همان‌طور که میدانید هود آشپزخانه یکی از لوازم مهم و ضروری در آشپزخانه محسوب می‌شود و خرابی آن می‌تواند کاربران را با مشکلات بسیاری روبرو کند. احتمالاً برای شما نیز پیش‌آمده است که مدتی بعد از استفاده هود متوجه شوید که سیم دستگاه دچار قطعی شده است و آسیب‌دیده است. این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که در بیشتر مواقع بهتر است برطرف کردن قطعی سیم هود آشپزخانه را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید.

کارشناسان پین ورک در این مطلب شما را با تمامی علت‌هایی که باعث قطع شدن سیم برق هود آشپزخانه می‌شود آشنا می‌کنند و روش‌های رفع آن را به‌صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح می‌دهند. اگر شما نیز با این موضوع مواجه شده‌اید و به یک تعمیرکار نیاز دارید شرکت پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات هود اعم از؛ بیمکث، اخوان، درسا و… با بهترین و حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشند. شما می‌توانید برای دریافت خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر هود آشپزخانه در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۵ علت قطعی سیم هود آشپزخانه

دلایل زیادی وجود دارد که سبب قطعی سیم هود آشپزخانه می‌شود که در ادامه این مقاله برای آگاهی بیشتر شما به این علت‌ها به‌طور کامل اشاره‌شده است.

۱ . روشن بودن چراغ هود و گرم شدن سیم هود آشپزخانه

همان‌طور که میدانید هود دقیقاً بالای اجاق‌گاز قرار می‌گیرد و همین امر سبب می‌شود که گرمای بیش‌ازحد باعث خرابی هود آشپزخانه شود. همچنین زمانی که چراغ دستگاه به مدت طولانی روشن باشد موجب گرم شدن سیم هود آشپزخانه و درنتیجه قطعی سیم می‌شود.

  • برای رفع این مشکل باید سیم‌های معیوب را باسیم‌های سالم و مناسب با هود خود تعویض کنید.

خرابی دکمه سوییچ خاموش و روشن هود

۲ . خرابی دکمه سوییچ خاموش و روشن هود

دلایل زیادی سبب قطعی سیم هود آشپزخانه می‌شود که یکی از این علت‌ها خراب بودن دکمه سوییچ خاموش و روشن دستگاه می‌باشد.

  • زمانی که هود آشپزخانه دچار مشکل شده است و سیم آن قطع‌شده است می‌تواند برای عیب‌یابی هود آشپزخانه خود سوییچ آن را چک کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید. در صورت خرابی این قطعه باید آن را در اسرع وقت تعویض کنید زیرا سوییچ دستگاه در بیشتر مواقع قابل تعمیر نمی‌باشد.

۳ . نصب اشتباه هود آشپزخانه

بسیاری از کاربران برای جلوگیری از خرج اضافه نصب هود را به یک فرد نابلد می‌سپارند تا کار نصب با کمترین هزینه ممکن انجام شود که همین امر سبب قطع شدن سیم هود آشپزخانه با گذر زمان می‌شود.

  • نصب اشتباه و غیرحرفه‌ای هود موجب شل شدن و قطعی سیم‌ هود آشپزخانه می‌شود که پیشنهاد می‌شود برای رفع این مشکل حتماً از یک نصاب ماهر کمک بگیرید.
  • پین ورک با داشتن بهترین تکنسین‌ها و نصاب‌های مجرب و ماهر در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد سایت پین ورک شوید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۴ . نامناسب بودن محل قرارگیری هود آشپزخانه

یکی از عواملی که سبب قطعی سیم هود آشپزخانه می‌شود نامناسب بودن محل هود می‌باشد. این نکته را در نظر بگیرید که فاصله استاندارد هود از اجاق‌گاز بسیار مهم می‌باشد و توجه نکردن به آن می‌تواند سبب مشکلات زیادی شود.

  • اگر فاصله هود تا اجاق‌گاز زیاد باشد قدرت مکش هود آشپزخانه کم می‌شود.برای بررسی بیشتر این موضوع میتوانید مطلب ضعیف شدن مکش هود آشپزخانه را مطالعه کنید.
  • همچنین برعکس این قضیه نیز وجود دارد یعنی نزدیک بودن هود به اجاق‌گاز باعث می‌شود که قطعات هود و سیم‌های آن براثر گرمای گاز ذوب شوند و کاربر را با مشکلات بسیار جدی روبرو کند.

شل شدن سیم هود آشپزخانه

۵ . شل شدن سیم هود آشپزخانه

اگر هود آشپزخانه بعد از فشردن دکمه روشن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، این امکان وجود دارد که سیم‌های به‌کاررفته در این قسمت شل شده باشد و سبب قطعی سیم‌های هود آشپزخانه شوند.

  • زمانی که سیم هود آشپزخانه قطع‌شده باشد اجازه نمی‌دهد هیچ جریان برقی در دستگاه وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل سیم‌های قطع‌شده یا شل شده را باسیم‌های جدید و سالم عوض کنید.
  • به این نکته توجه کنید که قطعی سیم هود آشپزخانه در هر برندی اتفاق میفتد و فرقی نمی‌کند که برند دستگاه شما کن باشد یا اخوان. قطعی سیم هود آشپزخانه یکی از مشکلات رایج است و دلایل آن برای تمامی مدل‌ها یکسان می‌باشد. درنتیجه اگر هود آشپزخانه شما با هر برند و مدلی دچار آسیب شده است و به تعمیرکار نیاز دارد می‌توانید از شرکت پین ورک کمک بگیرید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران هود بهره‌مند شوید.

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید دلایل زیادی سبب قطعی سیم هود آشپزخانه می‌شوند که کارشناسان پین ورک ۵ مورد از این علت‌ها را برای شما در این مطلب شرح داده‌اند. با توجه به ساختار پیچیده و حساس هود آشپزخانه پیشنهاد می‌شود که برای عیب‌یابی و رفع این مشکل از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مشکل دستگاه به‌طور کامل برطرف شود و به بقیه قطعات هود آسیبی وارد نشود.

پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات انواع هود آشپزخانه با دارا بودن مجرب‌ترین تعمیرکاران و به‌روزترین تجهیزات و لوازم درزمینهٔ تعمیرات هود آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. پین ورک سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات دستگاه شما در محل می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.