موتور یخچال یا کمپرسور، یکی از پرهزینه ترین قطعات یخچال ها می باشد و بنابراین لازم است که در فرآیند تعمیرات، از آخرین قیمت موتور یخچال اطلاع داشته باشید!

ما در این مقاله سعی کرده ایم قیمت روز موتور یخچال در سال ۹۹ (تمامی مدل ها و برندها) را برای شما لیست کنیم.

تعمیر یخچال در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

کافیست این مقاله را بخوانید تا قیمت انواع کمپرسور های یخچال فریزر، ساید بای ساید، یخچال های صنعتی و … را بدانید.

بهترین برند موتور یخچال

در ابتدا لازم است بدانید که برندهای تولید کننده یخچال، لزوما موتور یخچال تولید نمی کنند! گاهی اوقات پیش می آید که یک برند تولید کننده یخچال، به عنوان مثال موتور یخچال خود را از یک برند دیگر تامین کرده و صرفا به مونتاژ آن بپردازد.

معتبرترین برندهای موتور یخچال موجود در ایران عبارتند از ؛

  • سامسونگ
  • ال جی
  • هیتاچی
  • ناسیونال
  • سکاپ (دانفوس سابق)
  • امراکو
  • ماتسوشیتا
  • پاناسونیک
  • هایتک

توجه داشته باشید که موتور دانفوس، بهترین موتور از لحاظ کارایی و عملکرد می باشد(این شرکت اکنون با نام سکاپ فعالیت می کند). همچنین موتور هایتک به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، بیشترین استفاده و خواهان را دارد.

قیمت موتور یخچال بسته به شرکت سازنده و مدل آن، متفاوت می باشد. همچنین هر ساله با تغییر قیمت یخچال، قیمت موتور نیز تغییر می کند. برای همین اهمیت دارد که قیمت موتور یخچال در سال ۹۹ را بدانید.

انواع مختلف موتورهای یخچال

در بخش قبل با برندهای مختلف موتور یخچال آشنا شدیم. اکنون می خواهیم شما را با انواع مختلف کمپرسورها آشنا کنیم.

در واقع بسته به نوع یخچال شما (یخچال فریزر، ساید بای ساید، صنعتی و …) نوع موتور و یا کمپرسور نیز متفاوت می باشد، که این موضوع بسیار بر روی بحث قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

۱/ موتور یخچال ساید بای ساید

موتور یخچال های ساید بای ساید، اغلب از نوع اینورتر (Inverter) می باشد. مزیت اصلی موتورهای اینورتر در ۳ مورد خلاصه می شود :

  • صدای کم
  • راندمان زیاد
  • مصرف برق کم

همانطور که گفتیم، اغلب یخچال های ساید بای ساید جدید از جمله ال جی و سامسونگ، از موتورهای اینورتر استفاده می کنند که این موضوع با یک برچسب Inverter Compressor بر روی یخچال مشخص می شود.

البته همچنان برخی از یخچال های ساید از موتورهای معمولی و مکانیکی استفاده می کنند.

۲/ موتور یخچال صنعتی و آزمایشگاهی

یخچال های صنعتی و آزمایشگاهی نیاز به سرمای بسیار بیشتر از یخچال های خانگی دارند (گاهی اوقات تا ۸۰- درجه) و بنابراین مصرف برق زیادی هم خواهند داشت. به همین دلیل باید موتوری برای این یخچال ها استفاده شود که پاسخگوی این نیاز باشد.

در حال حاضر موتورهایی با توان ۳/۴ برای این نیاز مناسب می باشند و در این میان، برند دانفوس و امبراکو بهترین گزینه های موجود می باشند.

قیمت موتور یخچال به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت موتور یخچال به ۳ عامل برند موتور، توان یا قدرت و ولتاژ موتور بستگی دارد. البته باید توجه کنید که تغییرات نرخ ارز نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت موتور خواهد داشت.

بنابراین پیش از اینکه بخواهید استعلام قیمت یک موتور را بگیرید، حتما به ۳ پارامتر ذکر شده و همچنین قیمت ارز توجه کنید.

لیست قیمت موتور یخچال یا کمپرسور

تا به اینجا نکاتی ضروری در رابطه با موتور یخچال بیان کردیم. اکنون می خواهیم لیست کاملی از قیمت کمپرسور یخچال خدمت شما ارائه بدهیم.

