آگاهی از هزینه تعمیر پکیج دیواری فوق العاده ضروری است، چرا که هر تعمیرکاری می تواند قیمت متفاوتی به شما بدهد.

به همین دلیل لازم است که لیست کاملی از هزینه های تعمیر و سرویس پکیج دیواری در سال ۹۹ در دست داشته باشید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید!

تعمیر پکیج در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

از آنجایی که پین ورک نمایندگی معتبر تعمیر پکیج دیواری می باشد، تصمیم گرفته ایم لیست قیمت تعمیرات پکیج دیواری را برای شما آماده کنیم تا خیالتان از بابت پرداخت پایین ترین هزینه راحت باشد.

عوامل دخیل در هزینه تعمیر پکیج دیواری

در فرآیند تعمیر پکیج دیواری، عوامل مختلفی هستند که در هزینه تمام شده تاثیر گذار می باشند. برخی از این عوامل عبارتند از :

  • نوع پکیج می تواند در هزینه تعمیر آن، تاثیرگذار باشد. برخی پکیج ها دیواری و برخی زمینی می باشند. همچنین برخی از آنها گازسوز و برخی دیگر برقی می باشند. به همین دلیل، هزینه تعمیر انواع مختلف این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت می باشد.
  • برند پکیج دیواری در هزینه تعمیر آن موثر است. هر برند قطعات مخصوص خود را تولید می کند و برای همین هزینه های شما متفاوت خواهد بود. بهتر است با توجه به برند دستگاه خود، به نمایندگی همان برند مراجعه کنید.
  • نوع تعمیر بر هزینه تمام شده موثر است. هنگامی که دستگاه شما خراب می شود، ابتدا باید عیب یابی توسط تکنیسین صورت گرفته و با توجه به خرابی صورت گرفته، در جهت رفع این مشکل اقدام شود. به عنوان مثال هزینه تعمیر ترموکوبل با تعمیر برد الکترونیکی متفاوت می باشد و هزینه تمام شده شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • امروزه به دلیل نوسانات زیادی که در قیمت قطعات وجود دارد، نمی‌توان یک نرخ معینی را برای قطعات تعیین کرد و با توجه به شرایط در بازار هزینه تعمیر پکیج متفاوت می‌باشد.
  • اگر تعمیرکار در هنگام تعمیر یا تعویض قطعات معیوب به یک وسیله اضافه دیگری نیاز پیدا کند، هزینه تعمیرات تغییر می‌کند.

به طور کلی، متوسط قیمت تعمیرات پکیج دیواری چیزی در حدود ۱۷۰ هزارتومان و کمینه و بیشینه هزینه به ترتیب برابر است با ۹۰ و ۴۸۰ هزارتومان.

تعرفه سرویس و تعمیرات پکیج دیواری

تعرفه ها و هزینه های تعمیر و سرویس پکیج دیواری در جدول زیر درج شده اند. حتما آنها را به دقت بخوانید :

