اگر شاهد مشکل و یا ایرادی در ماشین لباسشویی خود مانند آبگیری مداوم آن بودید، دلایل گوناگونی در این مشکل مؤثر هستند که سعی داریم در ادامه این مقاله به دلایل قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی بپردازیم. اگر تمامی نکات زیر را خواندید و مشکل وارد شدن پی در پی آب به لباسشویی شما بازهم حل نشد، و به نمایندگی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کردید، ما برای تعمیر مشکل ماشین لباسشویی خود پیشنهاد می‌کنیم از تعمیرکاران معتبر نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پین ورک کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین‌های لباسشویی ال جی، بوش، جنرال الکتریک، سامسونگ بسپارید. برای ارتباط و تماس با تیم پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس بگیرید.

دلایل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی

عوامل گوناگونی می‌توانند سبب قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی و کامل نشدن سیکل شستشوی لباس‌ها شوند. اساسی‌ترین دلایل عبارت‌اند از:

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . هیدروستات ماشین لباسشویی

در مخزن لباسشویی، تنظیم و کنترل کردن مقدار آب وظیفه هیدروستات می‌باشد. وقتی‌که آب به سطح مشخص‌شده‌ای می‌رسد، با شیر برقی غیرفعال شده، نمی‌گذارد آب بیشتر به دستگاه بیاید و هیدروستات نیز فعال می‌شود.

  • شیر برقی با شیلنگ به مخزن آب وصل شده و محل قرارگیری آن در بخش پشتی دستگاه می‌باشد. برای چک کردن وجود نشتی در شیلنگ، ابتدا شیلنگ را درآورید. اگر حباب در آب آن حس کردید شیلنگ باید عوض شود. هیدروستات قسمت دیگری مانند میکروسوییچ نیز دارد. در صورت عدم مشاهده حباب، نسبت به بررسی میکروسوییچ اقدام کنید. برای انجام این کار می‌توانید از متخصصین تیم پین ورک کمک بگیرید.
  • اگر با مشکل پر نشدن آب در داخل ماشین لباسشویی روبرو هستید، برای رفع و بررسی مشکل توصیه می شود مقاله دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

معیوب بودن شلنگ ماشین لباسشویی

۲ . ارتفاع کم شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

اگر شیلنگ تخلیه آب از زمین فاصله کمی داشته باشد، می‌تواند از دیگر دلایل قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی باشد

  • باید نسبت به بررسی شیلنگ تخلیه ازنظر ارتفاع اقدام کنید. فاصله استاندارد آن از زمین بین ۵۰ ال ۵۵ سانتی‌متر می‌باشد.

۳ . پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

اگر پمپ و مسیر تخلیه باز باشند و پمپاژی انجام نشود و تخلیه آب در این حالت صورت گیرد، مشکل سیفون شدن رخ‌داده خواهد داد. در این صورت به‌طور هم‌زمان مشکل آبگیری و تخلیه به وجود می‌آید.

  • خراب بودن پمپ، گیرکردن یک وسیله یا شی‌ء کوچک یا لباس در پمپ تخلیه باعث باز بودن پمپ تخلیه می‌تواند شود. برای تعمیر باید ایراد پمپ تخلیه دستگاه را حل کنید.
  • همچنین شما می توانید برای بررسی و رقع این مشکل، مقاله عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۴ . شیر برقی ماشین لباسشویی

پر کردن آب مخزن ماشین لباسشویی بر عهده شیر برقی دستگاه می‌باشد. گاهی خراب بودن شیر برقی می‌تواند باعث قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی شود. قسمتی که در شیر برقی وجود دارد و توسط تایمر، هیدروستات و برد الکتریکی کنترل می‌شود، بویین نام دارد.

  • برای اینکه تشخیص دهید مشکل قطع نشدن آبگیری مداوم ماشین لباسشویی از شیر برقی است یا خیر، نخست باید با از برق کشیدن کابل لباسشویی جریان آب در دستگاه را بررسی کنید. ممکن است در حالت باز شیر برقی دستگاه شما معیوب شده باشد. در این حالت وقتی دستگاه خاموش می‌شود نیز آب همچنان به آن وارد می‌شود. ولی اگر آب همچنان وارد نشد شیر برقی مشکلی ندارد. برای حل مشکل شیر برقی باید آن را عوض کنید.
  • شما عزیزان می‌توانید برای تعویض قطعه مذکور از تعمیرکاران تیم پین ورک کمک بگیرید. برای دریافت خدمات شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی

۵ . برد الکتریکی ماشین لباسشویی

دستور دادن به قطعه‌های دیگر دستگاه به عهده برد الکتریکی می‌باشد. خراب بودن برد الکتریکی می‌تواند باعث قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی شود.

  • بهتر است تمامی موارد را چک کنید و در صورت مشاهده هیچ‌گونه خرابی در قطعات دیگر به سراغ برد بروید. به دلیل گران بودن و حساسیت این قطعه بهتر است با کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه‌ای نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.

با نکات زیر طول عمر ماشین لباسشویی خود را زیاد کنید:

  • بعضی لباس‌ها دارای قسمت فلزی می‌باشند. با قرار دادن آن‌ها در یک پوشش توری از آسیب رسیدن به دیگ جلوگیری کنید.
  • فیلتر لباسشویی خود را هرچند وقت یک‌بار تمیز کنید.
  • هرچند وقت یک‌بار از جرم‌گیر مخصوص لباسشویی برای تمیز کردن جرم‌های روی دیگ استفاده کنید.
  • از یک دستمال پارچه‌ای برای خشک کردن درب لاستیک لباسشویی پس از تمام شدن کار استفاده کنید. بهتر است برای جلوگیری از خطر برق‌گرفتگی این کار را پس از، از پریز خارج کردن دوشاخه انجام دهید.

تعرفه و قیمت تعمیرات مربوط به آبگیری مداوم ماشین لباسشویی

تعرفه تعمیر مشکل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی به عوامل و دلایل گوناگونی اعم از نوع خرابی و قطعه یا قطعات معیوب بستگی دارد. برای کسب اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تر شما عزیزان می‌توانید با تکنسین‌های ما در تیم پین ورک تماس حاصل کنید تا همکاران ما قیمت دقیق تعمیرات مربوطه را به شما اعلام کنند. در این حالت پس از موافقت طرفین می‌توانید درخواست خود را تکمیل کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی خود را به پین ورک واگذار کنید.

همان‌طور که خواندید، دلایل متعددی می‌توانند سبب قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی شوند، که پیشنهاد ما این است که تعمیر مشکل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی خود و کار نکردن آن را به افراد کاربلد بسپارید. گاهی نیز در صورت نیاز قطعه یا قطعات معیوب برای حل مشکل باید تعویض شوند. اگر دانش و اطلاعات کافی برای تعمیر ندارید، از دست بردن و یا حتی عقب انداختن زمان تعمیر پرهیز کنید که می‌تواند موجب آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی شما و بعضاً وارد شدن خسارت‌های جدی‌تر به آن شده و پرداخت هزینه بیشتری را در پی داشته باشد.

پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی می‌باشد که دارای بهترین، مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات و لوازم و نیز حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در انواع تعمیرات اعم از مشکل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی است.

پین ورک بخش تعمیر ماشین لباسشویی در محل موردنظر را برای شما عزیزان مهیا کرده است. شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید تعمیرات ماشین لباسشویی خود را در محل یا منزل خود با اطمینان خاطر و به‌راحتی انجام دهید. به دلیل پیگیری پشتیبانان ما در تیم پین ورک خیالتان از اجرای کار راحت باشد. برای تماس با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.