* توجه کنید که تمامی قیمت ها به صورت روزانه بروز می شوند!

* حواستان باشد برای اطلاع از قیمت موتور یخچال به دیجی کالا و یا سایت های فروشگاهی مشابه مراجعه نکنید چرا که این قیمت ها، قیمت های فروشگاهی می باشد.

* قیمت های درج شده مخصوص یخچال های معمولی و ساید هستند. برای اطلاع از قیمت موتور یخچال های صنعتی با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

– قیمت موتور یخچال دسته دوم

قیمت موتور یخچال دسته دوم در سایت هایی مانند دیوار، حدودا بین ۵۰۰ هزارتومان تا ۱٫۵ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال سامسونگ

قیمت موتور یخچال سامسونگ، برای یخچال فریزر معمولی بین ۱٫۵ تا ۲٫۵ میلیون تومان و برای یخچال های ساید بای ساید بین ۲٫۵ تا ۳٫۵ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال ال جی

قیمت موتور یخچال ال جی، برای یخچال فریزرهای معمولی بین ۱٫۵ تا ۲٫۵ میلیون تومان و برای یخچال های ساید بای ساید بین ۲٫۵ تا ۳٫۵ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال هایتک

قیمت کمپرسور یخچال هایتک، برای یخچال فریزرهای معمولی (۱/۴) بین ۸۰۰ هزارتومان تا ۱٫۳ میلیون تومان و برای یخچال های ساید بای ساید بین ۱٫۱ تا ۱٫۸ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال پاناسونیک

قیمت کمپرسور یخچال پاناسونیک، برای یخچال فریزرهای معمولی (۱/۴) بین ۷۰۰ هزارتومان تا ۱ میلیون تومان و برای یخچال های ساید بای ساید بین ۱٫۱ تا ۱٫۹ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال ناسیونال

– قیمت موتور یخچال دانفوس / سکاپ

– قیمت موتور یخچال امبراکو

قیمت کمپرسور یخچال امبراکو برای یخچال های ساید بای ساید بین ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان می باشد.

– قیمت موتور یخچال هیتاچی

– قیمت موتور یخچال ماتسوشیتا

– قیمت موتورهای اینورتر

شروع قیمت موتورهای اینورتر از ۳ میلیون تومان بوده و تا ۵ میلیون تومان می باشد.

 

بهترین گزینه برای تعمیر موتور یخچال

پین ورک، مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر در شهر تهران می باشد. کارشناسان و تکنسین های پین ورک همگی آموزش های لازم در زمینه تعمیرات انواع یخچال را دیده اند.

کافیست به صفحه تعمیر یخچال مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و نیروی تعمیرکار را به محل شما اعزام خواهد کرد.

همچنین شما می توانید از طریق شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ با ما در تماس باشید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش محمد رسول بهاری

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    میثم امیری 13-12-2020

    سلام
    وقتتون بخیر، برندهایی برای موتور و کمپرسور یخچال نام برده شدن، فقط برای یخچال های خاصی قابل نصب هستند یا روی تمام برندها کارایی دارند؟ و اینکه، موتورهای دست دوم هم پین ورک برای تعمیر داره؟ کارایی این موتورهای دست دوم توسط خودِ تیم پین ورک تأیید میشه؟ قیمتی که برای این موتورها در نظر گرفته میشه بر چه اساسی هست؟

      مائده عابدی 14-12-2020

      سلام ممنون از اینکه پین ورک رو انتخاب کردید
      موتور یخچال های نام برده شده جز برندهای خوب و با کیفیت هستند و با توجه به برند یخچال شما، امکان نصب هر کدام از موتورها وجود دارد، البته باید کارشناسان دقیق تر بررسی کنند، برای اطمینان بیشتر می توانید از طریق اپلیکیشن پین ورک اقدام کنید و یا با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید. در ضمن، پین ورک با اعلام قیمت های شفاف و منصفانه حتی برای اطمینان از قیمت موتور یخچال دسته دوم هم فاکتور خرید به مشتری ارائه میده تا خیال شما از هر جهت راحت باشه.

