حتماً می‌دانید که یخچال از ضروری ترین لوازم هر خانه است که خرابی آن باعث فاسدشدن مواد غذایی شما خواهد شد درنتیجه شما باید خیلی زود مشکل یخچال خود را تشخیص و برای تعمیر آن اقدام کنید. یکی از این مشکلات کد خطا و ارور یخچال کندی است که باید سریعا به رفع این کدهای خطا و ارور کنید. توجه داشته باشید که تعمیرات یخچال خود را باید به افراد متخصص بسپارید. شما می‌توانید از افراد متخصص و تعمیرکاران ماهر پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال اعم از؛ اسنوا، بلومبرگ، امرسان و… کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کدهای خطا و ارور یخچال کندی

کد خطا و ارورعیب یابی
E01بخش دمایی یخچال دچار اختلال شده است، برای رفع این مشکل ابتدا دمای یخچال را بررسی و تنظیم کنید اگر مشکل برطرف نشد به این معنی است که کمپرسور دچار شکل شده است و باید تعویض گردد.

تعمیر یخچال کندی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

شما عزیزان برای بررسی مشکل تنظیم نشدن دمای یخچال به مقاله نوسان دمای یخچال فریزر مراجعه نمایید.

E02ابن ارور یخچال کندی نشانگر خرابی ترموستات که قطعه‌ای بین کمپرسور و سنسور است می‌باشد. این قطعه سیگنال های تنظیمات دما را میفرستد، اگر در آن اختلال ایجادشده باشد در ارسال اطلاعات و ایجاد ارتباط بین کمپرسور و سنسور دما دچار خطا می‌شود.

برای رفع این مشکل باید ترموستات بررسی شود و اگر دچار مشکل بود تعویض شود. برای تعویض ترموستات حتماً باید از افراد حرفه‌ای کمکم بگیرید، شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

E03بیانگر خرابی ترموستات است. میتوانید قبل از تماس با تعمیرکار، دما را تنظیم کنید ممکن است مشکل حل شود. برای بررسی بهتر این موضوع توصیه می شود مطلب عیب یابی و خرابی ترموستات یخچال فریزر را مطالعه نمایید.
E04این ارور یخچال کندی زمانی ظاهر می‌شود که سنسورهای دما دچار اختلال شده باشند. در بیشتر یخچال های کندی این مشکل پیش می آید، زیرا فعالیت این بخش بسیار زیاد است. پس شاید مجبور شوید سنسوردمایی را تعویض کنید. اما ممکن است مشکل از بخش خنک‌کننده و اپراتور باشد، در این صورت نیاز به تعویض تبخیرکننده دارید.

برای تشخیص دقیق‌تر می‌توانید از تعمیرکاران ماهر پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای دریافت خدمات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

E05این ارور یخچال کندی هم بیانگر اختلال در سنسور دمایی است، سنسور دمایی را چک کنید و در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید، اگر مشکل برطرف نشد اشکال از اپراتور است و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران یخچال بهرمند شوید.

این مطلب توسط تعمیرکاران یخچال پین ورک گردآوری شده است و در آن به طور دقیق کدهای خطا و ارور یخچال کندی را مورد بررسی قرار دادیم، این مطلب برای آشنایی شما با کدهای خطای یخچال کندی تهیه شده است که سریع‌تر مشکل یخچال خود را شناسایی و برای تعمیر آن اقدام کنید.

شما برای تعمیر یخچال خود نیازمند افراد حرفه‌ای هستید، می‌توانید از پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع یخچال کمک بگیرید. پین ورک با در اختیار داشتن کادری از بهترین نیروهای تعمیر یخچال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ارسال نزدیک‌ترین تعمیرکار به شماست. برای دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.