بازگشت
درخواست خدمت 021-87700770

نظافت محل کار، شرکت یا اداره

درخواست خود را ثبت کنید! زیر 15 دقیقه، یک نظافتچی متخصص نظافت محل کار از سمت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر است.

درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-87700770
سفارش و مشاوره

021-87700770

هرلحظه آماده متخصص آماده متعهد به شما
نظافت محل کار، شرکت یا اداره

قیمت نظافت محل کار، شرکت یا اداره

نام خدمت قیمت تومان
5 ساعت اول نظافتچی آقا 190,000 تومان
5 ساعت اول نظافتچی خانم 200,000 تومان
هر ساعت اضافه نظافتچی آقا 27,000 تومان
هر ساعت اضافه نظافتچی خانم 30,000 تومان
حداقل
میانگین قیمت
حداکثر
190 هزارتومان
195 هزارتومان
200 هزارتومان
  • برای انجام کارهای سنگین در منزل مانند شستشوی دیوار یا شستشوی پنجره از نظافتچی آقا بهره‌مند شوید.
  • هزینه بازگشت نیروی خدماتی از 19 به بعد 30000 تومان می باشد.
ثبت درخواست خدمت

توضیحات سرویس

خدمات قابل ارائه نظافت محل کار، شرکت یا اداره

  • نظافت میز، صندلی و سالن‌ها
  • نظافت سرویس بهداشتی
  • نظافت آبدارخانه
  • گردگیری تجهیزات
  • گردگیری کمد های شرکت
  • دیوار شویی و نظافت دیوار
  • نظافت شیشه و پنجره
  • نظافت مغازه، فروشگاه و پاساژ
  • نظافت مجتمع های تجاری

چرا نظافت محل کار، شرکت یا اداره پین ورک ؟

  • پس از ثبت سفارش، نزدیک‌ترین نظافتچی محل کار و شرکت با بالا‌ترین امتیاز به محل ارسال می گردد.
  • در صورت عدم رضایت از نظافتچی ارسال شده، پشتیبانی پین ورک در کنار شما خواهد بود و نظافتچی فعلی لغو و نظافتچی جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
  • پین ورک، در حال حاضر +8000 نیروی متخصص دارد که مدارک و سابقه هر یک بررسی و اهراز هویت شده اند.
  • متخصصین که امتیاز کمی از مشتریان دریافت کرده اند، به صورت خودکار از سیستم حذف می گردند.
  • میانگین امتیاز متخصصین نظافت محل کار و شرکت پین ورک 4.78 از 5 می باشد.

محیط­‌های اداری بسیار شلوغ و پر رفت­ و آمد هستند، بنابراین نظافت شرکت امری ضروری خواهد بود، زیرا این کار، بهره‌­وری کارکنان را نیز  افزایش می­‌دهد.

علاوه بر آن، مراجعین از روی چیدمان، دکوراسیون و وضعیت ظاهری یک دیدگاه نسبی در مورد کسب‌­وکار شرکت پیدا می‌­کنند.

بدون تردید کثیفی و آشغال، وجهه کاری شرکت را پایین می­‌آورد، به همین دلیل صاحبان کسب­‌وکارها از نیروهای خدماتی کاربلد و زبده برای تمیز کردن اتاق­‌ها و فضای عمومی استفاده می­‌کنند.

در ضمن شرکتی باید برای این کار انتخاب شود که از لحاظ امنیتی مدارک شناسنامه و گواهی عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه نیروهای خود را تأیید کند.

پین ورک به عنوان مرکز تخصصی نظافت محل کار، شرکت یا اداره، از نیروهای آموزش ‌دیده با مدرک دوره‌های ویژه نظافت و آداب معاشرت همکاری می­‌کند.

بنابراین کافی است درخواست نظافت شرکت را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران پین ورک معرفی می‌­گردد. بعد از تأییدتان، در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر است.

