سنسورهای ویژه‌ای بر روی ماشین های لباسشویی تعبیه شده است که در صورت درست عمل نکردن هر قطعه و یا خراب شدن آن، این سنسورها مشکل را به صورت کدهایی مخصوص نمایش خواهند داد. کد خطا و ارور لباسشویی آریستون اگر در اسرع وقت تعمیر و بررسی نشود موجب مشکلات جدی‌تری نیز خواهد شد. شما عزیزان برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون خود از مقاله زیر می‌توانید کمک بگیرید. اما اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت برای بررسی بیشتر و تعمیر دقیق‌تر می‌توانید از تعمیرکاران آموزش دیده پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اعم از؛ مرسی، کنوود، تکنوگاز و… کمک بخواهید برای ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر می‌توانید به سایت و یا اپ پین ورک مراجعه کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

کد های خطا و ارور لباسشویی آریستون

کد خطای F12 ارور لباسشویی آریستون

این کد زمانی بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی شما نمایش داده خواهد شد که ماشین لباسشویی شما در پر شدن آب با دمای مناسب با مشکل مواجه شده است و نمی‌تواند با درستی آبگیری کند و یا دمای آب مناسب نیست.

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

بروز این کد خطای ماشین لباسشویی آریستون دلیل‌های متنوعی وجود دارد اما ما برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون مهم‌ترین دلایل آن را بیان خواهیم کرد.

  • در اولین مرحله از سالم بودن پمپ آب خود و کم نبودن فشار آب منزل اطمینان حاصل نمایید. در ادامه از سلامت کامل لوله‌های ورودی و نداشتن مشکلاتی مانند نشتی، مسدود شدن و… مطمئن شوید. در سومین مرحله بررسی کنید که شیر ورودی سالم باشد. در آخر امکان دارد مناسب نبودن دما و مشکل در شست و شو به دلیل خراب شدن ترموستات نیز باشد. توصیه می‌شود برای بررسی دقیق‌تر و رفع مشکل در سریع‌ترین حالت از تعمیرکاران با تجربه پین ورک کمک بخواهید.

کد خطای F15 ارور لباسشویی آریستون

اگر با کد خطای F15 رو به رو شدید؛ این کد خطای ماشین لباسشویی آریستون به این معناست که ماشین لباسشویی شما برای تخلیه آب به مشکل خورده است. اگر درب لباسشویی خود را ناگهان باز کنید علاوه بر آسیب به قفل درب ممکن است آب به صورت سیل از ماشین لباسشویی شما خارج شود.

اگر بخواهید به رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون خود بپردازید باید موارد زیر را با دقت بررسی کنید.

  • در ابتدا مطمئن شوید که شیر تخلیه شما سالم است و یا توسط چیزی مسدود نشده است. در صورت مسدود بودن آن را تمیز کنید. سپس به سالم بودن لوله‌های تخلیه دقت کنید و در صورت وجود مشکل در لوله‌ها آن را برطرف کنید. در آخر ممکن است پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آریستون شما دچار مشکل شده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر می‌توانید علاوه بر درخواست کمک از تعمیرکاران پین ورک از مقاله جمع شدن آب و عدم تخلیه که در سایت پین ورک وجود دارد نیز استفاده کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

کد خطای F05 ارور لباسشویی آریستون

هنگامی که با این کد خطای ماشین لباسشویی آریستون مواجه شدید؛ باید بدانید که سوئیچ فشار ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است. در نتیجه لباسشویی شما در عمل آبگیری به مشکل خواهد خورد. این کد خطای ماشین لباسشویی آریستون زمانی نمایان می‌شود که سوئیچ فشار در حالت مسدود قرار دارد و از عمل آبگیری جلوگیری می‌کند.

  • برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون و عیب یابی آن به بررسی سوئیچ فشار خود بپردازید. شما عزیزان برای برخورداری از اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراجعه به سایت پین ورک می‌توانید از مشاوران با تجربه ما کمک بخواهید. برای ثبت سفارش تعمیر و راهنمایی بیشتر توسط مشاوران پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

کد خطای F17 ارور لباسشویی آریستون

این کد خطا هنگامی بر روی نمایشگر نمایش داده خواهد شد که قفل درب ماشیت لباسشویی آریستون خراب شده باشد و یا درب به خوبی بسته نشود. این کد خطای علاوه بر مشکل در قفل درب موجب روشن نشدن ماشین لباسشویی آریستون شما نیز خواهد شد. زیرا در ماشین لباسشویی سنسورهایی وجود دارد که در صورت کامل بسته نشدن درب از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می‌کنند.

  • شما عزیزان برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون خود به بررسی قفل درب و سوئیچ آن بپردازید و یا عملکرد صحیح سنسور را بسنجید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره بروز این مشکل و نحوه رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون خود داشته باشید می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کرده و مقاله بسته نشدن درب لباسشویی را مطالعه کنید.

کد خطای F13 ارور لباسشویی آریستون

خشک کردن لباس دچار مشکل شده است. این کد خطای ماشین لباسشویی آریستون شما ناشی از خراب شدن فن خشک کن است.

  • برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون به بررسی عملکرد فن خشک کن بپردازید.

رفع کد خطای ماشین لباسشویی آریستون با پین ورک؛

همه این مطالب مفید بالا حاصل سال‌ها زحمات تیم پین ورک و تعمیرکاران با تجربه آن است که جهت آگاهی بیشتر شما همراهان همیشگی جمع آوری شده است. پیشنهاد می‌شود برای تعمیر اصولی‌تر و رفع کد خطا و ارور ماشین لباسشویی آریستون خود و عیب یابی آن، تعمیر آن را به تعمیرکاران با تجربه پین ورک بسپارید تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت در متزل خودتان ماشین لباسشویی آریستون شما را تعمیر کنند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیرات در پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.