خدماتهزینه خدمات (هزار تومان)
سرویس کامل۴۸۰,۰۰۰
سرویس دوره ای بدون اسید شویی۱۵۰,۰۰۰
تشخیص عیب در محل۱۰۰,۰۰۰
تعویض منبع انبساط و راه اندازی۱۸۰,۰۰۰
تعویض پمپ کامل با فلنج فلزی۱۰۰,۰۰۰
تعویض پمپ کامل با کاتالیست۱۲۰,۰۰۰
تعویض ترانس جرقه با یون۷۵,۰۰۰
تعویض برد الکتریکی همراه با تنظیم۱۵۰,۰۰۰
تعویض ولوم های تنظیم دما و کنترل۱۲۰,۰۰۰
تعویض شیر اطمینان۷۵,۰۰۰
تعویض شیرپرکن اتوماتیک با تنظیم فشار۱۰۰,۰۰۰
تعویض ترمومتر یا مانومتر یا ترموستات هر عدد۷۰,۰۰۰
تعویض مبدل حرارتی۱۲۰,۰۰۰
تعویض مبدل ثانویه معمولی۱۰۰,۰۰۰
اجرت تعویض مبدل ثانویه صفحه ای۶۵,۰۰۰
تعویض مشعل پکیج۱۰۰,۰۰۰
تعویض سنسور دود و لیمیت سوئیچ۷۵,۰۰۰
تعویض شیر کنترل گاز کامل با تنظیم۱۰۰,۰۰۰
تعویض شیر سه راه مکانیکی۱۰۰,۰۰۰
تعویض شیر موتوری و سرویس۱۵۰,۰۰۰
تعویض فیوز های کنترل هر عدد۶۰,۰۰۰
تعویض محدود کننده جریان آب۱۰۰,۰۰۰
تعویض هواگیر۵۰,۰۰۰
تعویض سنسور آبگرم یا شوفاژ جداری هر عدد۶۰,۰۰۰
تعویض سنسور آبگرم هر عدد۷۰,۰۰۰
تعویض فن پکیج احتراق بسته یا باز۱۲۰,۰۰۰
تعویض پرشر سوئیچ آب۵۰,۰۰۰
تعویض پرشر سوئیچ هوا۷۰,۰۰۰
تعویض لاستیک دیافراگم۸۰,۰۰۰
تنظیم برد الکترونیک دستگاه۸۵,۰۰۰
تنظیم فشار و شارژ منبع انبساط۵۰,۰۰۰
آب بندی کامل دستگاه رفع نشتی پکیجتوافقی
تعویض اتاق و سرویس محفظه احتراق۱۰۰,۰۰۰
نصب پکیج دیواری۱۲۰,۰۰۰
اسید شویی – تک مبدل۱۵۰,۰۰۰
اسید شویی – دو مبدل۲۵۰,۰۰۰
تعویض فلومتر / فلو سوئیچ / میکروسوئیچتوافقی
سختی کار ( فضای باز یا سرد / ارتفاع / تایم )توافقی
ایاب ذهاب۵۰,۰۰۰

لیست هزینه تعمیر پکیج دیواری

در این بخش می خواهیم به بررسی ریز هزینه ها و تعرفه تعمیر پکیج دیواری بپردازیم.

حتما این بخش را تا انتها و به دقت بخوانید :

۱٫ هزینه نصب پکیج دیواری

با توجه به این نکته که پکیج ساختار بسیار حساسی دارد، ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود که برای نصب این دستگاه در منزل خود حتماً از یک فرد کاربلد کمک بگیرید تا پکیج شمارا به‌صورت دقیق و درست نصب کند.

هزینه های نصب پکیج دیواری عبارتند از :

  • هزینه نصب دیواری : ۱۰۰ هزارتومان
  • نصب پکیج زمینی با دیگ چینی : ۱۵۰ هزارتومان
  • نصب پکیج زمینی با مبدل مسی : ۱۱۰ هزارتومان
  • هزینه ایاب و ذهاب : ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان

۲٫ هزینه سرویس پکیج دیواری

یکی از کارهای مهمی که همه کاربران باید برای طولانی‌تر کردن عمر پکیج خود آن را انجام دهند، سرویس دوره‌ای دستگاه می‌باشد.

توجه کنید که سرویس کردن با تعمیر فرق بسیاری دارد.

هزینه های سرویس پکیج دیواری عبارتند از :

  • تنظیم فشار و راه اندازی پمپ بدون تعویض قطعات : ۳۵ هزارتومان
  • تنظیم شیر کنترل گاز : ۳۰ هزارتومان
  • تنظیم فشار و شارژ منبع انبساط : ۳۰ هزارتومان
  • اسیدشویی پکیج زمینی : ۱۱۰ هزارتومان
  • اسیدشویی پکیج دیواری هر مبدل : ۱۱۰ هزارتومان
  • تنظیم برد الکترونیک : ۳۰ هزارتومان
  • سرویس سالیانه و راه اندازی پکیج دیواری و زمینی با ۲۰ دقیقه تست : ۵۵ هزارتومان
  • سرویس کامل شامل، اسیدشویی، سرویس پمپ و قطعات، سرویس شعله و جرقه زن : ۱۹۰ هزارتومان
  • سرویس پیلوت دستگاه های پکیج زمینی و دیواری : ۳۵ هزارتومان
  • هزینه ایاب و ذهاب : ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر پکیج دیواری

این امکان وجود دارد که پکیج دیواری در طول زمان و با فرسودگی، با مشکلات بسیار زیادی روبرو شود.

