل تعمیر و رفع مشکل مربوط به کد های خطای ماشین لباسشویی زانوسی را به تعمیرکاران ماهر پین ورک بسپارید. برای ثبت سفارش کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.