مایکروفر به دلیل اینکه چندین بار در روز مورداستفاده قرار می‌گیرد یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود. مشاهده هرگونه مشکل در مایکروفر مثل گرم نکردن غذا، نچرخیدن سینی، سوختن لامپ و … علل مختلف و گوناگونی دارد. کارکرد مایکروفر به‌گونه‌ای است که باید تمام برنامه‌های موردنیاز پختن غذا را خود کاربر تنظیم کند و اگر شرایطی پیش بیاید که دکمه‌ های مایکروفر از کار بیفتد در عملکرد کلی دستگاه خلل ایجاد می‌کند. علت‌های مختلفی می‌تواند موجب کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر شود که ما در این مقاله به بررسی و توضیح این دلایل پرداخته‌ایم. هرگونه اقدام برای تعمیرات تاچ و دکمه ‌های ماکروفر نیازمند دقت و دانش بالا است ازاین‌رو بهتر است برای برطرف کردن این مشکل از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات انواع مایکروفر با هر مدل و برندی مانند سامسونگ، فلر، پاناسونیک و … با تعمیرکارانی حرفه‌ای و ماهر آمادهٔ خدمت‌رسانی و ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

علت از کار افتادن دکمه ‌های مایکروفر

دلایل زیادی باعث کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر می‌شود که در ادامه این مقاله به اساسی‌ترین و مهم‌ترین علت‌های این مشکل اشاره‌شده است.

تعمیر مایکروفر در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

از کار افتادن دکمه‌های ماکروفر

۱ . قطعی مدار

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب ازکارافتادن تاچ و دکمه‌ های مایکروفر می‌شود قطع شدن مدار می‌باشد. هنگامی‌که مدار موجود در دستگاه قطع شود هیچ دستوری به دکمه‌ های مایکروفر نخواهد رسید و همین امر سبب ازکارافتادن تاچ می‌شود. بهترین روشی که می‌توان این مشکل و خرابی را برطرف کرد لحیم‌کاری می‌باشد که باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه انجام شود.

۲ . خرابی منبع تغذیه

علت دیگری که ممکن است سبب کار نکردن کلیدهای پنل مایکروفر شود معیوب بودن منبع تغذیه در دستگاه می‌باشد. هنگامی‌که با منبع تغذیه با مشکلی روبه‌رو شود و نتواند کار خود را به‌درستی انجام دهد می‌تواند منجر به ازکارافتادن پنل لمسی مایکروفر و کلید پنل شود.

۳ . آسیب دیدن صفحه کنترل اصلی

خرابی صفحه کنترل اصلی یکی از علت‌های مهم کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر و ازکارافتادن تاچ دستگاه می‌باشد. هنگامی‌که دستگاه با این مشکل مواجه شود هیچ‌گونه عدد و خطوطی بر روی صفحه‌نمایش مایکروفر مشاهده نمی‌کنید. آسیب دیدن صفحه کنترل در بیشتر مواقع به علت سوختن خازن رخ می‌دهد که برای تعمیر این قطعه بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا دستگاه شمارا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کند و آن را مانند روز اول به شما تحویل دهد.

بالا رفتن دمای ماکروفر

۴ . بالا رفتن دما و فیوز مانیتور

اگر دمای مایکروفر بسیار بالا رود باعث می‌شود که فیوز مانیتور بیش‌ازحد نرمال داغ شود و کلیدهای پنل مایکروفر را از کار بیندازد. این نکته را در نظر بگیرید که فیوز به‌کاررفته در هر مایکروفر بر اساس مدل و نوع آن در قسمت‌های مختلف از دستگاه قرارگرفته است. به همین دلیل بهتر است برای بررسی کردن مایکروفر خود از یک تکنسین حرفه‌ای و مجرب کمک بگیرید.

اگر مایکروفر شما نیز با این مشکل مواجه شده است و به‌هیچ‌عنوان تاچ دستگاه کار نمی‌کند و به تعمیر و تعویض قطعات نیاز دارد. پیشنهاد می‌شود که از تعمیرکاران و تکنسین‌هایی کمک بگیرید که توانایی پیدا کردن منشأ مشکل را داشته باشند و با بهترین کیفیت آن را برطرف کنند. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات مایکروفر با تعمیرکاران متخصص خود می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشند. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

قیمت تعمیر مایکروفر

بدیهی است که نمی‌توان یک قیمت معین را برای تعمیر کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر مشخص کرد. در این قیمت‌گذاری عوامل مختلفی مانند قطعه معیوب، نوع برند و مدل دستگاه و … تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق از تعمیر دستگاه خود با کارشناسان پین ورک در ارتباط باشید تا قیمت کلی تعمیر مایکروفر به شما اعلام شود.

مشکل کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر خود را به پین ورک بسپارید:

همان‌طور که مطالعه کردید کار نکردن دکمه‌ های مایکروفر می‌تواند شمارا با مشکلات دیگری روبه‌رو کند. دلایل متعددی در بروز این مشکل تأثیرگذار هستند که ممکن است در صورت بی‌توجه به آن‌ها و تعمیر اشتباهی قطعات آسیب جدی‌تری به دستگاه وارد شود. ازاین‌رو توصیه می‌شود اگر تسلط و علم کافی برای تعمیر آن ندارید برای رفع این مشکل از افرادی که مجرب و کار بلد هستند کمک بگیرید تا مشکل به‌طور کامل برطرف شود. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماکروفر می‌باشد که دارای به‌روزترین لوازم و ماهرترین متخصصین در این زمینه می‌باشند درنتیجه شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت تعمیر مایکروفر خود را به پین ورک بسپارید. برای تماس با پین ورک و مشاوره با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.