امروزه تمامی ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار از هر برندی مجهز به سنسورهایی خاص هستند که در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل در آن‌ها و یا خراب شدن هر قطعه یک کد مخصوص توسط سنسور به نمایش در خواهد آمد و این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند. شما عزیزان با دانستن مفهوم هر کد خطای ماشین لباسشویی بکو می‌توانید خودتان به رفع کد خطا و ارور ماشین لباسشویی بکو بپردازید. البته توصیه می شود تعمیر لباسشویی خود را به پین ورک بسپارید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی؛ پاکشوما، گرنیه، آریستون و… است و با دارا بودن کادر حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته هرگونه مشکل ماشین لباسشویی بکو شما را تعمیر خواهد کرد. جهت دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

کد های خطا و ارور لباسشویی بکو

کد خطای E5

این کد خطای ماشین لباسشویی بکو تنها زمانی بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی قابل رویت است که ماشین لباسشویی بکو شما در تخلیه آب به مشکل خورده باشد. علاوه بر اینکه لباس‌های شما خیس می‌مانند ممکن است پس از باز کردن درب ماشین لباسشویی ناگهان آب از آن سرازیر شود.

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • در اولین مرحله بررسی کنید که پمپ تخلیه درست عمل کند و توسط چیزی مسدود نشده باشد. در صورت نیاز آن را تمیز کنید. در مرحله بعد به بررسی شلنگ خروجی بپردازید و دقت کنید که پیچ نخورده باشد و یا توسط چیزی مسدود نباشد. در صورت نیاز می‌توانید شلنگ را تعویض کنید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات جامع‌تر درباره این مشکل به سایت پین ورک مراجعه کنید و مقاله آبگیری و عدم تخلیه ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

کد خطای E6

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که با حرکت کردن ماشین لباسشویی بکو خود مواجه شوید و یا شاهد تکان های شدید و لرزش آن بوده‌اید. عوامل ایجاد کننده این ارور لباسشویی بکو بسیار متنوع هستند اما به اختصار به مواردی در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  • جهت رفع کد خطای ماشین لباسشویی بکو خود، اولین کاری که باید انجام دهید چک کردن پایه‌های ماشین لباسشویی بکو تان و تراز کردن آن‌ها است. پس از اینکه ماشین لباسشویی بکو خود را تراز کردید اگر همچنان کد خطای ماشین لباسشویی بکو برقرار بود احتمالاً موتور ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر پس از مراجعه به سایت پین ورک مقاله لرزش و تکان ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید و یا از تعمیرکاران ماهر پین ورک کمک بخواهید.

کد خطای E17

زمانی با این ارور ماشین لباسشویی بکو رو به رو می‌شوید که؛ پس از شست و شو با ماشین لباسشویی بکو متوجه می‌شود که هنوز کف بر روی لباس و ماشین لباسشویی بکو باقی مانده است.

  • جهت رفع کد خطای ماشین لباسشویی بکو باید به بررسی چند عامل بپردازید. ابتدا بررسی کنید که از پودر و یا مایع استفاده شده با کیفیت باشد و یا از تاریخ مصرف آن نگذشته باشد. در مرحله بعد دقت کنید که از مقدار مناسبی مواد شوینده استفاده کرده باشید پس از بررسی این موارد یک بار دیگر ماشین لباسشویی بکو خود را تست کنید. اگر همچنان مشکل ادامه داشت و کد خطای ماشین لباسشویی بکو پا بر جا بود؛ می‌توانید از تعمیرکاران با مهارت پین ورک کمک بخواهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیرات خود با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خطای E10

قفل درب ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است. این کد ارور لباسشویی بکو علاوه بر اینکه دلایل گوناگونی دارد موجب مشکلات متنوعی نیز خواهد شد. امکان دارد در بسته شدن درب ماشین لباسشویی بکو با مشکل رو به رو شوید و یا درب ماشین لباسشویی بکو شما قفل شود و… علاوه بر موارد اشاره شده در بالا مشکل اساسی بعدی این است که در صورت بسته نشدن کامل درب، ماشین لباسشویی بکو شما روشن نیز نخواهد شد.

  • جهت تعمیر و رفع کد خطای ماشین لباسشویی بکو ابتدا از سلامت قفل درب ماشین لباسشویی خود مطمئن شود. پس از آن به بررسی برد الکتریکی ماشین لباسشویی بکو بپردازید.

تجربه رفع کد خطای ماشین لباسشویی بکو با پین درک؛

همه اطلاعات موجود در مقاله بالا حاصل سال‌ها زحمات تیم حرفه‌ای پین ورک اعم از تعمیر کاران با سابقه و متخصص و مشاوران و مهندسین است و تمامی این تلاش‌ها جهت بالا بردن سطح آگاهی شما برای دانستن معنای کد خطای ماشین لباسشویی بکو و روش‌های ساده رفع کد خطا و ارور لباسشویی بکو بوده است. اما بعضی از مشکلات به وجود آمده در ماشین لباسشویی بکو شما ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی و در اسرع وقت داشته باشد و یا روند تعمیر آن مشکل بسیار خطرناک و پیچیده باشد. به همین جهت توصیه می‌شود برای جلوگیری از خطرات احتمالی و تعمیر اصولی ماشین لباسشویی بکو خود از تعمیرکاران آموزش دیده ما در مرکز تخصصی پین ورک کمک بخواهید تا در اسرع وقت با استفاده از بهترین تجهیزات ماشین لباسشویی بکو شما را در منزل خودتان تعمیر کنند.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.