ماشین‌های ظرفشویی امروزه، دارای سیستم‌های تشخیصی هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه، با نشان دادن کد خطا های دستگاه، ایراد آن را نشان می‌دهند و با پیدا کردن منشأ آن می‌توانید عملکرد دستگاه را به حالت اولیه برگردانید. این مطلب شما را با ارور ماشین ظرفشویی هیتاچی آشنا کرده و دلایل و عیب یابی آن را برای شما بازگو خواهدکرد. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین گروه متخصصین و تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان ممکن ارور انواع ماشین ظرفشویی شمارا اعم از؛ بوش، دوو، بیم و… عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رایج ترین کد های خطا و ارور ماشین ظرفشویی هیتاچی

۱ . ارور E1 ماشین ظرفشویی هیتاچی- معیوبی ترموستات

کد خطا E1 ماشین ظرفشویی هیتاچی، اشاره به معیوب بودن ترموستات دستگاه که به گرم نشدن آب و نرسیدن دمای آن به درجه پیش‌بینی شده جهت شروع چرخه شستشو می‌شود اشاره دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آن را خاموش کرده و با یک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی تماس بگیرید.
  • اگر با مشکل تمیز نشستن ظروف مواجه هستید، توصیه می شود برای حل این مشکل مطلب” دلایل تمیز نبودن و کدر بودن ظروف ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۲ . ارور E2 ماشین ظرفشویی هیتاچی – حرارت بیش‌ازحد آب

کد خطا E2 ماشین ظرفشویی هیتاچی، ناشی از گرم شدن بیش از اندازه آب است. دمای آب را چک کنید.

  • درصورتی‌که دمایان از ۸۰ درجه سانتی گراد بیشتر بود، از استاندارد دستگاه خارج شده است و احتمال دارد به برخی ظروف شما صدمه بزند.

۳ . ارور E3 ماشین ظرفشویی هیتاچی – نشتی آب دستگاه

کد خطا E2 ماشین ظرفشویی هیتاچی، ناشی از نشتی آب و بیرون ریختنان از دستگاه است. امکان دارد اهرم ریزش آب خراب شده باشد.

  • در برخی موارد شیر برقی با مشکل مواجه شده است که منجر به پر شدن محفظه بیشتر از حد موردنیاز می‌شود. امکان دارد که سیم‌های میکرو سوییچ قطع شده و باعث مشکل شده باشند. سعی کنید آن هارا به‌دقت بررسی کنید.

۴ . ارور E4 ماشین ظرفشویی هیتاچی – پر نشدن دستگاه با آب کافی

کد خطا E4 ماشین ظرفشویی هیتاچی، تأمین آب ناکافی دستگاه است.

  • اول‌ازهمه باید لوله‌های آب بررسی شوند که به‌درستی در جای خود قرارگرفته شده باشند. سپس شیر ورودی آب باید جهت بسته بودن آب یا هرگونه مسدودی و یا یخ‌زدگی بررسی شود. در صورت درست بودن عملکرد آن، باید دستگاه را خاموش کرده و از یک متخصص ماهر جهت عیب یابی مشاوره بگیرید.
  • پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین متخصصین و تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی هیتاچی شمارا عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۵ . ارور E5 ماشین ظرفشویی هیتاچی – تخلیه نامناسب دستگاه

در صورت نمایش کد خطا E5 ماشین ظرفشویی هیتاچی در نمایشگر، شلنگ تخلیه دستگاه را جهت هرگونه مسدودی توسط مواد غذایی یا ضایعات، تاخوردگی، سوراخی و هرگونه آسیب دیگر بررسی کنید. در صورت رفع مانع، چرخه دستگاه باید مجدداً از سر گرفته شود.

  • اگر دستگاه همچنان در تخلیه آب دچار مشکل است و ارور نمایش داده می‌شود، ممکن است که پمپ تخلیه ظرفشویی با مشکل مواجه شده باشد و نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. لازم است بدانید که این قطعات باید از نمایندگی‌های معتبر خریداری شود تا از مشکلات دیگر پیشگیری شود.

۶ . ارور E9 ماشین ظرفشویی هیتاچی – پایین بودن سطح دستگاه

کد خطا E9 ماشین ظرفشویی هیتاچی ناشی از پایین بودن سطح آب ظرفشویی است و احتمال دارد به دلیل فشار پایین آب باشد.

  • علت بروز این ارور در برخی از موارد، کم بودن فشار آب ساختمان است.
  • بررسی کنید که فلکه آب کامل باز باشد و شلنگ ورودی آب دچار گرفتگی یا هرگونه مسدودی نشده باشد.

عیب یابی ارور ماشین ظرفشویی هیتاچی با پین ورک

امروزه ماشین‌های ظرفشویی، دارای صفحه نمایش و یا چراغ چشمک زنی هستند که در هر برند از ماشین‌های ظرفشویی معنی مختص به خود را دارند. ماشین ظرفشویی هیتاچی، به وسیله کد خطاهای مشخص در صفحه نمایش آن‌که در بالا آورده شده‌اند، ارور و مشکل دستگاه را به شما نشان می‌دهند و به شما کمک می‌کنند که به کمک معنای این کدها منشأ ایراد دستگاه خود را پیداکرده و با برطرف کردن مشکل، عملکرد آن را به حالت اول برگردانید.

این مقاله توسط تکنسین‌های ماهر پین ورک جهت اطلاع‌رسانی و راهنمایی شما جمع‌آوری‌شده‌اند. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین متخصصین آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان بوده تا ظرفشویی هیتاچی شما را عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.