در این مقاله می‌خواهیم انواع مهم ترین ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را بررسی کنیم و علت ظاهر شدن آن را شرح دهیم همچنین راه های برطرف کردن آن را تا حدودی روشن کنیم. لازم بذکر است که داشتن اطلاعات و دانایی در این زمینه کافی نیست و هرگونه تشخیص ،عیب یابی و تعمیر لباسشویی باید توسط کارشناس انجام شود.

پین ورک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی مانند؛ زیمنس، آرچلیک، مرسی و… در هر کجای تهران که باشید تعمیرکاران مجرب و دوره دیده خود را در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌کند. برای دریافت خدمات با شمارۀ زیر تماس حاصل نمایید : ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس (Westing house washing machine error)

۱ . ارور e10 یا e11

کد خطای E10 یا E11 مشابه هم هستند. اگر این کد خطا یا ارور لباسشویی وستینگ هاوس را مشاهده کردید به این معناست که آب کافی به ماشین نمی‌رسد.

  • کمبود آب می‌تواند ناشی از خرابی برد کنترل یا شیر برقی باشد.

۲ . ارور e13

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس زمانی ست که آب نشت پیدا می‌کند و ممکن است علت آن خرابی میکروسوئیچ درب یا مدار برد الکترونیک باشد.

  • با مولتی متر برد را چک کنید. سنسور و حسگر میکروسوئیچ نیز نیازمند چکاپ هستند.

۳ . ارور e20 و e21 و e22

این سه ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس معنای تقریباً مشابه و یکسانی دارند و هرگاه روی صفحه نمایشگر دیجیتالی ظاهر شدند یعنی آب نمی‌تواند خارج شود و تخلیه نمی‌شود. مواردی که باید بررسی شوند :

  • ممکن است ایراد از پمپ تخلیه باشد. معیوب بودن پمپ و اتصالات و سیم کشی متصل به پمپ را چک کنید تا در صورت خرابی اقدام به سرویس و تعویض قطعه نمایید.
  • لولۀ تخلیه و مسیر شلنگ ورودی و خروجی آب را بررسی کنید تا دچار گرفتگی و انسداد نباشد.
  • مدار برد مشکل دارد. توصیه می‌شود عیب یابی مدار حتماً با تشخیص کارشناس مربوطه انجام گیرد.

۴ . ارور e23

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس زمانی روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود که مشکلی در رله پمپ وجود دارد. ممکن است خطا در اثر خراب بودن این قطعه یا سیم کشی نادرست باشد.

۵ . ارور e24

این کد خطا نیز مانند کد خطای مورد سوم ناشی از خطا در تخلیه آب می‌باشد. اگر پمپ خراب باشد باید تعویض شود. اگر سیم کشی و اتصالات صحیح نباشد و ولتاژ نادرست به قطعات برسد باید همه بررسی و اصلاح شوند. ممکن است اشکال در برد کنترل اصلی نیز سبب این ارور شود. لوله تخلیه و شلنگ را نیز تست کنید.

۶ . ارور e25 و e26

این دو ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس تقریباً مشابه هستند و زمانی به نمایش درمی‌آید که سنسور گردش رله پمپ دچار مشکل شود. ممکن است ایراد از خرابی مدار برد باشد پس با اهم سنج مقدار اهم را بررسی کنید. اتصالات میان پمپ و مدار برد الکترونیک را هم بررسی و در صورت وجود مشکل اصلاح کنید.

اشکالاتی که به برد دستگاه مربوط می‌شود را باید جدی تر گرفت و برای عیب یابی و تعمیر آن حتماً به یک متخصص رجوع کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی و قطعات اصل و استاندارد استفاده کنید. پین ورک آماده اعزام نزدیک ترین سرویسکار مجرب به محل مورد نظر شماست. کافی ست تلفن را برداشته و با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۷ . ارور e31

خرابی برد یا حسگر فشار آب (models) می‌تواند باعث بروز این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس شود. ابتدا دستگاه را چند دقیقه از پریز جدا کنید تا خاموش شود سپس برای بررسی با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

۸ . ارور e35 و e36

این دو ارور که مشابه و یک معنا هستند زمانی که ماشین بیش از حد مجاز آبگیری انجام دهد و سبب نشتی آب شود نمایان می‌شود. ممکن است هیدروستات و برد کنترل اصلی دچار خرابی باشد که نیازمند بررسی است.

