امروزه در یخچال‌های جدید سنسورهایی تعبیه شده است که در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعاً آن را در نمایشگر خود به صورت کدهایی نمایش می‌دهد. شما عزیزان با دانستن معنی هر کد و ارور یخچال جی پلاس می‌توانید از خراب شدن هر قطعه یخچال خود آگاه شوید. در صورت امکان خودتان به عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس تان بپردازید. گاهی ممکن است کدهای نمایش داده در یخچال فریزر جی پلاس خارج از کدهای زیر باشد و یا تعمیر و رفع ارور آن مشکل بسیار پیچیده و تخصصی باشد. در این صورت نیاز است که عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس خود را به تعمیرکاران با تجربه پین ورک در نمایندگی معتبر تعمیر انواع یخچال اعم از؛ پروفایل، الکترواستیل، هیمالیا و… بسپارید. برای دریافت خدمات همین حالا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

دلایل بروز کد خطا و ارور یخچال جی پلاس

دلایل متعددی برای نمایش کد خطاها  ارور یخچال جی پلاس بر روی نمایشگر یخچال فریزر و ساید وجود دارد. تعداد محدودی از آن‌ها توسط شما عزیزان قابل عیب یابی است ولی اکثر آن‌ها برای رفع نیاز به بررسی توسط تعمیرکاران ماهر پین ورک دارند.

تعمیر یخچال جی پلاس در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . کد خطای EC

اگر این کد بر روی نمایشگر یخچال فریزر جی پلاس شما نمایان شد یخچال شما دچار مشکل بسیار اساسی شده است. کد EC زمانی نمایش داده می‌شود که ارتباط بین برد الکتریکی اصلی یخچال و برد دیسپلی دچار مشکل شده است و دستور عملکرد دیگر قطعات نیز به درستی منتقل نمی‌شود.

  • عیب یابی: برای رفع ارور یخچال فریزر جی پلاس خود در اسرع وقت با همکاران ما در پین ورک تماس بگیرید تا این مشکل موجب آسیب به دیگر قطعات یخچالتان نشود.

۲ . کد خطای EF

زمانی که با کد EF رو به رو شدید به این معناست که فن یخچال فریزر جی پلاس شما دچار مشکل شده است و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد. اگر این مشکل برطرف نشود سرمای یخچال فریزر جی پلاس شما دچار مشکل خواهد شد. برای بررسی دقیق این موضوع توصیه می شود مطلب سرد نبودن یخچال فریزر را مطالعه نمایید.

  • عیب یابی: برای رفع ارور و عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس خود به تعویض و یا تعمیر فن بپردارید. برای تعمیر دقیق‌تر با همکاران ما در پین ورک تماس حاصل نمایید.

۳ . کد خطا E0

این کد به علت مشکل در تشخیص دمای یخچال فریزر جی پلاس و یا خراب شدن سنسور آن نمایش داده می‌شود.

  • عیب یابی: ابتدا عملکرد سنسور یخچال را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض آن بپردازید، پس از اطمینان از سالم بودن آن به بررسی برد الکتریکی بپردازید تا ارور یخچال جی پلاس تان رفع شود. برای تعمیر با کیفیت‌تر با همکاران ما در پین ورک تماس بگیرید.

۴ . کد خطای E4

کد خطای E4 بیانگر وجود مشکل در سنسور و یا تشخیص دما قسمت فریزر، یخچال فریزر جی پلاس است. در صورت رفع نکردن ارور و عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس این مشکل به مرور موجب تغییر نامناسب دمای فریزر و گرم و سرد شدن بیش از حد آن خواهد شد.

  • عیب یابی: پس از بررسی سنسور یخچال فریزر به بررسی برد الکتریکی نیز بپردازید. در صورت نیاز به بررسی دقیق‌تر و با کیفیت بیشتر با همکاران ما در پین ورک از طریق شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

۵ . کد خطای E5

اگر بر روی صفحه نمایشگر یخچال فریزر جی پلاس خود با این کد مواجه شدید، متاسفانه دیفراست یخچال و یا سنسور آن دچار مشکل شده است. این مشکل بسیار جدی است و پیامدهای بد بسیاری نیز برای یخچال فریزر جی پلاس شما خواهد داشت. اولین پیامد عدم تشخیص درست دمای یخچال است در نتیجه موجب گرمای زیاد و یا سرمای زیاد یخچال فریزر جی پلاس تان خواهد شد. برای رفع این مشکل مقالعه سرد بودن فریزر و گرم بودن یخچال را مطالعه نمایید. پیامد بد بعدی به وجود آمدن برفک و یخ زدگی درون یخچال فریزر جی پلاس است.

  • پیشنهاد می‌شود برای عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس و رفع ارور آن از تعمیرکاران با سابقه پین ورک برای تعمیر و یا تعویض قطعات آن کمک بگیرید.

۶ . کد خطای E6

زمانی که شما عزیزان با این کد بر روی نمایشگر یخچال فریزر جی پلاس تان رو به رو شوید این کد نشان از وجود مشکل در سنسور تشخیص دهنده دمای محیط یخچال فریزر جی پلاس شما است. درست عمل نکردن سنسور تشخیص دهنده دمای محیط یخچال فریزر جی پلاس، علاوه بر تأثیر بر دمای یخچال بر عملکرد کمپرسور نیز تأثیر می‌گذارد و موجب عملکرد نا مناسب کمپرسور یخچال فریزر جی پلاس نیز خواهد شد.

  • عیب یابی: برای عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس خود و رفع ارور آن پس از بررسی سنسور تشخیص دهنده دما، عملکرد برد الکتریکی را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز توسط تعمیرکاران با دقت پین ورک به تعمیر و یا تعویض آن‌ها بپردازید.

تجربه بهترین کیفیت عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس با پین ورک؛

لازم به ذکر است که تمام اطلاعات بالا توسط همکاران و تعمیرکاران با سابقه پین ورک فقط و فقط جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان جمع آوری شده است. توصیه می‌شود برای عیب یابی و رفع ارور یخچال جی پلاس خود، رفع ارور و کدهای خطای یخچال ساید جی پلاس و تعمیر اصولی و با کیفیت آن از تعمیرکاران با سابقه ما در پین ورک کمک بخواهید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس تعمیر هرگونه مشکل یخچال فریزر جی پلاس شما را با استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات با کم‌ترین هزینه در منزل خودتان تعمیر خواهد کرد. برای راهنمایی بیشتر و ثبت سفارش با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.