همان‌طور که میدانید امروزه بسیاری از شغل‌ها توسط لپ‌تاپ و یا کامپیوتر انجام می‌شود و بسیاری از مردم زندگی روزمره خود را با لپ‌تاپ می‌گذرانند و خود را با فیلم و یا بازی در کامپیوتر سرگرم می‌کنند. به همین جهت این امکان وجود دارد که بعد از مدتی این وسیله دچار خرابی شود در حدی که دیگر قابل‌استفاده نباشد. یکی از این خرابی‌ها راه‌ راه شدن صفحه مانیتور و شطرنجی شدن آن می‌باشد که می‌تواند بسیاری از کاربران را درگیر و کلافه کند. بهتر است برای جلوگیری از خرابی بیشتر لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود برای تعمیر مشکل راه‌راه شدن مانیتور در اسرع وقت اقدام کنید و از یک تعمیرکار ماهر و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک؛ نمایندگی‌ معتبر تعمیرات انواع مانیتور با کادری از حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها آمادهٔ خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

علت خطوط عمودی و افقی راه ‌راه شدن صفحه مانیتور

همان‌طور که میدانید دلایل زیادی می‌تواند سبب خرابی صفحه لپ‌تاپ و راه‌ راه شدن صفحه مانیتور شود. در بیشتر مواقع این مشکل به دلیل خرابی ال سی دی ایجاد می‌شود اما در بعضی شرایط مشکلات نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری می‌توانند دلیل اصلی ایجاد خطوط عمودی و افقی در صفحه مانیتور باشند.

۱ . دلایل نرم‌افزاری

زمانی که یک درایور کارت گرافیک بر روی دستگاه شما به‌طور اشتباه نصب شود و یا از زمان به‌روزرسانی کردن آن گذشته باشد این امکان وجود دارد که با راه‌راه شدن مانیتور روبرو شوید و تعدادی خطوط عمودی را بر روی صفحه‌نمایش لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود مشاهده کنید.

  • برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود که نسخه آخر درایور را دانلود کنید و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. اگر با این کار همچنان مشکل راه‌ راه شدن مانیتور لپ‌تاپ خود را دارید پیشنهاد می‌شود که از یک فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

۲ . دلایل سخت‌افزاری

اگر بعد از چک کردن و به‌روزرسانی کارت گرافیک دستگاه خود متوجه شدید که راه‌ راه شدن صفحه مانیتور به علت مشکلات نرم‌افزاری نیست بهتر است که برای بررسی قطعات سخت‌افزاری لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.

  • بهتر است در ابتدا اتصالات دستگاه خود به خصوص متصل بودن کارت گرافیک خود را بررسی کنید تا از محکم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید. توجه کنید که بعد از مطمئن شدن از سالم بودن اتصالات کلی و کنده نشدن کابل فلت دستگاه چک کردن آل سی دی لپ‌تاپ خود را فراموش نکنید. زمانی که این قطعه از لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما دچار مشکل شده باشد خطوط عمودی بر روی مانیتور ظاهر می‌شود و به شما به‌هیچ‌عنوان اجازه کار کردن با دستگاه را نمی‌دهد.
  • شما می‌توانید برای برطرف کردن این مشکل از تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب پین ورک کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کنید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
  • این نکته را در نظر بگیرید که روش برطرف کردن مشکلات رایج لپ‌تاپ و کامپیوتر در تمام برندهای موجود در بازار یکسان می‌باشد و عیب‌یابی آن به برند و نوع دستگاه ربطی ندارد. برای مثال علت راه‌ راه شدن مانیتور لپ‌تاپ که در این مطلب به آن اشاره شد در تمامی برندها ازجمله اچ پی، دل، ایسوس، هوآوی و … یکسان می‌باشد.

تعمیر مانیتور خود را به پین ورک بسپارید

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید مانیتور لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین قطعات می‌باشد و علت‌های زیادی سبب راه‌ راه شدن صفحه مانیتور و شطرنجی شدن آن می‌شود. آسیب دیدن این قطعه سبب بروز مشکلات دیگر و ازکارافتادن کلی دستگاه می‌شود که باید در سریع‌ترین زمان توسط یک فرد متخصص بررسی شود. با توجه به ساختار حساس لپ‌تاپ و کامپیوتر پیشنهاد می‌شود حتماً از یک متخصص در زمینه تعمیرات صفحه مانیتور کمک بگیرید و با خیالی آسوده دستگاه خود را به آن فرد بسپارید تا لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود را سالم مانند روز اول تحویل بگیرید.

پین ورک نمایندگی رسمی تعمیرات لپ تاپ با افرادی آموزش دیده و ماهر آماده ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به محل موردنظر شما می‌باشد. برای دریافت خدمات تنها کافی است سفارش خود را در سایت پین ورک ثبت کنید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.