چرا نظافت محل کار اهمیت دارد؟

پاکیزگی و نظافت چه در منزل و چه در محل کار بسیار اهمیت دارد، شاید این جمله برای شما کمی عجیب باشد که “تمیزی محل کار، روی بهره‌وری کارمندان تأثیر مستقیم می‌گذارد”، اما کمک می‌کند تا به اهمیت موضوع تمیزی محیط کار پی ببرید.

اینکه در چه شغل یا صنعتی هستید مهم نیست، مهم تمیز نگه ‌داشتن محل کار است، چرا که در محیط شرکت، کارگاه یا کارخانه، وجود آلودگی و کثیفی باعث برهم خوردن تمرکز افراد می‌شود.

همچنین این آلودگی برای سلامتی شما بسیار مضر و خطرناک است و نظافت محل کار، شرکت یا اداره باید حتماً یکی از دغدغه‌های کارفرماها برای سلامتی و پاکیزگی محیط کار باشد.

زیرا ماهیت محل‌های کار و شرکت‌ها، به صورتی است که محیط آن نسبت به خانه شلوغ است و همین امر اهمیت نظافت محل کار را دو چندان می­‌کند، در واقع رفت ‌و آمد بیشتر افراد متنوع، باعث آلودگی خواهد شد.

شاید به نظر برسد با یک آب ‌و جارو کردن ساده در روزهای تعطیل می‌توان این آلودگی‌ها را برطرف کرد، ولی واقعیت امر چیز دیگری است.

علاوه بر آن، روند نظافت شرکت با نظافت منزل بسیار متفاوت است و تمرکز اصلی نظافت محل کار بر روی وسایل مانند، رایانه‌ها، میز و صندلی، اسناد و مدارک، دستگاه‌ها و … است.

نکته اینجاست که تمیز کردن این نواحی بسیار حساس است، زیرا اطلاعات و اسناد زیادی در معرض آسیب قرار دارند و اگر از نظافتچی‌های متخصص استفاده نشود ممکن است به مشکل برخورد کنیم.

خوشبختانه جای نگرانی نیست، پین ورک با داشتن نیروهای نظافتی آموزش‌دیده برای نظافت محل کار آماده ارائه خدمات متنوعی در حوزه نظافت محل کار و شرکت است.

نکاتی در مورد نظافت محل کار، شرکت یا اداره

اگر قصد دارید که خودتان با نظافتچی‌های خود شرکت، محل کار خود را تمیز کنید، لازم است به یکسری از نکات و اصول تمیز کردن محل کار مسلط باشید.

قطعاً نکات مهمی در مورد این کار وجود دارد که تیم نظافتی باید حین کار به آنها دقت کند. این نکات شامل:

– نظافت روزانه محیط کار

به طور حتم هر شرکتی پس از یک روز کاری شلوغ، وسایل دور ریختنی و زباله‌های زیادی دارد. برای اینکه محیطی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی داشته باشید توصیه می‌شود:

  •  سطل زباله را دو بار در روز تخلیه کنید، زیرا این کار باعث تمیزتر شدن محیط و بو نگرفتن فضا می‌شود.

– استفاده از مواد شوینده مرغوب

یک نظافتچی زمانی می‌تواند کار نظافت را به درستی انجام دهد که ابزار، وسایل و مواد شوینده به اندازه کافی برای آنها فراهم شود.

بنابراین، همواره باید محصولات تمیزکننده در شرکت یا انبار آن موجود باشد. فراموش نکنید که داشتن فضایی تمیز نیازمند مواد شوینده خوب و مرغوب است.

پیشنهاد می‌شود که علاوه بر مواد شوینده، وسایلی همچون؛ پارچه‌های میکرو فیبر، سطل، جارو و برس گرد و خاک را در شرکت و محل کار خود نیز داشته باشید.

مرتب کردن سیم‌ها و کابل‌های برق

مهم‌ترین نکته‌ای در بسیاری از شرکت‌ها از آن چشم‌پوشی می‌شود، سازمان‌دهی کابل‌ها و سیم‌های برق است. شلوغی و تعدد زیاد این کابل‌ها علاوه بر اینکه مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد، باعث سخت تر شدن کار نظافت شرکت نیز می‌شود. پیشنهاد می‌شود که این کابل‌ها و سیم‌ها را توسط سیم‌های ماکارونی یا سیم‌جمع‌کن‌ها سازمان‌دهی کنید.