۹ . ارور e36

این کد خطا یا ارور ناشی از معیوب بودن مدار الکترونیکی برد است و حتماً باید با متخصص تماس بگیرید.

۱۰ . ارور e41

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس زمانی روی پنل نمایان می‌شود که میکروسوئیچ درب معیوب است و در دستگاه باز یا بسته نمی‌شود.

۱۱ . ارور e42

این کد خطا نشان دهنده خراب بودن یا سوختگی میکروسوئیچ در یا معیوب بودن برد کنترل ماشین لباسشویی است. با متخصص تماس بگیرید.

۱۲ . ارور e43 و e44 و e45 و e46

این چهار ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس نمایان گر قطع بودن و عدم ارتباط بین برد الکترونیک و پنل نمایشگر است. خرابی برد نیز می‌تواند سبب بروز این ارور شود.

۱۳ . ارور e49

زمانی که میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بسته و قفل نباشد بروز می‌یابد. برای تست، در دستگاه را یکبار باز و بسته کنید و از قفل شدن آن اطمینان حاصل نمایید.

۱۴ . ارور e52

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس اگر اختلالی در موتور یا تاخومتر موتور به وجود آید نمایان می‌شود و آن را روی صفحه نمایشگر دیجیتالی خواهید دید. با یک اهم سنج از سالم بودن برد مطمئن شوید. سپس موتور و اتصالات سیم کشی را بررسی کنید.

۱۵ . ارور e53

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس نشان دهنده عدم گردش درست موتور می‌باشد. اگر اشکال از برد دستگاه نباشد نیاز است موتور تعویض شود.

۱۶ . ارور e54

اگر موتور ماشین لباسشویی اتصال کوتاه یا دارای قطع و وصلی داشته باشد یا برد اصلی مشکل دار باشد این کد خطا روی صفحه نمایشگر ظاهر خواهد شد.

۱۷ . ارور e55

این ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس ناشی از اختلال موتور است. اگر اتصالات کوتاه یا دارای قطع و وصلی باشد یا موتور سوخته و سوکت آن قفل شود این ارور مشاهده می‌شود. سیم کشی و برد وسیله را چک کنید.

۱۸ . ارور e56 و e57 و e58

این سه ارور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس معنا و مفهوم مشابه دارند و اگر روی صفحه نمایان شدند یعنی موتور دارای جریان بیش از حد مجاز است. اگر موتور سوخته یا اینورتر موتور قفل شود ظاهر می‌شود. می‌توانید اتصالات سوکت موتور و رله کنترل را برای بررسی بیشتر چک کنید.

با پین ورک تجربه ای منحصر بفرد از تعمیرات داشته باشید :

امروزه لباسشویی ها معمولاً دارای سیستم عیب یابی اتوماتیک هستند. صفحه نمایشگر دیجیتالی روی پنل جایست که اگر یخچال به مشکلی برخورد کرد با نشان دادن کدی مخصوص خود را نمایان کند. این سیستم سبب می‌شود قبل از آنکه مشکل دستگاه جدی و وخیم تر شود شما را در جریان گذاشته تا با برطرف کردن آن وسیله را از خسارت بزرگتر نجات دهید.

شرکت وستینگ هاوس در سال ۱۸۸۶ توسط جورج وستینگ هاوس در آمریکا پایه گذاری شد. محصولات متنوع و با کیفیت این شرکت باعث شده طرفداران زیادی خواهان آن باشند. یکی از لباسشویی های با کیفیت و مرغوب جهان نیز متعلق به این شرکت است. همانطور که می‌دانید لباسشویی نقش مهمی در زندگی امروزی انسان دارد و شستشوی انواع پارچه و لباس را به راحتی و در کمترین مشقت و زمان برای ما انجام می‌د. شاید اگر لباسشویی اختراع نشده بود ما مجبور بودیم انواع پتو و روتختی و لباس خود را با صرف زمان بیشتر با دست میشستیم و در آخر به تمیزی لباسشویی هم به اتمام نمی‌رسید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس، آماده اعزام نزدیک ترین تعمیرکار و سرویسکار ماهر به محل دلخواه شماست. در کوتاه ترین زمان و صرف هزینه های مقرون بصرفه تر از سایر شرکت ها تعمیرات لباسشویی خود را به ما بسپارید.
برای دریافت خدمات با شماره زیر تماس حاصل نمایید : ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.