شاید برای شما هم تاکنون پیش آمده باشد که لباسشویی کد خطا یا اروری را آلارم می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم انواع ارور ماشین لباسشویی آبسال و راه‌حل برطرف کردن آن را بیان کنیم. اگر لباسشویی شما اروری را در صفحه نمایشگر نمایش می‌دهد مطالعۀ این مقاله برایتان مفید خواهد بود. همچنین با شناخت این ارورها می‌توانید بدانید هر کد خطا یا ارور مرتبط با چه مشکلی است و پیش از اینکه دیر شده باشد برای رفع آن اقدام کنید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اعم از؛ ایندزیت، گرنیه، پاناسونیک و… با سابقه ای خوب و تعمیرکاران حرفه ای خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی را با هزینه پایین و کیفیت بالا در محل دلخواه شما انجام می‌دهند. برای دریافت خدمات کافیست تلفن را برداشته و شمارۀ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ را شماره گیری فرمایید.

انواع کد خطا و ارور ماشین لباسشویی آبسال

۱ . ارور F01

این ارور به مدت ۹ دقیقه روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود و به معنای این است که دستگاه آب کافی در اختیار ندارد. علل تأثیر گذار در کمبود آب ماشین لباسشویی و راه‌حل رفع آن:

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • خراب بودن شیر برقی. برای برطرف کردن آن می‌توانید شیر برقی را چک کنید.
  • اختلال در سنسور سطح آب. برای حل کردن موضوع این قطعه را به دقت بررسی کنید.
  • قطع شدن شیر آب ورودی. برای حل این موضوع شیر آب ورودی را بررسی کنید و در صورت بسته بودن آن را باز کرده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.
  • معیوب بودن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی. برای برطرف کردن برد کنترل را به وسیله مولتی متر تست کنید و در صورت خرابی برای تعویض یا تعمیر برد اقدام کنید.
  • اختلال در سیم کشی و اتصالات نیز می‌تواند سبب این مشکل شود.آن ها را به دقت بررسی کنید.
  • برای عیب یابی و بررسی بهتر این موضوع، مطلب دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۲ . ارور F02

این ارور ماشین لباسشویی آبسال نشان دهنده معیوب بودن هیدروستات است و ۵ دقیقه روی صفحه نمایشگر دیجیتال ظاهر می‌شود. هیدروستات وظیفه کنترل و تنظیم مقدار آب ورودی به ماشین را دارد.

  • در این حالت یا ممکن است برد کنترل دچار مشکل باشد که بهتر است مقدار اهم را با یک اهم سنج بررسی کنید. یا مشکل در اتصالات و سوکت های هیدروستات است که باید اتصالات را چک کنید و در صورت خرابی یا زنگ زدگی آن را تعویض کنید.
  • برای عیب یابی و بررسی بهتر این موضوع، مطلب علت پر شدن بیش از حد آب در ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۳ . ارور F04

این ارور ماشین لباسشویی آبسال نشان می‌دهد ارتباط برد کنترل با میکروسوئیچ قطع شده است. که در این حالت میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب می‌شود

  • راه‌حل این مشکل شایع تعمیر و تعویض این قطعه است.

۴ . ارور F05

این ارور ماشین لباسشویی آبسال بیان گر خرابی سنسور المنت یا سنسور ntc است.

  • عیب یابی این ارور حتماً باید توسط تکنسین مجرب و متخصص بررسی و تعمیر شود.
  • شما بدون نیاز به جابه جایی لباسشویی برای تعمیر، کافی‌ست با پین ورک تماس بگیرید. سرویسکاران با تجربه هرساله دوره های آموزشی و عملی ویژه ای را گذرانده و با بروزترین متدهای روز آشنا هستند. پین ورک نمایندگی مجاز شرکت آبسال آماده اعزام نزدیک ترین تعمیرکار لباسشویی به محل مورد نظر شماست. برای دریافت هرگونه مشاوره و خدمات تعمیر با شماره زیر تماس حاصل نمایید : ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱

۵ . ارور F06

این کد خطا بیانگر خرابی المنت حرارتی ماشین لباسشویی آبسال است. مشکل می‌تواند از برد الکترونیک یا المنت باشد که باید پس از بررسی و عیب یابی تعمیر و تعویض شود.