– نظافت میز کارمندان

میز کارکنان ایستگاه­‌های کاری آنهاست و بخش عمده‌­ای از حجم کاری آنها در این قسمت انجام می‌­شود. بنابراین، منطقی است که شما این مکان را همواره به صورت یک فضای منظم در دفتر نگه دارید.

این در حالی است که بسیاری از افراد این نکته را جدی نمی‌گیرند و زباله­‌ها یا هر وسیه اضافی را روی میز نگه دارند، پس بهتر است در نزدکی میز هر کارمند یک سطل زباله تعبیه شود تا بهانه‌ای برای شلوغی و کثیفی میز کار نباشد.

– نظافت به کمک افراد متخصص

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، محل کار، از جمله شرکت‌ها و اداره‌ها، به علت حجم بالای رفت و آمد، بیشتر در معرض آلودگی هستند. بنابراین اگر شخصاض برای نظافت اقدام کنید، نه تنها به وظایف اصلی خود نمی‌رسید، بلکه به علت عدم آشنایی شما با نکات تمیزکاری، ممکن است تمیز کردن محیط آن طور که باید انجام نشود.

پس با کمک گرفتن از نظافتچی‌ها هنگامی که دفتر خود را به طور مرتب تمیز می­‌کنید، دیگر نیازی به هزینه زیادی برای تمیز کردن اساسی محیط ندارید.

به علاوه، تمیز کردن اساسی، بسته به شدت کثیف بودن محیط دفتر می‌­تواند چندین روز طول بکشد­، بنابراین ممکن است وقت کافی برای آن را نگذارید.

با این وجود­، حتی اگر افراد حرفه‌­ای را برای نظافت محل کار، شرکت یا اداره نیز استخدام نمی‌­کنید، همیشه می‌­توانید یک روز را برای تمیز کردن دفتر برنامه­‌ریزی کنید تا همه بتوانند نسبت به محیط کار خود احساس مسئولیت کنند.

در غیر این صورت نیز نگران تمیزی محیط کارتان نباشید، کافی است درخواست نظافت شرکت را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران پین ورک معرفی می‌­گردد. بعد از تأییدتان، در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر است.

هزینه نظافت محل کار، شرکت یا اداره

تعرفه نظافت محل کار به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله:

  • مکانی که می­‌خواهید تمیزکاری کنید
  • نوع خدمات دریافتی
  • نوع و مقدار مواد شوینده
  • تعداد نیروها
  • مدت زمان فعالیت نظافتچی‌­ها
  • و …

که همگی در مبلغ کل اثر گذار خواهند بود. علاوه بر آن، با توجه به شرایط اقتصادی لازم است از قیمت نظافت محل کار، شرکت یا اداره مطلع باشید که می­‌توانید برای این کار با کارشناسان پین ورک تماس بگیرید تا پس از اطلاع از نوع خدمات، شما را دقیق راهنمایی کنند.

اما به طور کلی، هزینه ۵ ساعت اول هر گونه خدمات نظافتچی خانم و آقا حدود ۱۳۵-۱۴۵ هزار تومان است و به ازای هر ساعت اضافه‌­کاری ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان اضافه می­‌شود.

مجموع هزینه‌­ها شامل دستمزد نظافتچی نیز می‌­شود و چون پروسه نظافت شرکت در محل خواهد بود، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­‌گردد.

وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی نظافت محل کار، شرکت یا اداره خود انتخاب می­‌کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند با کمترین قیمت انجام می‌­شود.

خدمات نظافت شرکت و محل کار پین ورک

تیم حرفه‌ای نظافتی پین ورک همواره در تلاش است که خدمات شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد، به همین منظور از نیروهای ماهر و آموزش‌ دیده برای نظافت شرکت و محل کار خود استفاده می­‌کند.

