ارور ماکروفر ناسیونال اعداد و حروفی هستند که روی نمایشگر مایکروفر نشان داده می‌شوند و به کمک آن‌ها می‌توانید مشکل دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنید. بهتر است بدانید که کدهای خطا تنها یک راهنما بوده و مشکل اصلی و دقیق دستگاه را به شما ارائه نمی‌دهند و نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای تعمیرکاران ماهر و متخصصین باشد؛ بنابراین بهتر است در صورت وجود مشکل با یک تکنسین تماس بگیرید. در این ادامه، توضیحات مربوط به رایج‌ترین کد های خطا ماکروفر ناسیونال آورده شده‌اند. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر ناسیونال با گرد هم آوردن گروهی متخصص و تکنسین‌های باتجربه، آماده خدمت رسانی به شماست. جهت ثبت سفارش تعمیر مایکروفر، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رایج‌ترین کد های خطا و ارور ماکروفر ناسیونال

۱ . ارور F1 ماکروفر ناسیونال

این کد خطا مایکروفر ناسیونال ناشی از کافی نبودن دمای جریان هوا است و یا دمای به وجود آمده هوای اگزوز مایکروفر ناسیونال بیش از حد پیش بینی شده است.

تعمیر ماکروفر ناسیونال در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

برطرف کردن F1 ارور ماکروفر ناسیونال

این کد خطا ناشی از کافی نبودن دمای جریان هوا باشد، درجه هوای خنک خود به خود از کار می‌ایستد. در این صورت مایکروفر را از برق بکشید. دستگاه به طور مستمر در حال بوق زدن خواهد بود و وقتی که به دمای مناسب خود برسد، کار خود را آغاز می‌کند. محل مایکروفر را عوض کرده و در جای خنک‌تر قرار دهید. در صورت رفع نشدن مشکل با یک متخصص مشورت کنید.

  • اگر کد های خطا مایکروفر ناسیونال ناشی از حرارت هوای اگزوز مایکروفر است، کلید های RESET و STOP را نگه داشته تا صدای دستگاه قطع شود. سپس دستگاه را از برق جدا کرده و حدود نیم دقیقه فرصت دهید تا مایکروفر به دمای لازم برگشته و تنظیم شود. در صورت رفع نشدن ارور آن، حتماً با یک متخصص تماس بگیرید.

۲ . ارور F3 مایکروفر ناسیونال

این کد خطا مایکروفر ناسیونال ناشی از زیاد بودن ولتاژ سیستم مایکروفر است و منجر به بروز این ارور می‌شود.

برطرف کردن ارور F3 مایکروفر ناسیونال

جهت رفع این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ولتاژ خطی دستگاه بایستی توسط یک متخصص بررسی و در صورت نیاز تنظیم ولتاژ شود.

۳ . ارور F4 مایکروفر ناسیونال

برخلاف ارور F3، این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از کم بودن ولتاژ خط ورودی است.

برطرف کردن ارور F4 مایکروفر ناسیونال

جهت رفع این کد خطا، در حالتی که ولتاژ خط جز ۲۰۸ و ۲۳۰ و ۲۴۰ ولت بود، باید تعمیرکار و برق کار قسمت خروج را چک کند.

۴ . ارور F5 مایکروفر ناسیونال

علت این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ایراد در حافظه IC است.

برطرف کردن ارور F5 مایکروفر ناسیونال

اگر اشکالی زمان گرم کردن حافظه مایکروفر پیش بیاید، پد Reset و Stop را نگه دارید. در این حالت، برنامه حافظه دیگر را شکل می‌دهد و انجام میزان حرارت مایکروفر هم ممکن می‌شود.

۵ . ارور F33 و F34 مایکروفر ناسیونال

این کد های خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از قوی نبودن مدار ترمیستور به میزان کافی است؛ اما این کد خطا می‌تواند به دلیل عوامل دیگر مانند خراب بودن مدار سنسور باشد.

