یک هود خانگی در مصارف عادی، به طور حدودی ۶۰ تا ۱۵۰ هزار تومان هزینه تعمیر یا سرویس و نصب دارد که شامل دست مزد تعمیرکار متخصص می‌شود. قیمت‌ها بسته به اندازه و نوع هود متفاوت است. در صورت خرابی انواع هود آشپزخانه و صنعتی، شما می‌توانید با پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات هود آشپزخانه اعم از؛ بیمکث، اخوان، درسا، بوش و… در تماس باشید. پین ورک با گرد هم آوردن گروهی متخصص و تکنسین‌های باتجربه، آماده خدمت رسانی به شماست. جهت ثبت سفارش تعمیر هود، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.  در ادامه شما هزینه تعمیرات هود توسط نیروهای پین ورک مطلع خواهید شد.

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه

قبل از اطلاع از قیمت و هزینه تعمیرات هود آشپزخانه، لازم است بدانید که با توجه به نوسانات قیمت‌ها، این موضوع روی قیمت قطعات مختلف و هزینه تعمیرات هود نیز تأثیر می‌گذارد و به مرور باعث تغییران می‌شود. اما پین ورک همواره در تلاش است تا هزینه تعمیرات هود و دیگر لوازم را تا جای ممکن ثابت نگه دارد.

تعمیر هود در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

هزینه تعمیرات هود در مشکلات مختلف آن

  • ایرادات مربوط به موتور هود و شاید نیاز به تعویض داشته باشد
  • مشکلات مربوط به برد الکترونیکی هود
  • نیاز به جایگزینی پروانه هود
  • نیاز به سرویس چند ماه یک بار هود

جهت ثبت سفارش تعمیر هود، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

جدول تعرفه های اجرت تعمیر هود توسط پین ورک

تعرفه خدماتهزینه تعمیرات (هزار تومان)
تعمیر موتور۱۳۰/۰۰۰ الی ۱۴۰/۰۰۰
تعویض موتور۶۰/۰۰۰ الی ۱۰۰/۰۰۰
تعمیر بردشروع از ۱۲۰/۰۰۰
تعویض پروانه۶۰/۰۰۰
سرویس کامل۱۵۰/۰۰۰

 

۱ . هزینه تعمیرات هود و تعمیرات موتور آن

قیمت و هزینه تعمیرات هود در زمان نیاز به تعمیر موتور آن ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت و هزینه تعمیرات هود در زمان نیاز به تعویض موتور آن ۶۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

۲ . هزینه تعمیرات هود و تعمیرات برد الکترونیکی آن

قیمت و هزینه تعمیرات هود در زمان نیاز به تعمیر برد آن حداقل ۱۲۰۰۰۰ تومان می‌باشد که بسته به نوع هود شما و مشکل آن تغییر می‌کند که شامل هزینه اجرت نصب آن و درامد متخصصین پین ورک است. هزینه‌های مربوط به تعویض برد الکترونیکیان نیز متفاوت است.

۳ . هزینه تعمیرات هود و تعمیرات پروانه آن

قیمت و هزینه تعمیرات هود در زمان نیاز به تعویض پروانه آن ۶۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

۴ . هزینه تعمیرات هود و سرویس کامل آن

هزینه مربوط به سرویس کامل هود شما، ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

۵ . هزینه تعمیرات هود و هزینه ایاب و ذهاب آن

هزینه ایاب و ذهاب، ازجمله هزینه تعمیرات هود است که بر اساس شرایط تعیین می‌شود. این موارد بر اساس فاصله از منزل یا محل شما تعیین می‌شود.

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه بسته به نوع آن

امروزه، خیلی از افراد به غیر از مصارف هود و کاربرد آن، به زیبایی و اندازه آن در آشپزخانه هم دقت می‌کنند. هودهای آشپزخانه بسته به نیاز و سلیقه افراد، انواع مختلفی نیز دارد که در کل شامل هود کابینتی، هود جزیره‌ای، هود شومینه و هود توکار آشپزخانه می‌شود.

