برای همه ما پیش آمده است که نظافتچی خانم نظافتچی آقا درخواست کرده باشیم تا در کارهای مربوط به نظافت منزل، نظافت پارکینگ و راه پله، نظافت دفتر و محل و کار و… به ما کمک کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات کلیدی نظافت منزل

نکات کلیدی بهبود عملکرد نظافتچی خانم و نظافتچی اقا

نکات کلیدی زیر جهت مدیریت بهتر نظافتچی اقا نظافتچی خانم و برای کمک به بهبود عملکر کاری آنها و در نهایت رضایت شما، طراحی شده است. شما می توانید به راحتی با رعایت اصول و نکات زیر، از دریافت خود کمال رضایت را داشته باشید.

  • قوانین و مقررات پین ورک را با دقت مطالعه نمائید.
  • ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تاخیر توسط نظافتچی اقا یا نظافتچی خانم ، برای حضور در محل کار مجاز است. این تاخیر را از وی بپذیرید.
  • اگر زمان انجام کامل کار، به شکل نامتعارفی، بیش از زمان تعیین شده طول کشید، به پشتیبانی پین ورک اطلاع دهید.
  • وسایل مورد نیاز کار به علاوه وظایف و زمانبندی هر قسمت از کار را از پیش تعیین کنید. البته حرفه ای های ما در این حوزه آموزش های لازم را دیده اند و ما پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهیم تا در خرید و تهیه مواد و تجهیزات موردنیاز راحت تر تصمیم بگیرید.
  • همیشه ۵ دقیقه اول را صرف اعلام وظایف و توجیه کارگر نمائید.
  • ما آموزش های لازم را به نظافتچی ها داده ایم. اما به عنوان همنوع مطمئن شوید که کارگر در خطر نیست و اگر موردی بود به وی اطلاع دهید تا طبق آموزش هایی که دیده، خود را با شرایط تطبیق دهد و دستور شما را راحت تر و مطمئن تر انجام دهد. مطمئن شوید کار به درستی انجام می شود و کارگر در خطر نیست  و چهارپایه لق نباشد، در محیط بسته با مواد گاز دار و سمی مثل وایتکس یا جوهر نمک یا بنزین و همچنین با وسایلی که برایش ناشناس است، کار نکند.
  • راجع به مسایل حاشیه ای و غیر ضروری صحبت نکنید زیرا نیروی کار در حین انجام نظافت تمرکز بیشتری روی انجام وظیفه خود دارد.
  •  از شما می خواهیم از قرار دادن اشیاء قیمتی در دسترس عموم خودداری کنید.
  • برای سفارشات بالای ۶ ساعت ، در اواسط زمان رائه ی خدمت ۳۰ دقیقه وقت استراحت برای نظافتچی در نظر بگیرید. این کار باعث افزایش عملکرد و بهبود کارآئی خواهد شد. این زمان استراحت جزو زمان کار نحسوب نمی شود و از زمان ارائه خدمت کم نخواهد شد.

در ادامه می توانید با مزیت های پین ورک بیشتر آشنا شوید. یا همین حالا از بین متخصصین متعهد پین‌ورک ثبت سفارش نظافت داشته باشید:

 

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    25-01-2020

    من هم خدمتکار هستم هم نظافتچی
    الان ۷سال همینه کارم
    اگر بخواید بگم اینکه همش بهتون دستور میدن و شما را کتک میزنند

      زهرا طباطبایی 02-04-2020

      سلام دوست عزیز. خیلی متاسفم برای این موضوعی که مطرح کردید. در پین‌ورک تمام حقوق نظافتچی و مشتری به طور کامل مورد توجه و زیرنظر قرار میگیره.