برطرف کردن این مشکلات تنها توسط یک تعمیرکار متخصص در این زمینه امکان‌پذیر می‌باشد چرا که پکیج دیواری ساختار حساس و پیچیده دارد و بی‌دقتی در تعمیر قطعات آن می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را وارد کند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه این مقاله و آگاهی از قیمت ها و هزینه تعمیر پکیج دیواری، درخواست تعمیر دستگاه خود را به کارشناسان پین ورک بدهید.

تکنیسین های ما در زمینه تعمیر انواع پکیج دیواری اعم از برندهای مختلف بوتان، آریستون، بوش و … بسیار کارآزموده و مجرب می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان پین ورک می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    صمد صادقپور 21-12-2020

    تعرفه خدمات پکیج ۹۹ که زدین چرا به صورت بازه ای هست؟ به خاطر نوع پکیج؟ بعد لیست تعمیرات پکیج رو که اینطور زدید، من دقیق میخوام ببینم چقدر باید هزینه کنم برای تعمیر پکیج ام که خراب شده! اصلاً با تعمیر اوکی میشه یا نیاز به تعویض قطعه داره؟

      مائده عابدی 22-12-2020

      سلام و عرض ادب
      بله جناب صادقپور بسته به اینکه پکیج شما گازی، دیواری، زمینی و … باشد هزینه تعمیر پکیج متفاوت خواهد بود. اگر نیاز به مشاوره دقیق تر دارید می توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و به کمک مشاوران پین ورک، انتخاب درستی برای تعمیرات پکیج داشته باشید. درضمن خیالتان از بابت تعرفه خدمات پکیج راحت باشد، بر اساس فاکتور ارائه می شوند تا شما اعتماد کافی برای استفاده از خدمات را داشته باشید.

    زهرا احمدی 21-12-2020

    سلام هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور چجوریه؟ شما نمایندگی دارید؟ یه سوال دیگه اینکه ما برد پکیج خونمون مشکل پیدا کرده! بیرون، هزینه تعمیر برد پکیج رو پرسیدیم زیاد میشد، پین ورک برد دست دوم داره؟ اصلاً چیزی هست که دست دوم داشته باشه؟

      مائده عابدی 02-01-2021

      سلام دوست عزیز
      پین ورک افتخار دارد تا به عنوان نمایندگی با برندهای مختلفی از پکیج های دیواری و زمینی را همکاری داشته باشد. لیست تمام هزینه ها نیز شامل تمامی برندها می شود که به صورت بازه ای در سایت ذکر شده و بسته به نوع برند پکیج متفاوت خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیرات پکیج، بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید تا پس از کسب اطلاعات بیشتر از نوع نقص فنی پکیج تان شما را درباره قیمت و نوع خدمات بیشتر راهنمایی کنند (۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱)

    احمد. ک 22-12-2020

    لیست قیمت تعمیرات پکیج رو دیدم، به نظر مناسب میاد! شما نمایندگی هستید؟ بعد اینکه هزینه تعمیر برد پکیج بر اساس برند و ایناس؟ پکیج خونه من تقریباً قدیمیه ، به نظرتون ارزش تعمیر داره؟ شما حومه تهران هم خدمات ارائه میدین؟

      مائده عابدی 22-12-2020

      سلام، وقت شما بخیر
      پین ورک یک شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل است که با برندهای مختلف کار می کند تا بتواند به خدماتی که ارائه می دهد وسعت ببخشد و مشتری بر اساس بودجه و مشورت با کارشناسان بهترین انتخاب را داشته باشد. در رابطه با مشکلی که فرموده اید، بهتر است کارشناسان ما را از طریق شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ از جزئیات مطلع کنید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنند. خیالتان از بابت قیمت ها راحت باشد، زیرا بر اساس تعرفه تعمیرات پکیج ۹۹ است.