برطرف کردن ارور F33 و F34 مایکروفر ناسیونال

اگر این کد های خطا مایکروفر ناسیونال زود برطرف نشود، دستگاه خود به خود خاموش می‌شود و باید با یک متخصص جهت تعمیران تماس بگیرید. اگر ارور ناشی از معیوبی مدار سنسور باشد، باید ابتدا سیم را از پریز کشیده و حداقل ۱۰ ثانیه فرصت دهید و آن را مجدداً وصل کنید تا ارور برطرف شده و شروع به کار کند. جهت ثبت سفارش تعمیر مایکروفر، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۶ . ارور F44 ماکروفر ناسیونال

این کد خطا مایکروفر ناسیونال ناشی از تضعیف پانل کنترل دستگاه است.

برطرف کردن ارور F44 مایکروفر ناسیونال

در صورت نشان داده شدن این کد خطا در نمایشگر ماکروفر، دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد. پس از آن با یک تعمیرکار مجرب جهت تعمیر آن تماس بگیرید.

۷ . ارور F81 و F82 ماکروفر ناسیونال

علت نشان داده شدن این کد های خطا مایکروفر ناسیونال، وجود مشکل در مدار رله است که منجر به نشان داده شدن ارور در صفحه نمایش دستگاه می‌شود.

برطرف کردن ارور F81 و F82 مایکروفر ناسیونال

حتماً لازم است که با یک تکنسین جهت رفع کد خطا تماس بگیرید. زمانی که مایکروفر یک کد خطا را نشان می‌دهد، دستگاه به درستی کار نمی‌کند تا مشکل رفع شود. ابتدا کلید RESET و STOP را نگه دارید و پس از زمان کوتاهی مجدداً آن را به کار بیاندازید. شاید با این کار ارور آن برطرف شود و دیگر نیاز به تماس با تعمیرکار نشود.

۸ . ارور F86 و F87 ماکروفر ناسیونال

این کد های خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از خرابی مدار رله دستگاه میباشد.

برطرف کردن ارور های F86 و F87 مایکروفر ناسیونال

در صورت نشان داده شدن این کد های خطا در نمایشگر مایکروفر، دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد. پس از آن با یک تعمیرکار مجرب جهت تعمیر آن تماس بگیرید.

۹ . ارور H97 ماکروفر ناسیونال

این کد های خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از موارد مختلفی می‌تواند باشد:

  • شکست مغناطیسی لوله مایکروفر
  • شاید ولتاژ اینورتر برد دچار مشکل باشد
  • احتمال دارد که برد اورجینال روی مایکروفر شما نصب نشده باشد
  • شاید سیم کشی مایکروفر ضعیف یا معیوب باشد

برطرف کردن ارور H97 مایکروفر ناسیونال

جهت بررسی کامل این کد خطا و عیب یابی و تعمیر آن، با یک تعمیرکار مجرب و متخصص تماس بگیرید تا تمام موارد را به دقت چک کند.

رفع ارور ماکروفر ناسیونال با پین ورک

مایکروفر ناسیونال، مجهز به سیستم‌های تشخیص دهنده‌ ای هستند که عملکرد دستگاه را در لحظه چک و به روز رسانی می‌کنند. کد های خطا مایکروفر ناسیونال، در صفحه مایکروفر به صورت حروف و عدد ظاهر می‌شود. توضیحات گرداوری شده در این مقاله، برای کمک به شما در عیب یابی کدهای خطا، بسیار مفید هستند و همچنین برخی از راهنمایی‌های تخصصی و نکات مهم با بسیاری از کدهای خطا در اینجا آورده شده است.

بهتر است بدانید که کد خطا به عنوان کمک تشخیص مشکلات مایکروفر استفاده می‌شوند و جایگزین تعمیر و عیب یابی دستگاه از طرف فرد متخصص و تعمیرکاران ماهر نیستند. این مقاله توسط متخصصین ماهر و باتجربه پین ورک جهت راهنمایی عیب یابی مایکروفر شما به کمک کد خطا و ارور ماکروفر ناسیونال، گرداوری شده است. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین گروه تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان ممکن ارور مایکروفر ناسیونال شمارا عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.