یکی از مشکلات دردسرساز ماشین های ظرفشویی، روبرو شدن با کد خطا است. اگر با ارور ظرفشویی بهی مواجه شدید، مطلب زیر شما را با عیب یابی و رفع این مشکل آشنا خواهد کرد. توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از هرگونه آسیب به دستگاه خود حتماً از یک متخصص باتجربه و متبحر کمک بگیرید. برای رفع کد های خطا یا ارور ماشین ظرفشویی بهی خود شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛ دوو، زانوسی، بیم و… در تماس باشید. جهت ارتباط با تعمیرکاران ما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ظرفشویی بهی

۱ . کد خطای E1 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. ممکن است فشار آب در دستگاه شما به مقدار لازم وجود نداشته باشد. معیوب بودن برد، هیدروستات، شیر آب و سیم برق نیز از دیگر مواردی هستند که می‌توانند سبب دیده شدن این کد خطا شوند. توجه داشته باشید شیر آب دستگاه شما بسته نباشد. لوله ورودی آب و شیلنگ ورودی را نیز ازلحاظ گرفته نبودن و خم نشدگی موردبررسی قرار دهید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید. توجه داشته باشید که برد آخرین قطعه موردبررسی شما باشد. اگر خود نتوانستید کد خطای دستگاه را رفع کنید بهتر است از یک متخصص برای تعمیر کمک بگیرید.
  • برای رفع و عیب یابی این مشکل، پیشنهاد می شود مقاله” علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۲ . کد خطای E2 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. ممکن است پمپ تخلیه دستگاه شما مشکل داشته باشد.

  • در صورت لزوم پمپ تخلیه را عوض کنید. اگر شیلنگ تخلیه شما خم یا گرفته باشد نیز می‌تواند سبب بروز این کد خطا در دستگاه شود. از گرفته نبودن فیلتر ماشین ظرفشویی و فاضلاب نیز باید اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت لزوم باید حتماً فیلتر را تمیز کنید. برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید. در آخر اگر ارور رفع نشد هیدروستات را نیز بررسی کنید.

۳ . کد خطای E3 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن سنسور NTC، ترموستات، سیم برق، المنت و برد از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • همواره ولتاژ دستگاه را نیز کنترل کنید که پایین نباشد. قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید. توجه داشته باشید که برد آخرین قطعه موردبررسی شما باشد.
  • در صورت حل نشدن مشکل می‌توانید از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.
  • گاهی این مشکل با صدا روبرو است، برای بررسی بهتر این مشکل، توصیه می شود مطلب” علت سر و صدای زیادی ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۴ . کد خطای E4 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن لوله یا پمپ فاضلاب، pressure switch، پمپ خود ظرفشویی، میکروسوئیچ، برد و سیم برق از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • از بالا نبودن شناور، تنظیم بودن میکروسوئیچ، شل نبودن لوله softener، شل نبودن چاهک فاضلاب دستگاه، پروانه و المنت‌ها، خم نشدن و عدم گرفتگی شیلنگ‌ها و فیلترها اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت لزوم موارد بالا را محکم کرده و یا تعویض کنید. برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را نیز به‌دقت بررسی کنید.

۵ . کد خطای E5 ارور ظرفشویی بهی مدل ۹۲۱۳

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن برد، سیم‌های برق و power switch از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید.

۶ . کد خطای E5 ارور ظرفشویی مدل ۹۲۰۵

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن برد، سیم‌های برق و مقاومت NTC از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید.

۷ . کد خطای E6 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن برد، سیم‌های برق، مقاومت NTC و کم بودن حرارت محیط از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید.

۸ . کد خطای E7 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد. معیوب بودن برد، سیم‌های برق، مقاومت NTC و زیاد بودن حرارت محیط از دلایل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی می‌باشند.

  • برای رفع ارور یا کد خطای مذکور قطعات و قسمت‌های گفته‌شده در بالا را به‌دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها تعمیر و یا عوض کنید.

۹ . کد خطای E9 ارور ظرفشویی بهی

پدیدار شدن این کد خطای ماشین ظرفشویی بهی نمایانگر چند مشکل می‌تواند باشد.

  • معیوب بودن شیر توزیع آب می‌تواند دلیل ظاهر شدن کد خطای ماشین ظرفشویی بهی باشد. دلیل دیگر فشردن بیش از ۳۰ ثانیه دکمه‌ها می‌باشد.

بهترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی در پین ورک

در مقاله‌ای که در بالا مشاهده کردید سعی کردیم شما عزیزان را با عیب‌یابی و راه‌های رفع ارور ظرفشویی بهی آشنا کنیم. اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود دانش و اطلاعات کافی ندارید بهتر است تعمیر و یا حتی تعویض قطعات آن را هرگز خودتان انجام نداده و آن را به یک فرد متبحر و مجرب محول کنید. زیرا گاهی امکان این‌که آسیب‌های جدی به دستگاه شما وارد شود وجود دارد.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی می‌باشد که از جدیدترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.