کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ جز آن دسته از مشکلاتی است که ممکن است با آن روبرو شوید. در ادامه به بررسی و رفع این مشکل خواهیم پرداخت. شما می‌توانید جهت عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود با پین ورک در تماس باشید. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین گروه تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ و سایر برندها اعم از؛ مجیک، زانوسی، زیرووات و… شمارا عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رایج‌ترین کدهای خطا و ارور ظرفشویی بلومبرگ

۱ . کد خطای E01

این ارور ناشی از معلوم نبودن سطح آب و عدم نمایش آن است. درواقع، سنسورهای تشخیصی میزان آب، نمی‌توانند به‌درستی سطح آب دستگاه را نشان دهند. ممکن است پس از مدتی ماشین ظرفشویی با مشکل مواجه شود و منجر به نشتی آب شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۲ . کد خطای E02

یکی از رایج‌ترین ارور های ماشین ظرفشویی، عدم ورود آب کافی به ماشین است. این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

  • برای مثال شاید جریان آب ورودی به ماشین ظرفشویی با مشکل مواجه شده باشد و یا فلکه آب بسته باشد یا فیلتر برقی دچار گرفتگی شده باشد. شیر آب و فیلتر برقی را چک کنید. شلنگ‌های آب ماشین ظرفشویی بلومبرگ را ازنظر هرگونه آسیب، گرفتگی و خمیدگی با مسدودی بررسی کنید تا ایراد را پیدا کنید. برای بررسی بیشتر این مشکل، پیشنهاد می شود مطلب” علت عدم آبگیری کافی ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۳ . کد خطای E03

این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ ناشی از عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی پس از اتمام کار آن است. اولین اقدام جهت بررسی این ارور، اطمینان از عدم گرفتگی شلنگ‌های تخلیه براثر باقی‌مانده‌های غذایی است.

  • این کد خطا شاید به دلیل گرفتگی فیلترهای پمپ تخلیه به خاطر تجمع رسوبات باشد و یا شلنگ تخلیه آب با مشکل مواجه شده باشد. شلنگ تخلیه را ازلحاظ هرگونه گرفتگی، تاخوردگی و سوراخ بررسی کنید زیرا روی فشار آب خروجی ماشین ظرفشویی تأثیرگذارند. در غیر این صورت، شاید ایراد از پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تا به عملکرد قبلی برگردد.

۴ . کد خطای E04

اولین اقدام برای بررسی دلیل نشتی آب ماشین ظرفشویی، بررسی قفل درب دستگاه و اطمینان از سالم و محکم بودن آن است. سپس شیر آب ورودی و خروجی باید به‌دقت بررسی شود. پمپ تخلیه مهم‌ترین عامل این کد خطا است. پمپ تخلیه توسط واشری در ماشین ظرفشویی محکم شده است که به‌مرورزمان شاید کارایی خود را از دست بدهد و منجر به نشتی آب شود.

  • عامل دیگر نشتی آب ماشین ظرفشویی بلومبرگ، شیر برقی آب است که شاید براثر پارگی باعث ریزش آب شده باشد. آب‌پاش ماشین ظرفشویی را نیز بازکرده و بررسی کنید زیرا در صورتی هرگونه گرفتگی و انسداد، باعث تغییر جهت می‌شود.
  • اگر با مشکل نشتی آب از ماشین ظرفشویی روبرو هستید، برای رفع این مشکل توصیه می شود، مطلب”دلایل و عیب یابی نشت آب ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۵ . کد خطای E05

این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ ناشی از داغ شدن بیش‌ازاندازه آب ماشین ظرفشویی است. آب ماشین ظرفشویی نباید به بالای ۷۷ درجه برسد. در غیر این صورت، باید ترموستات را بررسی کنید.

  • برای این کار، اهم‌متر را به دو طرف سوکت ترموستات وصل کرده و نتیجه را بررسی کنید. درصورتی‌که ۵٫۳ در ۲۴ درجه باشد، دچار مشکل نیست. در صورت خرابی و داغ شدن آب، حتماً باید تعمیر و تعویض شود زیرا برای دستگاه خطرناک است.
  • اگر موارد ذکرشده دچار خرابی و ایرادی نبودند، امکان دارد که برد الکتریکی ماشین ظرفشویی مشکلی داشته باشد. برای بررسی این قسمت از ماشین ظرفشویی بلومبرگ، بهتر است با متخصصی ماهر تماس حاصل فرمایید. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کرده و با متخصصین پین ورک در در تماس باشید.

۶ . کد خطای E06

نمایش این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ، به معنای سرد بودن آب در دستگاه است. اولین احتمال برای علت نشان داده شدن این کد خطا، خرابی المنت است.

  • اگر المنت معیوب باشد، ماشین ظرفشویی آب را گرم نمی‌کند و دمای مناسب جهت شستشو شو ظروف فراهم نمی‌شود. مقاومت المنت باید توسط اهم‌متر اندازه‌گیری شود. اگر المنت درست کار می‌کرد، ترموستات باعث بروز این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ شده است. در صورت خرابی این قطعه، باید تعمیر یا تعویض شود.

۷ . کد خطای E8

این کد خطا در زندگی‌های امروزی و آپارتمانی نسبتاً رایج است. ممکن است کلید فشار آب معیوب شده باشد یا موتور شستشو به‌درستی کار نکند. همچنین در بعضی موارد امکان دارد سیم‌های کلید فشار قطع‌شده باشند.

  • فلکه ورودی آب را بررسی کنید تا کامل باز باشد. جریان آب را جهت وجود هرگونه مسدودی بررسی کنید و در صورت وجود مشکل، شیر ورودی آب و شلنگ ماشین ظرفشویی را چک کنید.
  • در بعضی مواقع این مشکل و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ به جهت کم بودن فشار آب در سطح شهر یا منطقه طبیعی است پس قبل از هر اقدامی، بهتر است فشار ساختمان را بررسی کنید.

۸ . کد خطای E11

این ارور ناشی از مسدود شدن فیلترهای ورودی و خروجی ماشین ظرفشویی است. همواره آن را تمیز و جرم‌گیری کنید تا این خطا به وجود نیاید.

  • فیلترهای ورودی و خروجی ماشین ظرفشویی را جهت هرگونه گرفتگی و ضایعات چک کنید و آن را تمیز کنید.

عیب یابی ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ با پین ورک

در صورت به وجود آمدن مشکلاتی در عملکرد ماشین ظرفشویی و معیوب شدن آن، سیستم هوشمند ماشین ظرفشویی با نمایش کدهای ارور و خطا روی صفحه‌نمایش ماشین ظرفشویی بلومبرگ که در بالا آورده شده‌اند، ایراد ماشین ظرفشویی را نشان می‌دهند که با بررسی معنی کد نشان داده‌شده می‌توان به عیب یابی و تعمیر قسمت معیوب پرداخت و عملکرد آن را به حالت سابق برگرداند. با توجه به پیشرفت روزانه این دستگاه، ممکن است کدهای دیگری نیز در صفحه‌نمایش ماشین ظرفشویی بلومبرگ شما نشان داده شود که به کمک دفترچه راهنمای شرکت سازنده و یا به کمک یک متخصص می‌توانید دستگاه خود را عیب یابی کنید.

متخصصین پین ورک همواره آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان بوده و باتجربه بالا درزمینهٔ تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.