یکی از عمده مشکلاتی که تقریباً اکثر افراد استفاده کننده با آن مواجه خواهند شد، خاموش شدن پکیج است. در مقاله زیر به مشکل خاموش شدن خود به خود پکیج‌ها و راه‌های رفع آن خواهیم پرداخت و شما را تا حدودی با عملکرد قطعات آشنا می‌سازیم. با توجه به تخصصی بودن تعمیرات پکیج و پیشرفت تکنولوژی تعمیر مشکل پکیج به امری پیچیده تبدیل شده است و همگی برای تعمیر اساسی پکیج خود نیاز به بررسی دقیق یک تعمیرکار ماهر خواهند داشت. اگر شما هم با مشکل خاموش شدن خود به خود پکیج مواجه شدید می‌توانید از تعمیرکاران با تجربه پین ورک برای تعمیر انواع پکیج اعم از؛ بوتان، ایساتیس، لورچ و… کمک بگیرید. برای ثبت سفارش با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

دلایل خاموش شدن پکیج

همانطور که بیان شد دلیل‌های متعددی موجب مشکل خاموش شدن پکیج می‌شود. در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. توصیه می‌شود برای بررسی دقیق‌تر و رعایت مسائل ایمنی حتماً از یک تعمیرکار با تجربه نیز کمک بخواهید.

تعمیر پکیج دیواری در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . کم بودن فشار گاز ورودی پکیج

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای عملکرد صحیح پکیج‌ها فشار مناسب گاز ورودی آن‌ها است که از مشکل خاموش شدن پکیج جلوگیری می‌کند. اما اگر به دلیل مشکل یا مسدود شدن شیر گاز ورودی و یا کم بودن فشار گاز منزل و… گاز با فشار مناسب به پکیج منتقل نشود، موجب بروز چنین مشکلی برای پکیج و عملکرد نامناسب آن خواهد شد. پس در ابتدا حتماً شیر گاز ورودی پکیج و فشار گاز را مورد بررسی قرار دهید.

برای عیب یابی مشکلات مربوط به فشار پکیج دیواری، مطلب دلایل افت فشار پکیج را مطالعه نمایید.

علت افت فشار پکیج

۲ . خراب شدن پمپ آب

عامل بعدی که درست عمل نکردن آن موجب خاموش شدن خود به خودی پکیج می‌شود خراب شدن پمپ آب است. پمپ آب وظیفه انتقال آب با فشار مناسب برای در جریان بودن مدار گرمایشی را دارد. در صورتی که پمپ آب به درستی کار نکند آب با فشار مناسب به پکیج نمی‌رسد و باعث خاموش شدن پکیج خواهد شد. توصیه می‌شود قبل از سوختن کامل پمپ آب و آسیب جدی به پکیج خود سریعاً به رفع مشکل پکیج بپردازید.

۳ . مشکل در لوله‌های ورودی پکیج

لوله‌ها نیز نقش اساسی در انتقال آب به پکیج دارند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای آن‌ها آب کافی به پکیج نمی‌رسد و موجب خاموش شدن خود به خودی پکیج خواهد شد.

  • مشکل اولی که می‌تواند جریان انتقال آب را دچار اختلال کند بستن رسوب درون لوله‌های آب و یا مسدود شدن لوله‌هاست که اجازه عبور آب را نمی‌دهد. همین امر باعث خاموش شدن خود به خود پکیج می‌شود که باید اقدام به بررسی و تمیز کردن پکیج کنید.
  • عامل بعدی هوا گرفتن لوله‌ها است که باعث می‌شود آب به پکیج منتقل نشود. برای رفع این مشکل باید به هواگیری لوله‌ها بپردازید. آخرین عامل پارگی و نشتی لوله‌هاست که بسیار خطرناک نیز است و در صورت مواجهه با این مشکل باید به تعویض آن بپردازید تا مشکل پکیج برطرف شود.

۴ . مشکل در دودکش پکیج

دودکش پکیج نقش مهمی در عملکرد صحیح پکیج دارد. همانطور که می دانید وظیفه خارج نمودن دود و گرما خارج شده از پکیج را بر عهده دارد. اما اگر به هر دلیلی درست عمل نکند موجب خاموش شدن پکیج می‌شود. یکی از عواملی که باعث عملکرد نامناسب پکیج می‌شود قرار ندادن دودکش در جایگاه مناسب و یا رعایت نکردن فاصله مناسب آن تا سقف است که باعث خاموش شدن خود به خود پکیج خواهد شد.

  • برای جلوگیری از خاموش شدن پکیج، دودکش را در جایگاه مناسب قرار دهید. عامل بعدی که موجب بروز این مشکل می شود، مسدود شدن دودکش توسط چیزی است که باید خیلی سریع به رفع آن بپردازید. در صورتی که دودکش شما هیچ یک از مشکلات بالا را نداشت ولی مشکل پکیج ادامه دار بود، سنسور پکیج شما دچار مشکل شده است. بهتر است برای تعمیر سریع‌تر و با دقت بیشتر از تعمیرکاران ماهر پین ورک کمک بگیرید. برای برقراری ارتباط و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

خرابی الکترود پکیج

۵ . خراب شدن الکترود

الکترود در پکیج وظیفه تهیه شعله به کمک جرقه زن را بر عهده دارد. در صورتی که به درستی کار نکند باعث خاموش شدن پکیج خواهد شد. عواملی که موجب بروز این مشکل توسط الکترود می‌شوند شامل؛ نبودن الکترود در فاصله مناسب با جرقه زن و یا رسوب گرفتن آن است.

  • برای رفع مشکل اول باید الکترود را در جایگاه مناسب خود قرار دهید تا مشکل پکیج برطرف شود. برای حل مشکل بعدی نیز باید به رسوب گیری الکترود بپردازید.

تجربه بهترین کیفیت تعمیر پکیج با پین ورک؛

همانطور که در این مطلب مطلاعه فرمودید، عوامل زیادی در بروز مشکل خاموش شدن چکیج دخیل هستند. باید این نکته را هم در نظر گرفت که عیب یابی و رفع این مشکل کاری تخصصی است. شما عزیزان برای دریافت خدمات مربوط به عیب یابی مشکلات پکیج دیواری می توانید از پین ورک کمک بگیرید. پین ورک؛ تمام پروسه تعمیر مشکل خاموش شدن پکیج شما را با کمترین هزینه و با استفاده از بهترین تجهیزات در اسرع وقت برایتان انجام خواهد داد. برای استفاده از خدمات تعمیر در محل پین ورک توسط تعمیرکار متخصص کافیست همین حالا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.