    مریم ستاینده 13-12-2020

    سلام، ممنون از اطلاع رسانی قیمتها، فقط اینکه میخواستم بدونم انواع موتور یخچالی که نام بردید، از معمولی تا مکانیکی و اینورتر چه تفاوتی با هم دارند؟ مهم هست که موقع تعمیر یا تعویض موتور یخچال این نکته رو مد نظر داشته باشیم؟ بهترین موتور یخچال بین این سه مورد کدام هست؟

      مائده عابدی 14-12-2020

      سلام و عرض ادب
      بحث تفاوت موتور یخچال ها کمی تخصصی است، اما بهتر است بدانید بسته به نوع یخچال شما (یخچال فریزر، ساید بای ساید، صنعتی و …) موتوری که استفاده می شود متفاوت خواهد بود و از بین اینها، بهترین موتور یخچال، موتورهای اینورتر کاربردی تر هستند زیرا با مصرف برق کمتر، راندمان بالاتری ارائه می دهند. بهتر است برای انتخاب موتور اول از همه به برند یخچال تان دقت کنید که برای اطمینان بیشتر نظر کارشناس را نیز بپرسید تا مبادا مشکل دیگری برای یخچال شما پیش آید.

    مونا صفرزاد 13-12-2020

    الان با این تورم و قیمتهایی که روز به روز که هیچ ساعت به ساعت تغییر میکنه، پین ورک چطوری قیمت کمپرسور یخچال رو اعلام میکنه؟
    من قیمت موتور یخچال دسته دوم میخواستم برای تعمیر یخجالم، تعمیرکار پین ورک اومد بهترین موتور یخچال رو برام پیدا کرد واقعا مفت
    داشتم از غصه دق میکردم. پین ورک مچکرم

      و.محمدی 13-12-2020

      خیلی خوشحالیم که مشکلتون حل شده. پین ورک وظیفه خودش میدونه بهترین موتور یخچال رو برای مشتریش بکار ببره و حتی قیمت موتور یخچال دسته دوم رو با ارائه فاکتور به مشتری اعلام میکنه.
      تیم پین ورک هم از شما به خاطر اعتمادی که به مجموعه ما داشتید، تشکر میکنه
      شاد باشید و به دور از غم و غصه

    حامد سهرابی 13-12-2020

    یخچالم ساید بای ساید ال جی هست. تو اسباب کشی فکر کنم نابود شد. چون دیگه روشن نمیشه. قیمت کردم بهم میگن ۲۰ میلیون باید بدم برای تعویض موتور. الان قیمت موتور یخچال دسته دوم رو دیدم اینجا زده موتور یخچال های ساید بای ساید بین ۲٫۵ تا ۳٫۵ میلیون تومان می باشد. مگه میشه این همه تفاوت قیمت؟!
    کارشناس پین ورک گفت بهترین موتور یخچال رو برات میارم با ۴ ت. یعنی میشه؟ میترسم به قرآن

      و.محمدی 13-12-2020

      سلام جناب آقای سهرابی
      متاسفانه قیمت های بالایی رو با عنوان بهترین موتور یخچال به نظر خودشون، اعلام میکنند، ولی پین ورک با اعلام قیمتهای شفاف و منصفانه حتی برای اطمینان از قیمت موتور یخچال دسته دوم هم فاکتور خرید به مشتری ارائه میده. جلب اعتماد مشتری هدف پین ورکه
      امیدوارم بعد از گرفتن خدمات از پین ورک، رضایت کامل داشته باشید.

    مهسا اقبالی 14-12-2020

    سلام
    کمپرسور یخچال من سوخته. قیمت موتور یخچال دسته دوم میخواستم. کلا هم نمیدونم بهترین موتور یخچال چه برندی هست؟ از کجا باید گیر بیارم؟ شما میتونید کمکی کنید؟

      و.محمدی 14-12-2020

      سلام
      پین ورک خدمات تعمیر یخچال متنوعی داره و بهترین راهنما خواهد بود برای شما برای استعلام قیمت کمپرسور یخچال و همچنین به شما کمک میکنه علاوه بر اینکه از قیمت موتور یخچال دسته دوم اطلاع پیدا کنید، بهترین تعمیر یخچال رو هم تجربه کنید
      کافیه به صفحه تعمیر یخچال مراجعه کنید و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