    ر.گ 22-12-2020

    من از خدمات پین ورک برای تعمیرات پکیج دیواری استفاده کردم و اومدم بگم خیالتون راحت باشه. از همه مهم تر اینکه پین ورک نمایندگی معتبر تعمیر پکیج دیواری هست و آدم میتونه با خیال راحت از خدماتشون استفاده کرد. لیست قسمت تعمیرات پکیج شون هم که معلومه کامل و جای شکی باقی نمونه. راستی فاکتور هم میدنااااااااااا

      مائده عابدی 23-12-2020

      سلام و عرض ادب
      خیلی خیلی خوش حال هستیم که از خدمات پین ورک راضی بوده اید و نظر خودتان را با ما به اشتراک گذاشته اید. این افتخار پین ورک هست که می تواند به عنوان نمایندگی معتبر تعمیر پکیج دیواری در خدمت مشتریان خود باشد. ما تماماً قیمتها را برا اساس تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ اعلام می کنیم و فاکتور نیز ضمیمه می کنیم تا اعتماد شما را جلب کنیم 😊

    فرامک حدیدی 23-12-2020

    شما برای پکیج های ایران رادیاتور هم متخصص دارید؟ بعد هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتو به چه صورت هست؟ فک می کنم برد پکیج ما مشکل پیدا کرده حالا خواستم برا تعمیراتش اقدام کنم، گفتم ببینم شما می تونید کمکم کنید یا نه؟ ممنون

      مائده عابدی 24-12-2020

      سلام، وقتتون بخیر. بله ما در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور هم تکنسین های مجربی داریم که می توانند به شما کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکل پکیج تان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما بیشتر راهنمایی کنند ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ خوش حال می شویم در این زمینه به شما کمک کنیم.

    طاها 23-12-2020

    تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ رو چه با دقت و دقیق اشاره کردید، واقعاً کیف کردم. آدم یه جا میره حضوری قیمت بگیره میگن اخر دست، شما هنوز هیچی نشده و سفارش نگرفته قیمت میدین و راهنمایی می کنین، اونم رایگان تازه! بابا ایول، دیگه کمتر شرکت هایی هستند که اینقدر صادقانه به مشتری خدمات ارائه بدن

      مائده عابدی 24-12-2020

      سلام و عرض ادب، ممنون جناب، این لطف شماست، هدف اصلی کارلیب نیز همین است تا با تعرفه تعمیرات پکیج ۹۹ بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی عمل کند و با ضمیمه کردن فاکتور نیز، خیال مشتری را از بابت خدمات راحت کند. این افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

    یمنی 24-12-2020

    چهههه خوب که تکنسین مجرب برای تعمیرات پکیج دیواری برند بوش دارید. راستش می ترسیدم جایی اقدام کنم تا سایت شما رو پیدا کردم و کلا از مجموع همه خدمات تون متوجه شدم، درصد رضایت بالایی دارید. به زودی میاممم پین ورک جان

      مائده عابدی 24-12-2020

      سلام و وقت بخیر. چقدر عالی که شرکت خدماتی پین ورک را در این زمینه انتخاب کرده اید. ما با وجود تکنسین های مجرب این قول را به شما می دهیم که صد در صد مشکل تعمیرات پکیج دیواری شما را برطرف کنیم. لازم به حضور شما نیستف می توانید برای شروع از طریق سایت و یا شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ اقدام کنید.

    ق. ملکی 24-12-2020

    سلام. میگم هزینه تعمیر برد پکیج هم به برند اون بستگی داره؟ چرا همه چی برندی شده آخه! چپ میری راست میری ازت برند می پرسن. والا تعمیر پکیج دیواری دیگه نوبره خب. همه رو در یه سطح بزنن بره بابا. همه از یه سطح کیفیت خوب استفاده کنند. از همینجا تبعیض شروه میشه هااا

      مائده عابدی 26-12-2020

      سلام و وقت بخیر. بله تا یک جایی حق با شماست اما وجود برندهای مختلف این مزیت را دارد که افراد مختلف، بر اساس بودجه ای که دانرد حق انتخاب خواهند داشت تا بر اساس آن پکیج دیواری و یا زمینی انتخاب کنند. ما نیز با تکنسین های مختلف در خدمتیم تا در صورت هر نوع خرابی به شما کمک کنیم.

