چگونه یک پیراهن را برای سفر تا بزنیم؟
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یک سفر وسایل و لباس های زیادی نیاز داشته باشید، اما محدودیت جا و فضای موجود برای شما محدود باشد. یا شاید نتوانید هزینه ی بار گمرکی بعد از یک مسافرت خارجی پرداخت کنید. ما در این مطلب به شما می گوییم چگونه با همان چمدان قدیمی خودتان، لوازم بیشتری را جا به جا کنید.

راز دست یابی به این فضای بیشتر در نحوه ی تا کردن پیراهن و لباس ها ی شما است! راه های مختلفی برای تا کردن پیراهن وجود دارد. بیایید باهم مراحل تا کردن یک پیراهن را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیریم. حتی ممکن است بخواهید چمدان خود را برای سفر به بزرگترین جزیره جهان و ایران ببندید 🙂

۱-یک سطح صاف پیدا کنید و پیراهن خود را روی آن بگذارید. می توانید از سطوحی مثل میز، صندلی، تخت یا زمین استفاده کنید. پشت پیراهن خود را صاف کنید تا چروکی روی پارچه لباس نماند.
نحوه ی تا کردن پیراهن1
۲-بعد صاف کردن پیراهن دکمه های آن را ببندید. می توانید تمام دکمه ها را ببندید یا فقط دکمه ی بالا، پایین و میانی را ببندید. هر دو روش در تا کردن پیراهن باعث میشود علاوه بر کاهش چروک خوردگی پارچه، حجم کمتری را اشغال کند.

تا زدن آستین پیراهن مردانه

۳-پیراهن خود را به حالت برعکس روی زمین بگذارید. آستین های خود را به داخل و مرکز پیراهن تا بزنید. تا زدن را مانند فیلم، دقیقا از کنار یقه شروع کنید.
شما می توانید تا زدن را با آستین چپ یا راست شروع کنید.

۴-آستین دیگر خود را به سمت مرکز بچرخانید. درست همانند آسین قبلی این کار را تکرار کنید.

۵-آستین خود را به سمت بالا تا کنید. به طوری که سرآستین ها در دو طرف یقه قرار بگیرند. بعد از این مرحله ی تا کردن پیراهن یک زاویه ی V شکل بین آستین هاایجاد می شود.

۶-پایین پیراهن خود را با دو دست نگه دارید و پیراهن را به صورت طولی تا بزنید. شما می توانید با توجه به بلندی پیراهن خود، ۱ یا ۲ تا بزنید. تا زدن پیراهن را از پایین به بالا انجام بدهید.

۷-با دست روی پیراهن بکشید و آن را برگردانید و داخل چمدان یا کمد خود بگذارید. این مراحل تا کردن پیراهن را برای تمام پیراهن های خود تکرار کنید. و از فضای خالی که به کمد شما اضافه می شود لذت ببرید!

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.