برخی از وظایف و کارهای نیروهای نظافتی شرکت به شرح زیر است:

  • نظافت و گردگیری وسایل (رایانه، میز و صندلی و..)
  • نظافت سرویس‌های بهداشتی
  • نظافت باغچه‌ها و حیاط
  • نظافت اسناد و مدارک
  • نظافت آبدارخانه
  • گردگیری کمدهای شرکت
  • دیوار شویی و نظافت دیوار
  • نظافت شیشه و پنجره
  • نظافت مغازه، فروشگاه و پاساژ
  • نظافت مجتمع های تجاری

در ضمن پین ورک برای رضایت حال مشتریان خود خدمات دیگری نیز در این راستا ارائه می­‌دهد که شامل:

در هر نقطه از تهران، شمال، جنوب، شرق یا غرب اگر به نظافتچی شرکت یا محل کار نیاز داشتید، پین ورک با بهره‌گیری از با سابقه‌ترین نظافتچی‌های تهران آماده ارسال و ارائه خدمات نظافت شرکت و محل کار شما است.

کافی است درخواست نظافت شرکت، محل کار یا اداره خود را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران پین ورک معرفی می­‌گردد. بعد از تأییدتان، در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر است.

چرا پین ورک را انتخاب کنیم؟

پین ورک، یک مرکز تخصصی در زمینه نظافت محل کار، شرکت یا اداره است، پس توجه داشته باشید که استفاده از نیروهای نظافتی پین ورک مزایای بیشتری نسبت به استفاده از نظافتچی‌های خود شرکت یا سازمان دارد.

از مهم‌ترین ویژگی نیروهای نظافتی پین ورک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده پین ورک از نظافتچی‌های آقا و خانم آموزش‌دیده و کارکشته برای امور نظافتی
  • حضور به‌موقع در محل و انجام کار در اسرع وقت با بالاترین کیفیت
  • انجام کار نظافتی در تمام زمینه­‌ها
  • خوش ‌برخورد و حرفه‌ای بودن نیروهای نظافتی

علاوه بر این پین ورک از جمله مراکزی است که کیفیت و کمیت خدمات آن به همه ثابت شده است. دلایل این موفقیت شامل:

  1. بهره گیری متخصصین قابل اعتماد که سابقه و مدارک آنها توسط پین ورک بررسی و سپس اجازه ارائه خدمات صادر شده است. بنابراین قابل اعتماد و حرفه‌­ای هستند.
  2. اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف به تمامی خدمات از دیگر ویژگی­‌های پین ورک است.
  3. مهم‌­ترین علت برتری پین ورک، سهولت در ثبت سفارش اولیه است که کافیست چند دقیقه زمان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت به منزل شما اعزام شوند.
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبان­‌های پین ورک به طور دائمی همراه شما هستند تا درخواست شما به طور کامل و بدون نقص انجام شود.

نمایندگی نظافت محل کار، شرکت یا اداره در تهران

پین ورک نظافت شرکت، محل کار یا اداره را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می‌­دهد که شامل:

– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، گیشا، شهرآرا و…

‌– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در شمال تهران

فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، محمودیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و…

– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در غرب تهران

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهرک آزادی و

– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام ، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و …

– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در جنوب تهران

آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد ، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، وحدت اسلامی، قزوین ، و …

نحوه ثبت سفارش برای نظافت شرکت، محل کار یا اداره در پین ورک

پین ‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات در محل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید را در بهترین کیفیت موجود و با قیمت­‌های مناسب ارائه می‌کند.

پین ورک به عنوان مرکز تخصصی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در تهران است که می‌­توانید برای ثبت سفارش خدمات اقدام کنید.

بنابراین کافی است درخواست نظافت شرکت را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران پین ورک معرفی می­‌گردد.

بعد از تأییدتان، در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است. درضمن کارشناسان پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ آماده مشاوره رایگان به مشتریان هستند.