    میثم ثالثی 26-12-2020

    سلام. میگم پکیج خونه ما درست گرم نمی کنه! عیبی داره یعنی؟ آخه نو هم هست ما شش ماهه اومدیم تو این خونمون. یه نگاهی به لیست قیمت تعمیرات پکیج انداختم اما متوجه نشدم عیب یا خرابی پکیج ما چی می تونه باشه! می ترسمم به درجه هاش دست بگذارم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

      مائده عابدی 26-12-2020

      سلام و وقت بخیر
      با اطلاعاتی که در کامنت در اختیار تیم پین ورک گذاشتید برایمان مقدور نیست عیب پکیج تان را متوجه شویم بهتر است با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و با نظر تکنسین های پین ورک از خرابی پکیج و همینطور قیمت تعمیرات پکیج مطمئن شوید. نگران نباشید پین ورک برای کمک به شما اینجاست

    قلی زاده. سارا 26-12-2020

    سلام اومدم از خدمات پین ورک تشکر کنم. هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور برای من با تیم پین ورک و تکنسین های مجربشون خیلی خوب و به صرقه در اومد. ممنونم واقعاً من و همسرم .اقعاً از این بابت نگران بودیم اما خوش حالیم که با تیم شما آشنا شدیم. مشتری تون شدیم.

      مائده عابدی 27-12-2020

      سلام ممنونم از لطف شما نسبت به پین ورک و تکنسین هایش. خوش حالیم که از خدمات ما رضایت کافی داشته اید خدمات پکیج شما تمام و کمال انجام شده است. انشالله که دیگر مشکل تعمیرات نداشته باشید. پین ورک در زمینه خدمات نظافت منزل و … نیز در خدمت شماست.

    ساعدی 27-12-2020

    شما اشاره کردید به هزینه سرویس پکیج دیواری ولی نگفتید هر چند مدت باید این کار انجام بشه تا از خرابی پکیج جلوگیری بشه و نیازی به تعمیرات پکیج نباشه. سالانه باشه؟ شش ماه یکبار باشه؟ بعد اینکه وسایل مورد نیاز این سرویس پکیج دیواری رو هم خودتون میارید؟

      مائده عابدی 27-12-2020

      سلام وقت شما بخیر اصولاً زمان مناسب برای سرویس و تعمیر پکیج دیواری و یا زمینی سالی یکبار است چون در غیر این صورت ممکن است با گذر زمان دچار فرسودگی و خرابی شود و مشکلات دیگری به همراه داشته باشد، آنگاه هزینه تعمیرات پکیج نیز بیشتر خواهد شد. طی تعمیرات پکیج دیواری و زمینی تمام وسایل مورد نیاز توسط تکنسین ها فراهم می شود.

    خادم الرسول 27-12-2020

    سلام من پکیجم از نوع دیواری و کازسوز هست، تعمیرات اون رو هم دارید؟ لیست قیمت تعمیرات چنین پکیجی هم همینایی هست که الان زدید؟ طبق تعرفه تعمیرات ۹۹؟ ممنون میشم راهنمایی کنید تا زودتر اقدام کنم. هوا سرد شده و دیگه نمیشه خرابیش رو تحمل کرد.

      مائده عابدی 30-12-2020

      سلام وعرض ادب
      لیست قیمت تعمیرات پکیج پین ورک شامل تعمیرات پکیج دیواری و گاز سوز است که همگی مطابق با تعرفه تعمیرات ۹۹ اعلام شده است و هر روز به روز رسانی می شود. اگر می خواهید از قیمت دقیق تعمیرات پکیج دیواری خودتان مطمئن شوید بهتر است با کارشناسان ما با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشیدتا دقیق تر شما را راهنمایی کنند.

    زهرا موسوی 29-12-2020

    شما برای تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ دقیقاً همچین جمله ای رو گفتید که: متوسط قیمت تعمیرات پکیج دیواری چیزی در حدود ۱۷۰ هزارتومان و کمینه و بیشینه هزینه به ترتیب برابر است با ۹۰ و ۴۸۰ هزارتومان. این بدون در نظر گرفتن هزینه عیب یابی هست یا اونم جدا حساب میشه؟

      مائده عابدی 30-12-2020

      سلام دوست عزیز
      مطابق با تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ هزینه تعمیرات پکیج شما از این قراری که اشاره کرده اید خواهد بود و هزینه عیب یابی در محل، هزینه ایاب ذهاب، تعویض قطعات و … جداگانه برای شما محاسبه می شود و مطابق اکتور خدمتتان ارائه می گردد.

