اگر مشکل و یا ایرادی در ماشین لباسشویی خود مانند آبگیری نکردن مشاهده کردید، دلایل گوناگونی در این مشکل مؤثر هستند. در ادامه سعی داریم به رفع و بررسی مشکل وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی بپردازیم. اگر مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی شما با خواندن نکات زیر بازهم حل نشد، و برای تعمیر دستگاه خود به به نمایندگی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کردید، شما عزیزان می توانید پین ورک کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین‌های لباسشویی ال جی، بوش، جنرال الکتریک، سامسونگ و… بسپارید. برای ارتباط و تماس با تیم پین ورک می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

دلایل بسیاری می‌توانند سبب وارد نشدن به ماشین لباسشویی شوند. در ادامه به مهم ترین دلایل اشاره شده است.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . منبع شیر آب

گاهی بسته بودن شیر آب می‌تواند باعث وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی و آبگیری نکردن ماشین لباسشویی شود.

  • برای عیب یابی بهتر است منبع شیر آب خانه را بررسی کنید.

معیوب بودن شیر های آب ماشین لباسشویی

۲ . سوییچ فشار یا سطح آب ماشین لباسشویی

سوییچ سطح آب، ولتاژ برقی که به شیر برقی میرسد را کنترل می‌کند. چرخه عملکرد به این صورت است که ابتدا جریان برق به سوییچ فشار از طریق تایمر یا برد الکترونیکی رسیده و سپس به شیر برقی می‌رود. مرحله چرخش، زمانی آغاز می‌شود که وقتی آب به میزان مناسبی در دیگ رسید از شیر برقی جریان، توسط سوییچ فشار قطع می‌شود. حال زمانی که به موتور جریان هدایت شد، چرخش شروع می‌شود. در صورت وجود مشکل یا ایراد در سوییچ سطح آب ممکن است این مراحل به‌درستی انجام نشوند.

  • برای چک کردن سوییچ می‌توانید از یک مولتی متر کمک بگیرید. در صورت خرابی سوییچ باید آن را تعویض کنید. برای تعویض قطعه مذکور می‌توانید از تعمیرکاران تیم پین ورک کمک بگیرید. برای دریافت خدمات شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
  • در برخی از مواقع بروز این مشکل باعث کار نکردن دستگاه نیز می شود. برای بررسی دقیق تر این موضوع، توصیه می شود مطلب روشن نشدن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۳ . شیر برقی ماشین لباسشویی

شیر ورودی آب همان شیر برقی می‌باشد. این شیر برقی در قسمت عقبی لباسشویی قرار دارد. اگر شیر برقی خراب باشد، آبگیری کردن ماشین لباسشویی یا خیلی کند صورت می‌گردد یا به‌هیچ‌وجه صورت نمی‌گیرد. برای کارکرد درست شیر برقی باید فشار آب و ولتاژ به‌اندازه کافی باشد.

  • در صورت مناسب بودن فشار آب به کمک اندازه گرفتن ولتاژ سلنویدها و مولتی متر می‌توانید از سالم بودن منبع تغذیه برق مطمئن شوید. توجه داشته باشید که این مرحله بهتر است به دلیل برق‌گرفتگی به‌وسیله یک متخصص و زمانی که دستگاه در حال کار کردن و آبگیری می‌باشد انجام پذیرد.
  • گاهی ممکن است ولتاژ مناسب باشد ولی مشکل اصلی خراب بودن شیر برقی باشد. ولی اگر مشکل نرسیدن ولتاژ به شیر برقی بود، حال باید نسبت به بررسی قطعه‌هایی که به کنترل شیر برقی می‌پردازند، اقدام کنید. قطعه‌هایی که شیر برقی را کنترل می‌کنند عبارت‌اند از: سوییچ سطح آب یا همان فشار، تایمر و برد الکتریکی. برای بررسی قطعات مذکور می‌توانید از تعمیرکاران تیم پین ورک کمک بگیرید.

خرابی شلنگ تامین اب ماشین لباسشویی

۴ . شیلنگ‌های تأمین آب

آبگیری لباسشویی به‌وسیله شیلنگ‌هایی که از جنس لاستیک هستند و به شیر آب شهری متصل‌اند و آب دستگاه را تأمین می‌کنند، انجام می‌شود. در قسمت آخر این شیلنگ‌ها فیلترها و یا صافی‌های بسیار کوچکی قرار دارند. این فیلترها و یا صافی‌ها از اینکه موادی که در آب وجود دارند و همچنین رسوبات، به دستگاه وارد شوند جلوگیری می‌کنند.

  • ممکن است ترک و یا پیچ‌خوردگی وجود داشته و یا جسمی در شیلنگ گیر کرده باشد و سبب مسدود شدن شیلنگ و آبگیری نکردن ماشین لباسشویی شود. همواره از سالم بودن شیلنگ‌ها، فیلتر یا صافی‌های ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز به نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کنید.

تعرفه و قیمت تعمیرات آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

تعرفه تعمیر مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به عوامل و دلایل گوناگونی اعم از نوع خرابی قطعه یا قطعات معیوب بستگی دارد. برای کسب اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تر شما عزیزان می‌توانید با تکنسین‌های ما در تیم پین ورک تماس حاصل کنید تا همکاران ما قیمت دقیق تعمیرات مربوطه را به شما اعلام کنند. در این حالت پس از موافقت طرفین می‌توانید درخواست خود را تکمیل کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی

رفع مشکلات ماشین لباسشویی با پین ورک

همان‌طور که خواندید، دلایل متعددی می‌توانند سبب بروز مشکل وارد نشدن آب به داخل دیگ ماشین لباسشویی شود.  پیشنهاد ما این است که تعمیر مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی خود را به افراد کاربلد بسپارید. گاهی نیز در صورت نیاز قطعه یا قطعات معیوب برای حل مشکل باید تعویض شوند. اگر دانش و اطلاعات کافی برای تعمیر ندارید، از دست بردن و یا حتی عقب انداختن زمان تعمیر پرهیز کنید که می‌تواند موجب آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی شما و بعضاً وارد شدن خسارت‌های جدی‌تر به آن شده و پرداخت هزینه بیشتری را در پی داشته باشد.

پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی؛ دارای بهترین، مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات و لوازم و نیز حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در انواع تعمیرات اعم از مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای حل مشکل وارد نشدن آب به داخل لباسشویی خود از تعمیرکاران نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی تیم متخصص پین ورک کمک بگیرید.

پین ورک بخش تعمیر ماشین لباسشویی در محل موردنظر را برای شما عزیزان مهیا کرده است. شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید تعمیرات ماشین لباسشویی خود را در محل یا منزل خود با اطمینان خاطر و به‌راحتی انجام دهید. به دلیل پیگیری پشتیبانان ما در تیم پین ورک خیالتان از اجرای کار راحت باشد. برای تماس با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.