نظافت محل کار، شرکت یا اداره را شروع کنید

برای این خدمت قیمت بگیرین و در صورت رضایت کار رو انجام بدین

ثبت درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-87700770

تخصصی دارید؟ به ما بپیوندید

نظرات مشتریان

نحوه سفارش

 - نظافت محل کار، شرکت یا اداره

پین ورک در خدمت شما

درخواست خود را ثبت کنید! زیر 15 دقیقه، یک متخصص از شرکت ما مشخص می شود. بعد از تاییدتان، در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

ثبت درخواست خدمت
یا ثبت تلفنی سفارش 021-87700770

سوالات متدوال

?نظافت محل کار توسط پین‌ورک شامل چه مواردی می‌باشد؟
شستشو و نظافت محل کار شامل ورودی‌ها، سالن‌های انتظار، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، نظافت دیوار، نظافت سطح زمین با جارو، نظافت سطح زمین با تی، نظافت کمد، نظافت داخل کمد، نظافت و گردگیری کلیه تجهیزات و لوازم محل کار (میز، صندلی، فایل، کمدها، رایانه و …) نظافت و شستشوی کلیه شیشه‌ها، درب و پنجره‌های محل کار (برای این‌کار نظافتچی آقا مناسب می باشد) و سایر خدماتی که مشتریان در این زمینه لازم داشته باشند.
?آیا نظافت مشاعات و راه پله و نرده‌ها توسط نظافتچی محل کار پین‌ورک انجام می‌گیرد؟
نظافت مشاعات و راه پله و پارکینگ به صورت یک خدمت جداگانه توسط شرکت پین‌ورک ارائه می‌شود. اما در نظافت محل کار در صورت درخواست مشتری علاوه بر نظافت دفاتر، نظافت راه پله و نرده‌ها نیز توسط نظافتچی آقا انجام می‌شود.
?آیا می‌توان پس از ثبت سفارش، زمان سفارش را تغییر داد؟
درصورتی که زمان سفارش را اشتباه وارد کرده باشید یا بخواهید سفارش خود را به روزهای بعد موکول کنید، تنها کافی است با تیم پشتیبانی تماس گرفته و تاریخ جدید سفارش را به آن‌ها اعلام کنید.
?نظافت شرکت به چند ساعت زمان نیاز دارد؟
جواب این سوال کاملا به متراژ و میزان کیفی محل کار شما ارتباط دارد. جدا از این مورد، نوع خدمتی که مد نظر دارید نیز در کم یا زیاد شدن این زمان تاثیر زیادی دارد. برای مثال سفارش‌هایی که شامل دیوارشویی باشند حداقل 8 ساعت به زمان احتیاج داشته در حالی که برای نظافت معمولی 5 ساعت کافی است!
?اگر در حین کار نظافتچی متوجه شویم به زمان بیشتری برای نظافت ادارات نیاز است چه باید کرد؟
بلافاصله با شرکت تماس گرفته و تعداد ساعت بیشتری که مد نظر دارید را ثبت کنید. به هیچ وجه بدون در اطلاع قرار دادن شرکت با خود نظافتچی صحبت نکنید. توجه داشته باشید در صورتی که به پشتیبانان پین ورک ‌اطلاع ندهید، شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زمان اضافه شده به خدمت را عهده دار نخواهد بود.
?اگر نیرو تاخیر داشت، چه باید کرد؟
کارگر های خانم و آقایی که بالای 10 دقیقه تاخیر داشته باشند جریمه شده و در صورت تکرار تاخیر ها از سیستم حذف می‌شوند! کارگر موظف است به مقداری که تاخیر داشته است و بدون درخواست هزینه بیشتر کار خود را ادامه دهد.
?اگر شرکت از کیفیت سرویس ارائه شده راضی نبود چه می‌توان کرد؟
اگر در یک ساعت اول کار از نظافتچی رضایت نداشتید می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و نیرو خدماتی را با یک نیروی دیگر تعویض کنید. پشتیبانی ما در طول سفارش همواره در دسترس و آماده خدمت رسانی به شما است. در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.
?آیا نظافتچی موظف است که وسایل نظافتی را همراه داشته باشه باشد؟
خیر. اما مشتری می‌تواند از نیرو بخواهد که مواد شوینده مورد نیاز را تهیه کند. فاکتور این خرید در انتهای سفارش باید توسط مشتری به نیرو پرداخت شود.
?آیا هزینه ی رفت و آمد نیروی نظافتچی بر عهده شرکت است؟
اگر کار نظافت منزل از ساعت 20 به بعد هم ادامه داشته باشد، شرکت موظف است هزینه ی برگشت نیرو را تا سقف 20 هزار تومان پرداخت کند.
?قیمت نظافتچی محل کار چقدر است؟
در حال حاضر قیمت نظافتچی خانم و نظافتچی آقا برای سفارش 1 تا 5 ساعت 98 هزار تومان است و به ازای هر ساعت بیشتر 13 هزار تومان به قیمت نظافت افزوده می‌شود. این قیمت در مقایسه با بازار رقبا بسیار مقرون به صرفه است.
آیا مطالب این صفحه مفید بود؟
390
خیر 340