    لیلا هادی 29-12-2020

    هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور هم جز همین لیست هست؟ چون اختصاصی نام نبردید میگم! اصلا! شما نمایندگی پکیج ایران رادیاتور هم هستید؟ چطوری اقدام کنیم که زودتر کارمون رو راه بندازید؟

      مائده عابدی 30-12-2020

      سلام و وقت بخیر
      بله پین ورک مفتخر است که نمایندگی سرویس پکیج ایران رادیاتور باشد، هزینه سرویس پکیج هایی که در لیست قیمت تعمیرات پکیج می بیند شامل همه برندها می شود که بسته به نوع برند قیمت ها در آن بازه ذکر شده، متفاوت خواهند بود. برای اطلاع دقیق از هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور می توانید به سایت مراجعه کنید و ثبت سفارش کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید

    صادق بهبهانی 30-12-2020

    تعرفه خدمات پکیج ۹۹ رو به صورت بازه ای زدید به خاطر چی؟ مثلاً چرا یه قیمت ثابت نزدید؟ به خاطر نوع پکیج؟ بعد لیست تعمیرات پکیج رو که اینطور زدید، از کجا بفهمم که چقدر باید هزینه کنم برای تعمیر پکیج ام که خراب شده! اصلاً نمی دونم عیبش از خرابی هست یا اصلاً با تعمیر اوکی میشه یا نیاز به تعویض قطعه داره؟

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام وقتتون بخیر
      بله جناب بهبهانی بسته به اینکه پکیج شما گازی، دیواری، زمینی و … باشد هزینه تعمیر پکیج متفاوت خواهد بود. اگر نیاز به مشاوره دقیق تر دارید می توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و به کمک مشاوران پین ورک، انتخاب درستی برای تعمیرات پکیج داشته باشید. درضمن خیالتان از بابت تعرفه خدمات پکیج راحت باشد، بر اساس فاکتور ارائه می شوند تا شما اعتماد کافی برای استفاده از خدمات را داشته باشید.

    رضا کاویانی 30-12-2020

    لیست قیمت تعمیرات پکیج پین ورک رو دیدم، به نظر مناسب میاد! شما نمایندگی همه برندها هستید؟ بعد اینکه هزینه تعمیر برد پکیج هم بر اساس برند و ایناس؟ پکیج خونه نو و قدیمی باشه فرقی می کنه؟ اگه قدیمی باشه به نظرتون ارزش تعمیر داره؟ شما حومه تهران هم خدمات ارائه میدین؟

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام دوست عزیز
      پین ورک یک شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل است که با برندهای مختلف کار می کند تا بتواند به خدماتی که ارائه می دهد وسعت ببخشد و مشتری بر اساس بودجه و مشورت با کارشناسان بهترین انتخاب را داشته باشد. در رابطه با مشکلی که فرموده اید، بهتر است کارشناسان ما را از طریق شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ از جزئیات مطلع کنید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنند. خیالتان از بابت قیمت ها راحت باشد، زیرا بر اساس تعرفه تعمیرات پکیج ۹۹ است. در ضمن تعمیرکاران ما به نو یا قدیمی بودن پکیج کاری ندارند، بر اساس شرایط موجود همیشه بهترین پیشنهاد را به شما می دهند.

    سارا 01-01-2021

    لیست قیمت تعمیرات پکیج رو توی سایت پین ورک دیدم، به نظر که مناسب میاد! تقریباً البته. باید دید برای برندهای مختلف چجوریه؟ شما نمایندگی هستید؟ بعد اینکه هزینه تعمیر برد پکیج بر اساس برند هست؟ چه خارجی چه ایرانی؟ پکیج خونه من تقریباً قدیمیه ، به نظرتون ارزش تعمیر داره؟ شما حومه تهران هم خدمات ارائه میدین؟

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام، وقت شما بخیر
      پین ورک یک شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل است که با برندهای مختلف کار می کند تا بتواند به خدماتی که ارائه می دهد وسعت ببخشد و مشتری بر اساس بودجه و مشورت با کارشناسان بهترین انتخاب را داشته باشد. در رابطه با مشکلی که فرموده اید، بهتر است کارشناسان ما را از طریق شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ از جزئیات مطلع کنید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنند. خیالتان از بابت قیمت ها راحت باشد، زیرا بر اساس تعرفه تعمیرات پکیج ۹۹ است.

