یکی از مشکلاتی که بسیار رایج مانیتورها، چشمک زدن صفحه مانیتور لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌باشد. علت‌های زیادی میتواند سبب پرپر زدن صفحه مانیتور شود که در ادامه این مطلب به بررسی این دلایل پرداخته‌شده است. برای رفع پریدن و چشمک زدن صفحه مانیتور خود بهتر است از تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر کمک بگیرید تا مشکل لپ‌تاپ یا کامپیوتر شمارا از پایه رفع کنند. برای مشاوره با کارشناسان پین ورک و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۴  علت پرپر و چشمک زدن صفحه مانیتور

در ادامه این مقاله به علت های چشمک زدن صفحه مانیتور و پریدن آن‌ اشاره شده است تا بسیاری از مشکلات شما را برطرف کند.

۱٫ وجود وسایل الکترونیکی و مغناطیسی در اطراف دستگاه

در بیشتر مانیتور های قدیمی شما با این مشکل روبرو میشوید. یکی از دلایلی که می‌تواند سبب بروز این مشکل شود اجسام الکترونیکی و مغناطیسی میباشد.

  • زمانی که شما اجسامی الکترونیکی مانند تلفن همراه خود را به صفحه مانیتور نزدیک کنید این امکان وجود دارد که مشکل دستگاه بیشتر شود.

۲٫ خرابی کارت گرافیک

علت دیگری که ممکن است موجب چشمک زدن صفحه مانیتور کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما شود اختلال درایور کارت گرافیک می‌باشد.

  • شما میتوانید با روش های مختلفی مانند حذف درایور و به روزرسانی آن این مشکل را به راحتی برطرف کنید.

۳٫ نوسانات برقی

این امکان وجود دارد که اتصالات لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما به دلایل مختلفی مانند خرابی کابل یا نوسانات برق دچار مشکل و قطعی شده باشد و درنتیجه موجب پریدن و چشمک زدن صفحه مانیتور دستگاه شما شود.

  • برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود از یک فرد کاربلد و ماهر در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک با داشتن بهترین تعمیرکاران و افراد متخصص در تعمیر صفحه مانیتور می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۴ . مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

یکی از دلایل دیگری که می‌تواند سبب پرپر زدن صفحه مانیتور شما شود وجود مشکلات نرم‌افزاری و سخت افزاری در دستگاه شما باشد.

  • در بیشتر مواقع برطرف کردن این مشکل به تخصص نیاز دارد و فرد عادی بدون داشتن مهارت نمی‌تواند این مشکل را حل کند.
  • با توجه به تنوع در لپ تاپ یا کامپیوتر بسیاری از کاربران خیال می‌کنند که عیب‌یابی این دستگاه و علت بروز مشکل در آن به مدل و برند بستگی دارد. درحالی‌که این یک حدس اشتباه میباشد.برای مثال علت چشمک زدن صفحه مانیتور لپ‌تاپ که در این مطلب به آن اشاره شد در تمامی برندها ازجمله اچ پی، دل، ایسوس، هوآوی، اپل و … یکسان می‌باشد.

تعمیر انواع مانیتور توسط پین ورک

چشمک زدن صفحه مانیتور و پریدن آن‌یکی از مشکلات جدی است که می‌تواند کاربر را باگذشت زمان کلافه کند. همان‌طور که در این مطلب مطالعه کردید دلایل زیادی سبب بروز این مشکل در کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما می‌شود که عملکرد دستگاه را به‌طور کامل مختل می‌کند و دیگر به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از آن استفاده کرد. این نکته را در نظر بگیرید که این مطلب که توسط کارشناسان پین ورک جمع‌آوری‌شده است و تنها یک هدف دارد و آن‌هم آشنا کردن شما با علت‌های پرپر زدن صفحه مانیتور و روش رفع آن می‌باشد اما باید توجه داشته باشید که لپ‌تاپ شما ساختار حساس و پیچیده‌ای دارد و تعمیر آن به تخصص خاصی نیاز دارد ازاین‌رو بهتر است در صورت مواجه‌شدن با مشکل چشمک زدن صفحه مانیتور از یک فرد ماهر و مجرب کمک بگیرید و عیب‌یابی دستگاه را به او بسپارید.

پین ورک؛ نمایندگی رسمی تعمیرات انواع لپ‌تاپ یا کامپیوتر با داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر دربارهٔ نمایندگی پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.