8 دیدگاه

    آریا مهروز 3 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر نیروهاتون وسایل نظافتی را باخودشون میاورند؟

      فاطمه مهدی پور 3 سال پیش

      سلام و عرض ادب خدمت شما تجهیزات مورد نیاز برای نظافت محل کار و شرکت ها به علت اینکه حمل آنها دشوار بوده و همچنین از لحاظ بهداشتی نیز صحیح نمیباشد بنابراین تامین تجهیزات و موادشوینده موردنیاز برای نظافت محل کارتون به عهده ی خود شرکت و محل کار میباشد.

    zahra moradi 3 سال پیش

    سلام من میخواستم نیروی نظافتی یک روز در هفته به طور خودکار به شرکتمون ارسال کنید امکانش هست؟

      3 سال پیش

      سلام و عرض ادب خدمت شما.بله شرکت پین ورک خدمات نظافت دوره ای برای مشتریان عزیز درنظرگرفته یعنی مشتری میتواند سفارش خدمات نظافت خود را به صورت خودکار در بازه زمانی مشخصی که درنظر دارد تکرار نماید و مشتری به منظور دریافت خدمات نظافت نیاز به تماس و هماهنگی مجدد نداشته و شرکت خدماتی اقدام به انجام تمامی هماهنگی های لازم خواهدنمود و شماتنها با یک بار تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ نسبت به ثبت سفارش دوره ای خود اقدام نمایید

    سحر داوری 3 سال پیش

    سلام ببخشیداگر از کارنیرو خدماتیتون راضی نبودیم چکارکنیم؟

    فاطمه مهدی پور 3 سال پیش

    سلام و عرض ادب خدمت شما اگر دریک ساعت اول کار از کار نیروی خدماتی راضی نبودید با پشتیبانی پین ورک به شماره ۸۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس گرفته و مسئله خود را مطرح کنید و مانیروی خدماتی را بایک فرد دیگر جابه جا خواهیم کرد

    پریسا رجبی 3 سال پیش

    سلام ما شرکتمون حتما فاکتور میخواد شما ارسال فاکتور هم دارید؟

      فاطمه مهدی پور 3 سال پیش

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرکت خدمات آنلاین پین ورک ارسال فاکتور به صورت انلاین رابعد از اتمام کار برای شما ارسال خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی سابقه متخصص

سابقه و مدارک متخصصی بررسی و سپس امکان ارائه خدمات دارند.

حضور بهترین متخصص

کیفیت کار متخصصین با استفاده از امتیاز دهی همواره بررسی می گردد.

قیمت مشخص

هزینه تمامی خدمات ارائه شده متخصصین در پین ورک مشخص است.

پیگیری 24 ساعته

تیم پین ورک دائمی و حتی در زمان انجام خدمت، پیگیر و پاسخگو هستند.

با نصب اپلیکیشن پین ورک تخفیف بگیرید

برای این خدمت قیمت بگیرین و در صورت رضایت کار رو انجام بدین