    رضوان محلاتی 01-01-2021

    من از خدمات مرکز تخصصی پین ورک برای تعمیرات پکیج دیواری استفاده کردم و اومدم نظرم رو بگم تا همه با خیال راحت اقدام کنند. از همه مهم تر اینکه پین ورک نمایندگی معتبر تعمیر پکیج دیواری هست و آدم واقعاً میتونه با خیال راحت از خدماتشون استفاده کرد. لیست قسمت تعمیرات پکیج شون هم که معلومه کامل و جای شکی باقی نمونه. خدایی مشخصه طبق تعرفه اس.

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام و عرض ادب
      خیلی خیلی خوش حال هستیم که از خدمات پین ورک راضی بوده اید و نظر خودتان را با ما به اشتراک گذاشته اید. این افتخار پین ورک هست که می تواند به عنوان نمایندگی معتبر تعمیر پکیج دیواری در خدمت مشتریان خود باشد. ما تماماً قیمتها را برا اساس تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ اعلام می کنیم و فاکتور نیز ضمیمه می کنیم تا اعتماد شما را جلب کنیم 😊

    مهتاب ملایی 01-01-2021

    شما برای پکیج های ایران رادیاتور هم تکنسین خوب دارید؟ یعنی وارد باشه قشنگا ! بعد هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتو به چه صورت هست؟ فک می کنم برد پکیج ما مشکل پیدا کرده حالا خواستم برا تعمیراتش اقدام کنم، گفتم ببینم شما می تونید کمکم کنید یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام، وقتتون بخیر. بله ما در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور هم تکنسین های مجربی داریم که می توانند به شما کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکل پکیج تان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما بیشتر راهنمایی کنند ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ خوش حال می شویم در این زمینه به شما کمک کنیم.

    سمیه هادی 01-01-2021

    تعرفه خدمات پکیج سال ۹۹ رو چه با دقت و دقیق اشاره کردید، واقعاً کیف کردم. اعتماد کنیم دیگه؟؟ آدم یه جا میره حضوری قیمت بگیره میگن آخر دست، شما هنوز هیچی نشده و سفارش نگرفته قیمت میدین و راهنمایی می کنین، اونم رایگان تازه! یه کم تو این دوره زمونه عجیبه ذاین کارا. دیگه کمتر شرکت هایی هستند که اینقدر صادقانه به مشتری خدمات ارائه بدن

      مائده عابدی 01-01-2021

      سلام و عرض ادب، ممنون جناب، این لطف شماست، هدف اصلی کارلیب نیز همین است تا با تعرفه تعمیرات پکیج ۹۹ بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی عمل کند و با ضمیمه کردن فاکتور نیز، خیال مشتری را از بابت خدمات راحت کند. این افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

    نهال عابدی 02-01-2021

    کاش ملت لیست قیمت تعمیرات پکیج شما و نکاتی که گفتید رو جدی بگیرن و خودشون دست به کار نشن واقعاً. اینکه نوشتید پکیج دیواری ساختار حساس و پیچیده داره و بی‌دقتی در تعمیر قطعات آن می‌تونه خسارات جبران‌ناپذیری را وارد کنه واقعا جدیه. شوهر من خودش همین کارو کرد و پکیج رو به فنا داد.

      مائده عابدی 03-01-2021

      سلام دوست عزیز
      پین ورک همواره تاکید بر این نکته دارد که اگر آموزش لازم در زمینه تعمیرات پکیج دیواری و … ندیده اید لطفا اقدام نکنید و از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید. الان هم دیر نشده است بهتر است در اسرع وقت با پین ورک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم تعمیرکار به محل اعزام کنند.