    احمد بهرامیان 14-12-2020

    سلام وقت بخیر پین ورک عزیز
    خواستم تشکر کنم بابت خدمات خوب تون و از همه مهم تر قیمت مناسبی که دارید. من یخچالم مشکل پیدا کرده بود و موتور اون از کار افتاده بود. با تماس به چند شرکت بهترین موتور یخچال و حتی قیمت موتور یخچال دسته دوم هم گرفتم، اما انصاف هیچکدوم مثل شما نبود. اول که قیمت رو بهمون گفتید و بعد هم کارشناس هاتون به موقع اومدن و یخچال ما رو تعمیر کردن. الان یخچال ما با موتور دسته دوم هست و هیچ مشکلی هم نداره. ممنونم

      مائده عابدی 14-12-2020

      سلام و عرض ادب
      خیلی خوشحال هستیم که خدمات پین ورک رو برای حل مشکلتون انتخاب کردید 😊 هدف اصلی مجموعه پین ورک جلب رضایت و اعتماد شماست. در ضمن پین ورک طبق وظیفه ای که داره، بهترین موتور یخچال رو برای مشتریان بکار می بره، نه تنها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بلکه سایر خدمات هم. ما سعی می کنیم قیمت هامون رو طبق فاکتور اعلام کنیم تا مشکلی پیش نیاد و شما بتونید انتخاب درستی داشته باشید. در نهایت هم ممنونیم به خاطر اعتمادی که به مجموعه ما داشتید

    معین صادق پور 15-12-2020

    سلام پین ورک
    من ساکن تهران هستم، اما چند روز پیش یه مشکلی برای موتور یخچال ما پیش اومد و زنگ زدیم تعمیرکار اومد درست کرد و رفت اونم با چه هزینه ای!!!!! گرووون! شما چطور برای هزینه تعمیر موتور یخچال، چنین ادعایی می کنید؟ با این قیمت ها؟ تازه ادعای استفاده از موتور دسته دوم یخچال هم داریئد؟ خیلی بیشتر این حرفا میشه خب.

      مائده عابدی 17-12-2020

      سلام جناب صادقپور
      ما ادعایی در زمینه ای نداریم فقط تلاش می کنیم تا به هدف اصلی پین ورک یعنی جلب رضایت مشتری برسیم. تمامی قیمت هایی هم که به صورت روزانه اعلام می کنیم بر اساس نرخ مصوب نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است. هم چنین موتور یخچال دست دوم هم مطابق فاکتور ارائه میشود تا اطمینان مشتری حفظ شود.

    احمد هادی 17-12-2020

    سلام
    خواستم بگم من یخچالم رو با خیال راحت به پین ورک سپردم و اون هم سالم و سرحال فقط با به کار بردن بهترین موتور یخچال، مثل قبل بهم تحویل داد. واقعاً ممنونم. قیمت موتور یخچال دست دوم هم عالی بود و با فاکتوری که بهم دادید از خریدم مطمئن شدم. تو این شرایط حتی فکر کردن به خرید یخچال هم ترسناکه

      مائده عابدی 21-12-2020

      سلام جناب هادی
      خوشحالیم که از خدمات پین ورک و هزینه تعمیر یخچال تان راضی بوده اید، هدف اصلی پین ورک نیز جلب رضایت شما از خدمات است. ما سعی می کنیم بر اساس فاکتور کار کنیم تا شما هم از خدماتی که دریافت می کنید مطمئن باشید. از دیگر نظرات و انتقادات شما به گرمی استقبال می کنیم.

    بهمن علیار 21-12-2020

    سلام وقتتون بخیر من قیمت موتور یخچال های صنعتی رو میخواستم البته قیمت موتور یخچال دسته دوم صنعتی رو منظورم هست. بهترین موتور یخچال صنعتی شما چی موجود دارین؟ من قبلاً موتور یخچال ساید خونمو شما برام تعمیر کردید و راضی هستم، خواستم برا این یخچال صنعتی هم ازتون کمک بگیم.