  • یکی از عوامل افزایش قیمت نصب و هزینه تعمیرات هود آشپزخانه، صفحه لمسی آن است که کلید لمسی باعث افزایش قیمت آن می‌شود. در این مقاله، بیشترین هزینه تعمیرات هود و دلایل آن نیز آورده شده است.

موارد مؤثر بر هزینه تعمیر هود و نصب آن

حیاتی‌ترین قسمت هود، موتور آن می‌باشد و معیوب بودن آن باعث ضعیف شدن عملکرد هود و یا کار نکردن آن می‌شود. بنابراین بیشترین قیمت‌ها یا مؤثرترین آن‌ها در هزینه تعمیرات هود، مربوط به موتور آن و نوعش است.

می‌توان گفت‌ که کمترین هزینه تعمیرات هود، مربوط به هودهای زیر کابینتی قدیمی ‌تر به دلیل سیستم ساده و پد صفحه لمسی بودن آن است که باعث کاهش هزینه می‌شود. این هودها در زیر کابینت بالای گاز نصب می‌شود و از کاربردی‌ترین انواع هود آشپزخانه است. میزان مکش این نوع هود قابل کنترل است و مجهز به چراغ است. بیشترین هزینه تعمیرات هودهای زیر کابینتی مربوط به تعمیر یا تعویض کلیدها و موتور آن است.

  • یکی دیگر از انواع هود، هود شومینه‌ای است. این هودها شبیه به نوع زیر کابینتی به طراحی بهتر هستند.
  • هود جزیره‌ای مخصوص نصب در مرکز آشپزخانه است. تفاوت دیگران، قدرت کمتر آن بوده و از فیلتر زغالی جهت جذب ذرات و بخار بهره می‌برد.
  • هود توکار آشپزخانه، در سقف آشپزخانه قرار می‌گیرد و فضای کمتری را اشغال می‌کند.
  • بنابراین هزینه تعمیرات هود با توجه به انواع آن می‌تواند فرق داشته باشد.

تأثیر محل نصب هود در هزینه تعمیرات هود

محل نصب هود نیز تأثیر بسزایی در هزینه تعمیر آن دارد. زیرا در برخی مواقع نیاز به وقت و انرژی بیشتری جهت قرار دادن هود یا تعمیر دارد. در بیشتر موارد، تعمیرکار از کابینت‌های آشپزخانه جهت لوله هواکش استفاده می‌کند. بنابراین تعمیر آن ممکن است دشوار باشد.

هزینه تعمیرات هود با پین ورک

هود آشپزخانه یکی از وسایل آشپزخانه میباشد که به وسیله آن، بخار و بوهای مختلف غذا و ذرات معلق به بیرون از خانه منتقل می‌شود و جهت تمیز نگه داشته شدن هوای آشپزخانه شما طراحی شده است. درواقع هود یکی از نیازها و تزیینات آشپزخانه منازل نیز محسوب می‌شود. چربی ناشی از محیط آشپزخانه، دود و ذرات تولید شده هنگام پخت و پز، در اطراف پخش شده و باعث کثیفی محل به مرور زمان می‌شود. بسیاری از انواع هودهای منزل و صنعتی بسته به نیاز شما قابل نصب و سرویس هستند. در صورت خرابی هود آشپزخانه، چربی و دود جمع شده می‌تواند به دیوارها و کابینت شما آسیب برساند و هوای داخلی منزل شما را نامناسب کند.

مرحله پس از ثبت سفارش تعمیرات هود در نمایندگی‌های مجاز، هزینه تعمیرات هود و قیمت آن با توجه به نوع هود، نوع ایراد آن، فاصله از نمایندگی و موارد دیگر است. به مرور زمان، ممکن است هزینه‌های مربوط به تعمیرات لوازم شما با توجه به تغییرات قیمت قطعات و موارد دیگر تغییر کند اما پین ورک در تلاش است تا هزینه‌های در نظر گرفته شده را تا جای ممکن افزایش ندهد تا هزینه تعمیرات هود به صرفه باشد. پین ورک با گرد هم آوردن تعمیرکاران مجرب، سعی در تعمیر هود شما در کمترین زمان ممکن دارد. جهت ثبت سفارش، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.