    Naderi 02-01-2021

    ما برا خونمون پکیج گذاشتیم و خب قبل اقدام هزینه نصب پکیج و هزینه سرویس پکیج رو دیدیم از روی سایت شما اما خب گفتیم این قیمتا واسه تهرانه و حتماً ما که ساکن تهران نیستیم برامون متفاوت درمیاد اما الان که این کارو کردیم دیدیم واقعاً تو همون محدوده ای گفتید شده و اینکه گفتید طبق تعرفه خدمات پکیج ۹۹ هست، درسته. ایول

      مائده عابدی 03-01-2021

      قیمت ها تماماً بر اساس نرخ اتحادیه لوازم خانگی است و خب طبیعی است که تمام تعمیرکاران و شرکت های خدماتی از همین لیست قیمت سرویس پکیج پیروی کنند. خوش حالیم که از خدماتی که دریافت کرده اید راضی بوده اید.

    ثمین 03-01-2021

    خیلی خوبه که تعمیرکار حرفه ای برای تعمیرات پکیج دیواری برند بوش هم دارید. آخه برند خوب و معتبری و هر جایی نمی تونن تعمیر کنن. راستش می ترسیدم جایی اقدام کنم تا سایت شما رو پیدا کردم و کلا از مجموع همه خدمات تون متوجه شدم، رضایت از کیفیت کارتون بالاس.

      مائده عابدی 05-01-2021

      سلام دوست عزیز
      چقدر عالی که شرکت خدماتی پین ورک را در این زمینه انتخاب کرده اید. ما با وجود تکنسین های مجرب این قول را به شما می دهیم که صد در صد مشکل تعمیرات پکیج دیواری شما را برطرف کنیم. لازم به حضور شما نیست، می توانید برای شروع از طریق سایت و یا شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ اقدام کنید.

    قلی زاده 04-01-2021

    سلام. میگم هزینه تعمیر برد پکیج هم به برند اون بستگی داره؟ خسته شدم از بس همه جا ازم ازت برند می پرسن. آخه برا پکیج خدایی؟!؟!؟!؟ چرا پولدار باید از پکیج خوب استفاده کنه اما کسیکه که پول نداره، نه!!؟؟؟

      مائده عابدی 05-01-2021

      سلام و وقت بخیر. بله تا یک جایی حق با شماست اما وجود برندهای مختلف این مزیت را دارد که افراد مختلف، بر اساس بودجه ای که دانرد حق انتخاب خواهند داشت تا بر اساس آن پکیج دیواری و یا زمینی انتخاب کنند. ما نیز با تکنسین های مختلف در خدمتیم تا در صورت هر نوع خرابی به شما کمک کنیم.

    علی ام 05-01-2021

    سلام. میگم پکیج خونه ما اصلاً گرم نمی کنه! چی شده یعنی؟ آخه خیلی وقتم نیست، یعنی یکساله تقریباً یه نگاهی به لیست قیمت تعمیرات پکیج انداختم اما متوجه نشدم عیب یا خرابی پکیج ما چی می تونه باشه! می ترسمم به درجه هاش دست بگذارم، البته خیلی ریز دستکاری کردمااا اما امیدوارم خرابکاری نبوده باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

      مائده عابدی 18-01-2021

      سلام و وقت بخیر
      با اطلاعاتی که در کامنت در اختیار تیم پین ورک گذاشتید برایمان مقدور نیست عیب پکیج تان را متوجه شویم بهتر است با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و با نظر تکنسین های پین ورک از خرابی پکیج و همینطور قیمت تعمیرات پکیج مطمئن شوید. نگران نباشید پین ورک برای کمک به شما اینجاست. درضمن بهتر است قبل از هر اقدامی با تعمیرکار حرفه ای مشورت کنید 😊

    تنها در ساحل 18-01-2021

    تنها در ساحل
    سلام اومدم از خدمات پین ورک تشکر کنم. هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور برای من با تیم پین ورک و تکنسین های مجربشون خیلی خوب و به صرفه شد برامون. تو این اوضاع گرونی ما خیلی نگران بودیم که نکنه کلی هزینه تعمیر پکیج بدیم و آخر هم هیچی به هیچی که خداروشکر همه چیز خوب پیش رفت. مرسی

      مائده عابدی 18-01-2021

      سلام ممنونم از لطف شما نسبت به پین ورک و تکنسین هایش. خوش حالیم که از خدمات ما رضایت کافی داشته اید خدمات پکیج شما تمام و کمال انجام شده است. انشالله که دیگر مشکل تعمیرات نداشته باشید. پین ورک در زمینه خدمات نظافت منزل و … نیز در خدمت شماست.