      مائده عابدی 22-12-2020

      سلام جناب علیار
      واقعاً خوشحال هستیم که رضایت شما از خدمات پین ورک به حدی بوده است که مجدداً تیم ما را برای پیدا کردن بهترین موتور یخچال انتخاب کردید. باید خدمت شما عرض کنیم که چون تقاضا برای موتور یخچال های صنعتی به نسبت کمتر هست، می توانید برای اطلاع دقیق از آنها و همینطور مشاوره در باب انتخاب بهترین موتور یخچال با مشاوران ما در تماس باشید (۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱)

    غلامی 22-12-2020

    سلام چه نوع موتور یخچال صنعتی و آزمایشگاهی پیشنهاد می کنید؟ یا بهتر بگم بهترین موتور یخچال که میشه معرفی کرد؟ بعد دست دوم چی؟ قیمت موتور یخچال دسته دوم چطوریه واسه این یخچال ها؟ من برای دو تا از یخچال های کارگاهم مشکل پیش اومده و می خوام اگه قیمتاتون اوکیه و تأیید شده ازتون کمک بگیرم.

      مائده عابدی 22-12-2020

      سلام و عرض ادب
      ممنون از اینکه پین ورک رو برای این کار انتخاب کردید. همانطور که می دانید یخچال های صنعتی و آزمایشگاهی نیاز به سرمای بسیار بیشتری دارند پس مصرف برق زیادی هم خواهند داشت. بنابراین باید موتوری برای این یخچال ها استفاده شود که پاسخگوی این نیاز باشد، اما موتورهایی با توان ۴/۳ برای این نیاز مناسب می باشند و در این میان، برند دانفوس و امبراکو بهترین گزینه های موجود می باشند. با این حال پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از موجودی موتو یخچال دست دوم و قیمت دقیق آنها با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس حاصل فرمائید.

    جوادی 23-12-2020

    قیمت موتور یخچال دسته دوم بر چه اساسی هست؟ به صرفه تر هست نو بخریم و یا همون دست دوم؟ بعد شما همه جور تکنسینی برای تعمیر موتور یخچال یا کمپرسور یخچال دارید؟ حتی برندای خیلی خوب و خفن؟

      مائده عابدی 23-12-2020

      سلام و عرض ادب، قیمت موتور یخچال به ۳ عامل برند موتور، توان یا قدرت و ولتاژ موتور بستگی دارد. البته باید توجه کنید که تغییرات نرخ ارز نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت موتور خواهد داشت. درضمن، پین ورک، مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر در شهر تهران می باشد. کارشناسان و تکنسین های پین ورک همگی آموزش های لازم در زمینه تعمیرات انواع یخچال را دیده اند.

    قنبری. ک 24-12-2020

    بابا چه لیست کاملی!!! دمتون گرم، از قیمت کمپرسور یخچال گرفته تا قیمت موتور یخچال دسته دوم همه برندا و حتی معرفی بهترین موتور یخچال! دیگه مشاوره رایگان با کارشناس هاتون رو کجای دلم بذارم. ایول ایول. خوش حالم با تیم پین ورک آشنا شدم.

      مائده عابدی 24-12-2020

      سلام و عرض ادب ممنونم از شما و نظر مثبت تان. هدف اصلی تیم پین ورک به عنوان یک شرکت خدماتی، جلب رضایت مشتریان است و همیشه سعی دارد با صداقت کار کند تا اعتماد همه را بدست آورد. پین ورک با تکنسین های متخصص در زمینه های مختلف در خدمت شماست

    نرگس محمدیان 26-12-2020

    سلام. من یخچالم از برند بوش هست و فک می کنم کمپرسور اون مشکل پیدا کرده!!! قیمت کمپرسور یخچال برند بوش الان چجوری هست؟ ضمانت هم داره؟ شما قبول می کنید؟ با تعمیر اوکی میشه یا باید تعویض بشه؟ چجوری بفهمم چقدر پام در میاد؟ خیلی می ترسم تو این گرونی به خدا

      مائده عابدی 26-12-2020

      سلام و وقت بخیر. خانم محمدیان بهتر است برای اطمینان از خرابی یخچالتان با تیم پین ورک مستقیماض در تماس باشید تا اولاً از عیب دستگاه تان مطئن شوید و ثانیاً بتوانید از قیمت دقیق مطلع شوید. تعرفه موجود روی سایت نیز به شما کمک می کند اما برای اطمینان از تعمیر یا تعویض بهتر است با کارشناسان و تکنسین های پین ورک مشورت کنید (۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱)

    احمد موسوی 27-12-2020

    بهترین گزینه برای تعمیر موتور یخچال فقط و فقط پین ورک و لاغیر. من موتور یخچالم مشکل پیدا کرد و نیاز به تعویض داشت. منم که قبلاً از خدمات نظافت منزل پین ورک استفاده کرده بودم یه قیمت موتور دسته دوم یخچال گرفتم و تمام. یخچالم درست و شد و الان مثل روز اول کار میکنه. هم کیفیت هم کمیت بیسته بیستتتت