۶ . ارور F07

این ارور ماشین لباسشویی آبسال زمانی روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود که آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود. دلایل عدم تخلیه آب دستگاه و رفع آن :

  • پمپ تخلیه ایراد دارد و برای رفع آن پمپ تخلیه، فیلتر و شلنگ خروجی آب را بررسی کنید.
  • شیر برقی معیوب است. برای برطرف کردن این موضوع شیر ورودی را بررسی و برای تعویض و تعمیر آن اقدام کنید.
  • لوله تخلیه گرفته است. برای بررسی و رفع علت هرگونه انسداد و گرفتگی لوله را چک و برطرف کنید.
  • برد الکترونیک ایراد دارد. برای رفع این موضوع به وسیله مولتی متر برد را بررسی و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

۷ . ارور F08

این کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی آبسال بیانگر مشکلی در کارکرد موتور است. اگر موتور سوخته باشد یا رله ماشین معیوب گردد عملکرد موتور با اختلال روبه رو می‌شود.

  • اتصالات و برد کنترل را نیز چک کنید. اتصالات کوتاه یا قطع و وصل شدن برد الکترونیک می‌تواند سبب ناکارآمدی موتور شود.

۸ . ارور F09

این کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی آبسال نشان دهنده اشکال در برد دستگاه است و ارتباط برد و پنل قطع شده است.

  • اگر برد الکترونیک دستگاه خراب باشد یا اتصال سوکت برد قطع باشد این ارور در صفحه نمایشگر دیجیتالی ظاهر می‌شود.

۹ . ارور C03

این ارور ماشین لباسشویی آبسال زمانی روی صفحه نمایشگر ظاهر میشود که لباس ها به یکدیگر گره خورده‌ و یک سمت متمرکز شده‌اند و سبب بهم خوردن توازن و بالانس دستگاه شده‌اند.

  • برای رفع این کد خطا ابتدا ماشین لباسشویی را ریست کنید. برای اینکار کلید استارت را فشار دهید. دقت کنید سلکتور خشک کن روی صفر باشد. سپس اولین کلید از سمت چپ را بزنید. دکمه استارت را چند ثانیه نگه دارید تا سه چراغ هرکدام به مدت ۱۰ ثانیه چشمک بزند. پس از آن دستگاه شما ریست می‌شود.

تجربه بهترین خدمات تعمیر با پین ورک

لباسشویی های امروزی دارای سیستم هشدار دهنده و عیب یابی خودکار هستند. این سیستم با اعلام کد خطا روی صفحه نمایشگر دیجیتال ماشین لباسشویی نشان می‌دهد که کدام قسمت از دستگاه دچار مشکل شده است. کافی ست تنها بدانید هر ارور یا کد خطا مربوط به کدام قطعه و مشکل است. در مدل های قدیمی شرکت آبسال این سیستم با روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی اعلام خطا می‌کرد.

اگر تا به اینجا نتوانستید مشکل لباسشویی خود را حل کنید نگران نباشید. تعمیرات لباسشویی علاوه بر داشتن اطلاعات نیازمند تجربه بالا و تخصص است. تکنسین های باتجربه و ماهر پین ورک خدمات تعمیرات لباسشویی شما را در سریع ترین زمان ممکن و کمترین دستمزد در منزل شما انجام می‌دهند. علاوه بر خدمات تخصصی خیالتان از کیفیت و اصل بودن قطعات جمع است و از پشتیبانی تیم نیز برخوردار می‌شوید.

برای دریافت خدمات تعمیر می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید : ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال آماده ارسال نزدیک ترین سرویسکار ماشین لباسشویی به محل مورد نظر شماست. رضایت مشتری شعار و هدف ماست.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.