      مائده عابدی 27-12-2020

      سلام و وقت بخیر. نظر لطف شماست جناب موسوی. پین ورک تمام سعی اش را می کند تا بیش از پیش رضایت مشتریان خود را جلب کند. خوش حال می شویم اگر از دیگر خدمات پین ورک نیز استفاده کرده اید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    علیرضا موحد 29-12-2020

    قیمت کمپرسور یخچال سامسونگ چقدر هست؟ شما که نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ هستید قیمت هاتون متفاوت هست؟ یعنی می خوام بدونم مناسب تر از بقیه تعمیرکارای یخچال، حساب می کنید؟ برا قیمت موتور یخچال دسته دوم چطور؟ چون به نظر خیلی اوکی میان قیمتا. خواستم مطمئن بشم

      مائده عابدی 29-12-2020

      سلام جناب موحد. تمامی قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است و برای همه شرکت های خدماتی، نمایندگی ها و تعمیرکاران آزاد یکسان است. قیمت کمپرسور یخچال سامسونگ نیز، مطابق با تعرفه است و ارتباطی با نمایندگی برند بودن با نبودن ندارد.

    اشرف قادری 29-12-2020

    من از قیمت کمپرسور یخچال و نمی دونم قیمت موتور یخچال دسته دوم مناسب تره یا نه و اینکه بهترین موتور یخچال چیه اصلاً خبر ندارم. فقط اینو می دونم که یخچالم جدیداً مثل قبل سرد نیست. کسی هم ندارم پیگیری کنه واسم درستش کنه. شما می تونید کمک کنید؟ ساکن تهرانم هستم. باید چیکارکنم؟

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام خانم قادری. ممنون از اینکه پین ورک را برای تعمیر یخچال تان انتخاب کرده اید. بله کافی است از طریق سایت ثبت سفارش بفرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان پین ورک یک تکنسین مجرب را برای تعمیر یخچال به منزل شما بفرستند. نگران قطعات و تعمیرات یخچال هم نباشید. همه را به تعمیرکاران حرفه ای ما بسپارید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ هم تماس بگیرید.

    محرابی. ف 01-01-2021

    سلام وقتتون بخیر، برندهایی برای قیمت کمپرسور یخچال نام برده شدن، فقط برای یخچال های خارجی قابل نصب هستند یا روی تمام برندها حتی ایرانی هم کارایی دارند؟ و اینکه، موتورهای دست دوم هم پین ورک برای تعمیر داره؟ کارایی این موتورهای دست دوم توسط خودِ تیم پین ورک تأیید میشه؟ قیمت ها چطور اعلام میشن؟؟

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام ممنون از اینکه پین ورک رو انتخاب کردید
      موتور یخچال های نام برده شده جز برندهای خوب و با کیفیت هستند و با توجه به برند یخچال شما، امکان نصب هر کدام از موتورها وجود دارد، البته باید کارشناسان دقیق تر بررسی کنند، برای اطمینان بیشتر می توانید از طریق اپلیکیشن پین ورک اقدام کنید و یا با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید. در ضمن، پین ورک با اعلام قیمت های شفاف و منصفانه حتی برای اطمینان از قیمت موتور یخچال دسته دوم هم فاکتور خرید به مشتری ارائه میده تا خیال شما از هر جهت راحت باشه.

    سروری. ک 01-01-2021

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم اول بیام یه تشکر کنم بابت خدمات خوب تون و از همه مهم تر قیمت مناسبی که گفتید برای همه. یخچال من مشکل پیدا کرده بود قبلنا و موتور، کمپرسور ایناش از کار افتاده بود. با چند تا شرکت تماس گرفتم و قیمت بهترین موتور یخچال و حتی قیمت موتور یخچال دسته دوم هم گرفتم، اما انصاف هیچکدوم مثل پین ورک نبود. اول که قیمت رو بهمون گفتید و بعد هم تکنسین هاتون به موقع اومدن و یخچال ما رو تعمیر کردند. الان یخچال ما با موتور دسته دوم هست و هیچ مشکلی هم نداره واقعاً. دم همه گرم واقعاً. خسته نباشید

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام و عرض ادب
      خیلی خوشحال هستیم که خدمات پین ورک رو برای حل مشکلتون انتخاب کردید 😊 هدف اصلی مجموعه پین ورک جلب رضایت و اعتماد شماست. در ضمن پین ورک طبق وظیفه ای که داره، بهترین موتور یخچال رو برای مشتریان بکار می بره، نه تنها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بلکه سایر خدمات هم. ما سعی می کنیم قیمت هامون رو طبق فاکتور اعلام کنیم تا مشکلی پیش نیاد و شما بتونید انتخاب درستی داشته باشید. در نهایت هم ممنونیم به خاطر اعتمادی که به مجموعه ما داشتید

    Ahmadiiiiiiii 02-01-2021

    شما تو قسمت قیمت کمپرسور یخچال اشاره کردید که برندهای تولید کننده یخچال، لزوما موتور یخچال تولید نمی کنند و پیش میاد که یک برند تولید کننده یخچال، به عنوان مثال موتور یخچال خود را از یک برند دیگر تامین کرده و صرفا به مونتاژ آن بپردازد. یعنی دقیقاً چیزی که بهش اشاره کردید. خب حالا وقتی یخچالی اینجور باشه تو قیمت تعمیرات یخچال اثر داره؟

      مائده عابدی 02-01-2021

      سلام دوست عزیز
      جمله ای که شما به آن اشاره کرده اید، یعنی: برندهای تولید کننده یخچال، لزوما موتور یخچال تولید نمی کنند به این معناست که موتور یخچال به تنهایی برند خودش را دارد و بر همان اساس تعمیرات و قیمت تعمیر یخچال محاسبه می شود. انواع موتور یخچال هم در مقالات به آن اشاره شده است که بر همان اساس هزینه تعمیرات و حتی موتور یخچال دسته دوم احتساب می گردد.

    ساجده 03-01-2021

    بهترین موتور یخچالی که الان می تونید پیشنهاد بدید چیه ؟ من موتور یخچالم احتمالاً تعمیر بخواد یا شایدم تعویض برا همین گفتم با شما مشورت کنم. کمکم می کنید؟ قیمتشم بگید لطفاً. یه سوال دیگه شما تعمیرکار به شهرای دیگه نمی فرستید؟

      مائده عابدی 03-01-2021

      سلام و وقت بخیر
      توجه داشته باشید که موتور دانفوس، بهترین موتور از لحاظ کارایی و عملکرد است (این شرکت اکنون با نام سکاپ فعالیت می کند). همچنین موتور هایتک به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، بیشترین استفاده و خواهان را دارد. در ضمن قیمت موتور یخچال بسته به شرکت سازنده و مدل آن، متفاوت می باشد که روزانه تغییر می کند. برای همین اهمیت دارد که قیمت موتور یخچال در سال ۹۹ را بدانید.

    زهرا هستممم 05-01-2021

    سلام چه نوع موتور یخچال صنعتی و آزمایشگاهی پیشنهاد اگر بخواین پیشنهاد بدین، میگین؟ یا اگه بخوام یه جور دیگه سوال بپرسم، بهترین موتور یخچال که میشه معرفی کرد؟ بعد دست دوم چی؟ قیمت موتور یخچال دسته دوم چطوریه واسه این یخچال ها؟ من برای دو تا از یخچال های مغازه بستنی فروشی بابام مشکل پیش اومده و می خوام اگه قیمتاتون اوکیه و تأیید شده ازتون کمک بگیرم.

      مائده عابدی 05-01-2021

      سلام و عرض ادب
      ممنون از اینکه پین ورک رو برای این کار انتخاب کردید. همانطور که می دانید یخچال های صنعتی و آزمایشگاهی نیاز به سرمای بسیار بیشتری دارند پس مصرف برق زیادی هم خواهند داشت. بنابراین باید موتوری برای این یخچال ها استفاده شود که پاسخگوی این نیاز باشد، اما موتورهایی با توان ۴/۳ برای این نیاز مناسب می باشند و در این میان، برند دانفوس و امبراکو بهترین گزینه های موجود می باشند. با این حال پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از موجودی موتو یخچال دست دوم و قیمت دقیق آنها با شماره ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس حاصل فرمائید.